Page Tab Header

Wednesday, October 17, 2007

Ivan - Kerja Accounting






October 16, 2007



Ivan (Indian) - Kerja Accounting



Nama saya Ivan, umur 27tahun, duk kat malim.

Saya buat keje ekaunting, juru audit. Nak kenal tak?

Batang saya besar, tebal.

Itu msg yang saya terima daripada 017XXXXX35 pada 10hb Oktober 2007.

“Saya bukan nak batang”, Jawap saya dalam msg tuh.

“Berapa panjang yang awak punye?, Dia Tanya.

“6.5 inch lebih, saya suka fucking je”. Saya terus jawap.

Lama takda jawapan, bila saya dah mula lupakan dia, msg dia pun tetiba sampai, “OK, i tak penah kena fuck, selama ni i fuck orang, tp dengar batang u dekat 7inc rasa teringin nak cuba kena fuck. Jom qt jumpe”.

15hb November 2007, lebih kurang dalam 07.55malam dia dah sampai pekan Masjid Tanah. Tak lama kemudian, dia dengan kete warna hitam dah berhenti dekat bas stop depan Taman Bidara, Pengkalan Balak.

Kami pun berjabat tangan.

“Jom kita terus chek-in, saya kena balik malam ni le”, dia mulakan bercakap.

Kete yang kami tumpang pun bergerak ke arah Pantai Pengkalan Balak. Depan balai polis Pengkalan Balak, kete berbelok ke kanan menuju Chalet “Seri Pengkalan Balak”, bilik nombor 3.

Masuk dalam bilik, dia kemudian capai tuala dan mandi. Lepas tuh dengan memakai tuala, dia berbaring atas katil, telentang. Saya kemudian mulai mendekat dan meraba badan dia. Badan dia tak lah tap sangat, sedikit berisi tapi tak gemuk.

Dia dah mula meraba batang saya yang dah mula terpacak. Saya telungkupkan, singkapkan tuala dan mula meraba peha dan lubang buntut dia. Saya cuba jolok masukkan jari. Dia melenguh.

Saya ambil KY, sapukan kat kepala batang saya dan lubang buntut dia. Perlahan saya masukkan kepala batang saya dalam lubang dia. Puuiihhhh … memang ketat lagi lubang dia, macam nak terkeluar air batang saya.

Saya cuba tahan, dan telentangkan dia.

Hmmm, batang dia memang besar, saya cuba genggam dengan tangan tapi tak muat. “Batang dia lagi besar daripada batang saya tapi batang saya lagi panjang”, dalam hati saya berkata-kata.

Saya kena masukkan sikit-sikit dan jolok perlahan-lahan untuk membuka lubang buntut dia yang masih virgin lagi.

Bila dah lama mendayung, kekadang bila saya tarik kuar batang saya, dia tahan peha saya. saya tahu dia dah mula boleh terima batang saya dalam lubang buntut dia. Lagipun bila saya tengok batang dia yang keras, saya tahu dia mula syok kena fuck ngan batang besar lagi panjang macam batang yang saya punye.

Apalagi …… malam tuh puas saya belek-belek badan dia. Telentang, mengiring, telungkup dan doggy style semua kami buat. Gigi dia yang belah kiri bertumpuk “ginsul” buat dia Nampak so sweet, itu yang buat batang saya sentiasa keras sepanjang mendayung kan batang dalam lubang buntut dia.

Dia kemudian capai jam tangan dia, dah dekat pukul 10pm. Dia kemudian meminta saya pancut dalam lubang dia.

Saya menggeleng, saya nak dia lancap dahulu sampai kuar, baru leh nak guna sperm dia, sapukan kat batang saya.

Saya pun lanjutkan mendayung kuar masuk batang saya dalam lubang buntut dia, dan dia melancap hingga terpancut, dia melenguh kuat. Saya ambik sperm dia, saya tarik kuar batang saya dan saya sapukan kat batang saya, kemudian jolok masuk lagi dalam buntut dia. Tak lama kemudian saya pun melenguh ….

Kami dah pancut sama.

Kami baring kejap, mandi dan kuar duduk tepi pantai bercerita.

“Selasa, 20hb ni saya kena gi batu pahat. Datang le, kita bermalam sama hingga jumat. Saya datang ambik awak kat sini pada selasa pagi”, dia mempelawa.

10.30pm lebih kami pun cabut.



---------
Ivan (Indian), kerja akaunting di Batu Pahat, Johor.
Asal Kuala Lumpur

.

No comments:

Post a Comment