Page Tab Header

Tuesday, March 19, 2013

Budak Botak Kerinchi



Stesen LRT Kerinchi, 19hb Mac 2013

03.21 pm

   
Fikri: Budak Botak di Stesen LRT Kerinchi

Saya berlari ke tandas stesen LRT Kerinchi.
Ada dua orang je dalam tandas masa tu.

Saya terus gi urinar.
Huuuuu, lega rasa lepas buang air kecik.

Saya berjalan ke sinki, saya terperasan mamat kat urinar masih lagi kat sana dan toleh kepada saya.
Saya agak ... mamat ni mesti tengah gian konek.
Saya basuh tangah dan buka semula zip suar saya, saya gi urinar dan beriri disebelah mamat tu.
Saya bagi isyarat mata, senyum.
Dia tutup zip suar dia, dia masuk gi bilik air hujung sekali.
Dia pelawa saya masuk sekali.

Dalam bilik air,
Saya kuarkan konek saya.
Dia picit lembut konek saya, dan bila dah cukup tegang dia pun cekup masuk mulut dia.

Wooh, pandai dia hisap.
Sambil-sambil dia hisap, saya minta dia buka zip suar.
Dia pun buka, hmmmm
Huh, tak sabar tengok buntut bulat dia, nak geget-geget.

Saya cuba jolok lubang dia, tapi bila saya tengok dia stim gila, saya berhenti.
Suara menegrang dia teramat kuat, takut ada orang yang dengar.
Kang kangtoi ...

So, saya minta dia sambung hisap batangs aya semula.
Dia tekun hisap sampailah air mani saya terpancut kat mulut dia.

Saya cium leher dia, nak ucap terimakasih.
Bau leher dia, teramat wangi ...
Teringat Mak Datin di Titiwangsa yang pernah saya kerjakan, wangi dia lebih kurang sama.
Takut ... yang ni anak dia.
;-)
Thank, saya tunggu kat luar.

Saya pun pi bilik air sebelah, nak basuh bersih-bersih konek saya.

Time saya kuar, saya tengok dia dah berdiri kat kaunter tiket.
Senyum ...

Saya gi kat dia, dan
"Awak sapa nama", saya tanya.
"Nama saya Fikri", jawap dia.
"Awak dok mana", soal saya.
"Saya dok Ampang", jawap dia.

Dalam kepala saya pikir, cam mana dia ada kat sini sedang dia dok Ampang?
Dia keje kat TM-tower kot.

"Apa nombor awak", saya tanya.
"019XXXX019", dia jawap.
"Awak lahir tahun", saya tanya lagi.
"1981", dia jawap.
"Timekasih Fikri, jumpa lagi".

Dia senyum, so sweettt ....
Lagi lah bila saya perhati betul-betul, gigi depan dia nampak ada macam tompok hitam.

Takpa ...
Awak tetap jantan bottom yang hot, Fikri.
Saya suka pegang kepala botak awak.
Batang awak pun boleh tahan gak tapi ... stil lagi kecik dari saya punya.

Harap satu masa nanti, boleh jumpa dan fuck awak kaw-kaw.

_______________________________________
Tut Tut ...
Messg awak masuk.
"Bro dok mana. Sedap gila tadi kalau lah awak leh tunggang saya".

"Jangan risau Fikri, next time kita jumpa, saya bagi batang saya dan fuck awak kaw-kaw. Terimakasih dah tolong sedut spem saya", saya jawap messg dia.





.

No comments:

Post a Comment