Page Tab Header

Thursday, January 22, 2015

Aku dan Ayah






#1 KISAH SEORANG AYAH
Selepas pulang sekolah,saya berasa amat letih.Tanpa menyalin baju dan dalam keadaan lapar, saya merebahkan badan di bilik.Saya berumur 12 tahun(Agak Muda).Ibuku tiada di rumha kerana dia melawat nenek ku yg sedang sakit di kampung.Tinggallah saya dan ayah di rumah.Ayah selalunya balik malam kerana sibuk dengan hal kerja.Dia akan membawa balik makanan untuk saya makan.
Saya terdengar suara orang batuk di ruang tamu.Tanpa membuang masa sayapun pergi tengoklah siapa.Rupa-rupanya ayah pulang awal hari ini.Mugkin kerana dia kurang sihat kot.Saya pun masak lah makanan untk ayah(Ya,Saya seorang budak yg pandai memasak).Selepas ayah makan ayahpun tidur.Saya tidak sempat menanya ayah kenapa dia balik awal hari ni.So,saya pun sambung lah tidur kat bilik.Bilik ayah dengan bilik saya bersebelahan je.Rumah saya sederhana besar.

Tanpa disedari hari telah pun malam.Saya bangun lalu membersihkan diri.Saya tidak nampak ayah di ruang tamu ataupun di dapur mungkin dia masih tidur so selepas saya mandi saya pergilah bilik dia untuk kejutkan dia.Saya terkejut kerana ayah memakai seluar dalam(boxer) je masa kat bilik.Tetapi dia tak malu atau tak marah kerana saya tak ketuk puntu bilik.Dia tanya kenapa so dalam perasaan malu saya menjawab " Ayah tak mandi lagi " Dia pun senyum lalu menggambil tualanya.Sebenarnya sudah lama saya minat kat ayah sendiri.(bukan Gay tapi BIE) .

Selepas memasak(masak simple-simple je) Saya pun pergilah menonton tv kat ruang tamu.(Ruang tamu kami tak jauh sangat dengan dapur,sekali pusing belakang dah nampak).Saya terdengar bunyi macam ada orang terlanggar bangku.Apabila saya pusing belakang saya ternampak ayah berdiri bogel kat dapur(mungkin dia terlanggar bangku then towel dia terjatuh).Saya pun buat-buat tak nampak lah.Ayah bekas seorang doktor so dia jaga badan lah.Tak berapa kurus dan tak berapa boroi.Selepas dia siap memakai baju kami pun makan sama-sama.So saya pun ambil kesempatan untuk menanya ayah kenapa dia balik awal hari ni.Betul jangkaan ku dia kurang sehat kerana dia batuk batuk di dalam bilik air.

Selepas makan,saya pun pergi ke bilik untuk bersedia ke sekolah untuk hari esok.Selepas itu,saya pun tidur.Kira-kira jam 3 saya terbangun kerana nak buang air kecil.Apabila saya keluar dari bilik tv di ruang tamu berpasang.Saya pun pergi lah cheak mungkin ayah lupa off tv.Rupa-rupanya ayah  sedang  melayan "Wayang Blue" . Dengan senyap saya pergi ke tandas tetapi ayahku perasan saya telha bangun.Yang peliknya dia ajak saya sekali untukm layan wayang blue tu.Saya tak dapat menolak kerana perasaan ku yg ingin bermesra bersama ayahku sendiri ini.Saya pun duduk lah kat sebelah dia.Ayah membelai-belai koneknya sambil menengo tv.Saya pun apa lagi.Stim lah! Saya pun tanpa berfikir memulakan cerita "Ayah tau tak macam mana nak buat kita lagi syok bila tengok ni" Ayahpun jawab "Macam mana?" "Puting tetek lah ayah ! " Saya menjawab.Dia tersenyum lalu menjawab "Betul ke ?" Then degan berani saya menjilat puting tetek ayah.Ayah tak marah malah dia cuba untuk membuka seluarku.Saya jilat puting tetek ayahku sambil meramas koneknya yang besar itu.Dia mengeluarkan suara yang menambah nafsuku.Ayah pun menyuruh ku untuk berbogel lalu saya berkangkang di depan mukanya.Dia menjilat lubang pantat ku dengan rakus.Selepas itu dia menjilat konek ku sehingga keras dan basah.Saya pun ingin melihat koneknya so saya buka boxer dia.Alangkah terkejutnya saya bila melihat konek nya yang besar itu walaupun belum keras sepenuhnya.Tanpa membuang masa saya menjilat dah memasukkan konek nya yg sedap itu ke dalam mulutku.Agak lama juga aku berbuat sedemikian.

Lebih kurang 30 minit kemudian,ayah ku menyuruh saya untuk "Doggy style" dengannya.Dia memasukkan batang konek nya yang basah dijilat oleh saya ke dalam lubang pantatku.Sakit tetapi sedap."Sedap yah...Kuat lagi yah...Kuat lagi".Kami bermain bersama sehingga pagi.Ayah memancutkan air mani nya kedalam lubang pantat ku dan juga badanku.Kami berdua basah dengan air mani dan tidur berpelukan sehingga pagi di ruang tamu.Ayah berjanji dia akan balik awal pada keesokan harinya untuk bersama saya di rumah.Inilah kali pertama(Pengalaman baru) bagi saya.



#2 KISAH CIKGU YANG SAYA MINATI
Kisah ini berlaku semasa saya baru sahaja memasuki sekolah menengah.Saya pelajar baru di sekolah ini so tak ramai guru yang saya kenal.Tiba sahaja di kelas baharu saya,saya terlanggar seorang guru.Rupa-rupanya guru itu adalah cikgu sukan kami,Cikgu[_____] .Badannya sungguh sasa.Umurnya dalam lingkuhan 30 tetapi masih bujang.Mukanya alah-alah artis Malaysia(Adi Putra).Apabila terlanggar dia sayapun kaku tak tahu nak cakap apa sebab saya budak baru.Belum biasa dengan guru-guru di sini.Sayapun mintalah maaf.Sambil tersenyum dia kata "Tak Apa".Senyumannya begitu manis.Keesokkan harinya,Cikgu[_____] menggantikan kelas sejarah kami.Saya asyik memandang dia sehingga dia menanya saya jikalau saya ada masalah atau tidak.Sayapun jawab sambil tersengih-sengih.Saya juga asyik memandang seluar ketatnya.Semasa sukan,dia akan memakai seluar getah ketat sehinggalah kadang-kadang bentuk koneknya dapat dilihat.Pada suatu hari,Dia terlanggar saya.Indahnya rasa kerana saya dapat merasai koneknya yang sedang keras.Dia tergesa-gesa sebab nak pergi ke tandas.Bau harumnya sungguh memikat.Tak hairanlah dia cikgu yang paling HOT di sekolah.
Sudah setengah tahun saya bersekolah di sini.Hubungan saya dengan Cikgu[____] agak rapat.Sehinggalah suatu hari.Dia mengajakku ke rumahnya untuk bermalam di sana.Dia berasa keseorangan.Ibubapa ku sedang keluar kota kerana melawat makcik saya yang baru sahaja pulang ke Malaysia.Abangku pula bekerja keras sehinggalah dia jarang berada di rumah.So sayapun bersetuju dengan dia.Rumah saya tidak lah jauh sangat dengan rumah cikgu.Selepas mengemas bag.Sayapun berjalan kaki ke sana.Saya berasa malu kerana dia hanya memakai boxer dan t-shirt apabila menyambut kedatangan ku.HOT giler.Puting teteknya sangat ketara.Alangkah bahagianya saya berada di rumahnya.
Selepas makan malam,saya pun menonton TV di ruang tamu bersamanya.Suasana agak sunyi kerana saya tak tahu macam mana nak mulakan cerita so saya diam diam aje.Tiba-tiba dia menanya ibu bapa ku pergi kemana so saya jawab dengan spontan je.Saya pun continue lah dengan menanya dia tinggal seorang ke di rumah ni sebab rumah ni agak besar."Jodoh belum jumpa macam mana ?" Jawab Cikgu.Saya pun ketawa control.Hahaha.Jam di dinding menunjukan jam 10.Saya menguap 2 3 kali sehingga cikgu menyuruhku masuk tidur bila-bila masa kalau saya dah tak tahan.Saya kata saya nak menemani cikgu.Dia tersenyum.Dia bediri lalu masuk kedalam bilik.Saya ingat dia dah masuk tidur rupa-rupanya dia nak ambil barang.Saya ternampak dia sedang memegang CD.
Dia memasang CD itu lalu mematikan lampu ruang tamu.Saya terkejut kerana dia memasang CD BLUE.Dia kata dia baru sahaja membeli CD tu so dia nak try okey ke tak."Tak apa kan ?" Dia tanya."Hahaha tak apa cikgu." Saya menjawab.
Apabila dia membelai-belai konekya yang sedang keras.Konek saya pun berdiri tegang dengan cepat.Rasa macam nak melancap pun tiba."Kalau nak gosok,gosok lah cikgu tak kisah." Cikgu kata. Saya terkejut kerana dia cakap begitu mungkin sebab dia nampak saya menembunyikan konek saya yang sedang mengeras.Saya jawab dengan berani "Nakal lah cikgu ni".
Cikgu : "Berapa besar ko punye ? Boleh lawan cikgu punye ke ? "Saya : "Tak lah besar sangat cikgu."Cikgu : "Cuba show.Kita lawan sape punye besar"
Malunye nak shw tapi ape juga nak malu kan ? Saya sendiri minat kat cikgu ni tapi nak malu.Hahaha.Saya pun show lah konek saya.Dia terkejut kerana konek saya agak besar.Saya memberanikan diri menanya cikgu."Cikgu punye ?"
Lalu dia menunjukkan konek nya yang lebih kurang 7inch.
Saya tergaman seketika.Dia tersenyum lalu membelai-belai koneknya itu.Dengan beraninya saya cuba untuk memegang koneknya."Nak cuba tak" Dia menanya.Tanpa menjawab saya terus masukkan koneknya ke dalam mulut lalu menghisap dengan rakus sambil bermain puting teteknya."Sedappnya,Arhhhh"
Selepas beberapa minit dia memintaku untuk membuka pakaian ku lalu berkangkang di atasnya.Tanpa membuang masa cikgu[_____] terus memasukkan koneknya ke dalam lubang juburku.Memang sakit sebab koneknya lebih tebal daripada ayah.Tapi sedap tak terhingga.Dia menarik dan menghempas juburku berkali-kali.Saya hanya mampu mengerang dan kesakitan yang menyeronokan itu membuatku ingin bermain bersama cikgu sehingga esok.Agak lama juga kami bermain jubur di ruang tamu.Kemudian,dia memintaku untuk memasukkan konek saya kedalam lubang juburnya.Sempit sangat lubang jubur cikgu [_____].Macam first time.Dia mengerang dengat kuat."Arhhh,sedapnyaaa...Kuat Lagii..."
Tak sampai berapa minit saya dah pancut kat dalam lubang juburnya.Meleleh keluar air mani saya dari lubang juburnya. Kami berganti-ganti menukar posisi sehingga lah larut malam.Pada keesokkan harinya,saya pulang ke rumah dengan perasaan yang gembira.Saya ingin memberitahu hal ini kepada ayah dan mengajak ayah untuk bermain bersama cikgu yang kusayangi itu.



#3 KISAH KAWAN AYAH SAYA
Pengalaman ketiga ini berlaku kepada saya semasa saya berada di sekolah menengah dan lebih menyeronokkan daripada pengelaman kedua.Saya terjumpa seorang lelaki yang macho dan mencairkan hati sesiapa saja hanya dengan sekali pandang.Dia berumur dalam 30 - 38 tahun.Dia merupakan seorang ayah yang bekerja sebagai seorang askar.Saya mengenali lelaki ini kerana dia kawan ayah saya.Badannya berbentuk dan berbulu tidak seberapa lebat.Pada suatu hari,ayah mengajaknya untuk makan malam di rumah kami kerana dia telaha banyak membantu menolong ayah saya.Tanpa menolak diapun terimalah ajakan ayah saya.Selepas makan malam,suatu perkara yang telah menggembirakan hati saya telah berlaku.Keretanya rosak dan dia menggambil keputusan untuk bermalam di rumahku sehingga esok.Ayah menyuruhku untuk menemaninya pada malam itu.Pada malam yang tidak seberapa dinggin itu.saya mengambil keputusan untuk menyiapkan kerja kursus saya sebelum tidur.So saya lewat masuk tidur.Ketika itu jam menjunjukan jam 9 malam.Kawan ayah saya berasa letih lalu masuk tidur lebih awal daripada saya.Selepas menyiap kan kerja kursus saya.Saya berasa inign melancap.So saya buka lah blue.Tanpa saya sedari,kawan ayah saya belum tidur dan saya kantoi melancap.Saya buat-buat tak tahu...Adalah perasaan malu sikit.(Yalah sape tak malu time kantoi tengok blue and tengah lamcap kan ?)
Jadi lepas tu saya masuk tidur lah.Time nak melelapkan mata.Saya pun tengok-tengok keadaaan sekelilin sebelum mematikan lampu.Oh shit ! Cair hati saya dibuatnya.Rupa-rupanya kawan ayah saya menanggalkan bajunya apabila tidur kerana terlalu panas.Saya pun menggambil kesempatan lah.Badannya berbentuk dan berbulu yang tak seberapa lebat.Kalau diringkaskan,badan HOT lah katanya kan.Konek saya mula keras.Terasa pula nak lancap sebab tadi tak jadi lancap.So saya pergilah tandas untuk meluahkan hajat saya.Lepas memancut beberapa kali,saya pun kembali ke katil dan tidur di sebalah HUNK yang HOT.Rupa-rupanya diapun belum tidur,Time saya nak matikan lampu dia sempat menanya "Tak tidur lagi ke?" Saya jawab lah saya baru siap buat kerja kursus saya.Then lepas saya merebahkan badan,dia menanya pasal sekolah saya,umur dan banyaklah.Mungkin dia tak dapat tidur dan cuba untuk mengisi ruang kosong pada masa tu kot sebab sunyi sangat.Jadi saya jawab lah semua pertanyaaan dia sehingga lah dia menyanyakan soalan yang saya tak dapat jawab.
"Kamu homo?"
Saya diam seketika.Lalu dia bersuara lagi.
"Tak apa,hanya kita berdua saja yang tahu.."
So saya jawablah.
"Tak bang,"(Saya dah biasa panggil dia abang sebab first time saya jumpa dia saya ingat dia belum khawin)
Dia menayanya lagi " Betul ni ? "
Saya pun menjawab tanya rasa segan dan takut sebab time tu lah saya nak takle dia " Saya sebenarnya Bi."
Dia nampak tenang seolah-olah sudah tahu yang saya ni Bi.
Dia meniarap lalu mengeluh kepenatan.Dia meminta saya untuk mengurut bahunya.
Saya pun tak nak lah miss moment yang sweet macam ni so saya urut je lah.
"Kenapa abang tanya saya begitu?" Dengan rasa hairan saya menanya.
Dia diam seketika seolah-olah sedang berfikir.
"Takde lah.Saje" Dia kata.
Tiba-tiba dia memegang tangan saya lalu meletakkan tangan saya atas perutnya yang tak boroi tapi ber-six-pac tu .Saya tegaman . "Apa lagi,cepat lah" Dia berkata begitu dengan suara manja.
Saya menyanya dengan rasa segan " Mula apa bang ? "
Dia tersenyum manis.Lensung pipinya mencairkan lagi hati saya."Jangan buat tak tahu"Dia menjawab.Sayapun tidak tahu kenapa saya boleh berani mengosok-gosak dadanya yang berbulu itu sehingga di bahagian perutnya.Saya menjilat dan mengigit puting teteknya sehingga koneknya berdiri tegang.Dia membuka seluarnya lalu menyuruh saya untuk menghisap koneknya yang besar dan keras itu.Saya menghisap koneknya dengan rakus sekali.Tiba-tiba seseorang masuk ke dalam bilik.Rupa-rupanya ayah masuk kedalam bilik tanya pakaian.Dia berbogel.Saya terkejut lalu mengeluarkan konek kawan ayah daripada mulut saya.Dia tersengih.
"Tak apa,ayah takkan marah." Dia menenagkan saya.Ayah tersenyum.
Rupa-rupanya mereka telah merancang semua ini.Tanpaku sedari malam yang tak seberapa dinggin itu bertukar kepada malam yang terindah dalam hidupku.Dua orang ayah di atas katil saya bermain dengan konek mereka.Threesome lah dikatakan.Kami memancut di dalam lubang jubur seorong ke seorang berganti-ganti.Katil saya dipenuhi dengan peluh dan air mani lelaki.Bau lelaki yang menambah kan lagi nafsu kami untuk bermain pada malam itu.Kami bermain tak henti sehingga pagi.Itulah malam yang paling indah saya pernah alami.Selepas itu,kami bermandi bersama-sama dalam satu bilik mandi.Kami mengosok konek kami dan jubur kami dengan sabun.




.

No comments:

Post a Comment