Page Tab Header

Friday, September 11, 2015

Kenal dengan Abang Polis

Kenal dengan Abang Polis


Perkenalan aku dengan Inspektor tersebut yang aku sebut sebagai A saja, bermula selepas beberapa kali berchating di IRC dan YM. Setelah lebih 3 bulan bersembang dalam chat room barulah kami berani bertukar2 gambar dan no talipon. Tak sangka orang yang aku kenal di laman sembang selama ini sangat kacak orangnya mirip hero drama melayu kesukaan aku - Asraf Muslim. Kebetulan namanya juga bermula dengan huruf A. Aku berumur 40an sudahpun berkahwin manakala A berumur awal 30an masih bujang. kami saling mengagumi antara satu sama lain. Dia memang suka lelaki yang berumor dan berkahwin macam aku dan aku pula sukakan dia bukan sebab dia kacak tapi kerana aku memang suka lelaki yang slim segak kemas dan nampak bersih dan yang penting dia nampak lelaki (aku tak minat pada yang ala ala nyah- maaf ye kalau ada yang terasa). Gaya percakapannya yang lembut dan teratur dan sangat hormat buat aku jadi semakin kuat keinginan untuk bertemu. Kami sama2 punya kepentingan untuk tidak mededahkan identiti masing2 sebelum betul2 mengenali hati budi antara kami. Hanya setelah kami yakin bahawa kami sama2 boleh menyimpan rahsia barulah kami bertukar2 gambar dan no hp masing2. Dan setelah lebih 2 bulan bersms dan berborak hanya melalui talipon barulah kami bersedia untuk berjumpa.

Dipendekkan cerita.akhirnya kami pun bertemu ketika aku diarahkan berkursus di Bandar T tak jauh dari Bandar I tempat A tinggal. Aku tiba sehari awal dari jadual kursus untuk bertemu dengan A yang telah bersedia menunggu aku di stesen. Ketika pertama kali bertentang mata, kami sama2 terpaku seketika dan akhirnya berpelukan sebagai tanda pertemuan (macam yang pak arab biasa buat tu). Untuk seketika kami macam hilang kata2 dan akhirnya A memutuskan agar kami pergi mengisi perut dahulu di tengah Bandar I. Sambil makan kami berbual dengan lancar tentang perihal masing2. A akhirnya menjelaskan bahawa dia adalah seorang anggota polis berpangkat inspektor. Sebelum itu dia telah mengetahui apa tugas ku setelah aku memberitahunya tempat kursus yang dia kena hantar selepas kami makan. Bagaimanapun A menyarankan aku bermalam saja di rumahnya dan dia berjanji akan menghantar aku keesokan paginya untuk mendaftar masuk kursus di Bandar T sebelum jam 10.00 pagi. Aku tidak membantah malah itulah yang aku harapkan. Setelah hampir 2 jam berbual2 sambil makan tengahari kami pun beredar dan aku terus saja di bawa mengelilingi Bandar I sebelum akhirnya memasuki sebuah taman perumahan dan berhenti dihadapan sebuah rumah teres 2 tingkat berwarna krim. A menjelaskan yang aku tak perlu risau bila dia lihat aku macam termangu2. Dia seolah2 macam dapat membaca fikiran aku yang menyangka rumah sebesar itu tak kan tinggal seorang diri. A membertahu dia memang tinggal seorang kerana nak kan privacy. Aku pun rasa lega dengan penjelasan A tu tadi.

Sebaik saja melangkah masuk ke dalam rumah, A terus menutup pintu dan kami berpandangan sambil berdiri di tengah2 ruang tamu. A semakin merapati aku dan akhirnya bibir kami bertemu lantas kami berkucupan sambil berdiri. Penantian selama ini terlerai dan aku terus membalas kucupan dari bibil merah dan lembut A. Kami saling berpeluk dengan begitu erat sekali bagi melepaskan kerinduan selama hampir 6 bulan sejak kami berkenalan. Setelah hampir 15 minit kami berkucupan dan berpelukan begitu A menarik tangan ku dan membawaku ke tingkat atas dan masuk ke biliknya. Aku kagum dengan biliknya yang luas dan kemas. A menarik tubuh aku dan kami sama2 berguling di atas katil menyambung aksi berkucupan tapi kai ini dengan aksi yang lebih agresif. Lidahnya dimain2kan dengan lidah ku, saling mengulum dengan nikmat sekali. Ranjang yang luas membolehkan kami bertukar2 posisi. Sesekali kami berhenti sambil menatap wajah masing2 dan kembali menyambung mengulum lidah dengan lebih ghairah.

A menanggalkan baju yang ku pakai lantas terus menjilat leher ku. LIdahnya yang basah menjalar kebawah dan mengentel2 puitng tetek ku. "arghhh...sedap sangat tu sayang ...teruskan lagi...hhmmm..arrgghhh.." Mendengar keluhan dari aku, A menjadi semakin galak. Puting tetek ku digigit2 manja, sekejap sebelah kiri dan sekejap sebelah kanan bersilih ganti. Sambil itu tangan kiri A terus menjelajah meraba2 seluruh tubuhku dan berhenti di kawasan bawah pusat. Batang aku yg sudah mengeras sejak dari tadi lagi diremas2 dan diusap2 dari luar seluar yang masih ku pakai. Tak puas dengan mengusap dari luar, A terus menarik ke bawah seluar ku yang kini hanya berseluar dalam. A agak sabar dan tidak terburu2. Batang ku yang keras digigit2 di luar seluar dalam yang masih ku pakai. Di hujung kepalanya yang terserlah sedikit dijilat dengan lidah sampai seluar dalam ku hampir basah. Aku hanya diam dan memejamkan mata menahan kenikmatan sentuhan lidah A. Akhirnya seluar dalam renoma hitam ku dilurutkan terus ke bawah. Dengan tubuh yang telah berbogel kini, A terus saja menerkam batang 6.5" ku yang sudah keras maksima dengan air mazi yang semakin melimpah, menghisap dan mengulum dengan rakus sekali. Cara kulumanya yang agak agresif macam orang yang tak makan sehari cukup memberi kenikmatan yang sangat hebat bagi ku. Ohh..lazat sangat kulumnnya.Setelah hampir 15 minit batang ku dikerjakannya, A berdiri memandang ke arah ku dengan senyuman manis yang menggambarkan kepuasan. Aku yang terlentang di ranjang membalas senyuman A sambil memerhatikan apa yang dibuatnya. A menanggalkan pakaianya satu persatu. Aku cukup tertarik dengan tubuh putih bersih A. Batangnya yang berukuran 6 inci tegak mencanak ke arahku.

A lantas kembali mendakap ku di ranjang. Kamli kembali berpelukan dan berkucupan berguling2 hingga aku berada di atas dan berhenti menatap wajah A. Aku mengambil giliran meneruskan kucupan. Lidah A aku kulum sekemas mungkin dan kami sama2 menikmatinya. Seluruh wajah A yang bersih aku jilat dan kucup sesuka hati. JIlatan ku terus ke leher dan ke dada. Giliran aku memainkan puting tetek A kini. Putingnya aku gigit2 dan jilat denga rakus. A kegelian nikmat bila aku lakukan begitu, punggungnya terangkat dan matanya terpejam sambil mulutnya mendesah menahan lazatnya jilatan ku. Aku sengaja biarkan dia sengsara begitu. Aku lakukan agak lama sampai A merayu.." oohhhh..abggg..cukuplah, saya dah tak tahan ni...arggghhh...sedappp sangattt.." Kepala ku di tolak ke bawah agar aku meruskan penjelahan ke kawasan baru. Aku faham dengan tindakannya. Jilatan lidah ku, aku teruskan di kawasan pusat dan kebawah lagi. Punggung A terangkat2 bila aku menjilat dengan agak kasar di situ. Rambut ku ditarik2 tanda dia menahan kenikmatan dengan suara dengusan keghairahan. Lidahku tak henti2 menyusuri bulu2 yang digunting rapi sambil tangan kanan ku menggenggam batang A yang sudah cukup keras. A seperti tidak sabar menolak kepala ku agar segera mengulum batangnya. Saperti mendapat isyarat aku segera memasukan batang A ke dalam mulutku lalu ku hisap dengan rasa yang sangat nikmat sekali. Walau lebih pendek sedikit dari kepunyaan ku tapi size nya agak gemuk dan sedikit susah untuk aku mengulumnya. Namun tugasan itu bukanlha suatu yang sukar dan aku laksanakan dengan baik sekali. Aku jilat hujung kepala batang A yang sudah banyak melimpahkan air mazinya. Tangan A tak henti2 menarik2 rambutku menahan kenikmatan isapan dan jilatan yang ku buat. "Abanggg..sedap sangat tu bangg..uuhhmmmppp..bang cepat bang..saya dah tak tahan ni..." A merayu aku supaya melakukan tugasan akhir dengan menarik kepala ku ke atas setelah hampir 10 minit batangnya aku kerja kan.

Aku faham isyarat yang A maksudkan. Aku mendakap semula A dan mengucup lagi bibir nya yang merah dan lembut. "A dah sedia ke?" kataku sambil tersenyum menatap wajah A. "Dah lama saya nantikan saat ini bang...dah lebih dari bersedia" Balas A dengan senyuman dan tatapan mata yang bercahaya...

 Kami telah sama2 bersedia untuk melayari bahtera nikmat yang telah dipendam sekian lama. Ternyata A lebih bersedia apabila dia membuka laci dan mencapai kondom dan KY lalu dihulurkan kepada ku. Dengan bantuan A kondom telah siap dipakai dan aku melumurkan jel KY pada batangku dan ku lumurkan juga pada lubang anus A. Aku mainkan jari telunjuk ku kelubang keramat A yang agak sempit. A memejamkan matanya bila aku mula menolak masuk dan keluar dengan jariku..setelah beberapa ketika aku masukkan 2 jari dan mengulangi tujahan jari2ku. Bila aku pasti yang A sudah mula selesa, aku menguak peha A ke atas dan aku masuk batangku yg telah terpacak keras sejak dari tadi ke arah lubang anus A. Sebaik saja kepala takuk aku yang agak kembang dihujung mula melepasi gelang anus A, aku dengar A mengeluh dan sedikit mengerang menahan rasa sakit. "sakit ke sayang?" "tak pe bang...sikit je..teruskan banggg...arrggghhh.."

Aku menolak lagi batangku menusuk lebih dalam meneroka lubang A hingga ke pangkal dan mendakap A yang masih sedikit mengeluh. Kami berkucupan lagi..lidah A aku kulum dengan kemas sambil A mendakap erat tubuhku..kami berpandangan seketika. "abang, saya happy sangat dapat jumpa abang..". "Abang pun.." aku balas dengan kucupan. "saya dah tak sabar ni bang..teruskanlah..sedap sangat batang abg dalam lubang saya ni..." Aku mula mengayuh dengan menarik dan menolak batangku dengan rythm yang perlahan. Batangku mula dapat menyesuaikan dengan anus A yang semakin menerbitkan rasa nikmat yang hebat sekali. A juga sudah agak selesa dan hanya memejam mata dengan keluhan dan erangan yang mengghairahkan. Aku jadi semakin terangsang bila melihat keadaan A yang menampakkan dia juga menikmati permainan ini.Sekali2 aku mendakap tubuh A sambil mengucup dan mengulum lidah A. A membalas dengan respon sangat hebat. "ohh bangg...sedapnya banggg...sedap sangat2 batang abg ni..lagi banggg...arghhh" Mendengar keluhan nikmat dari bisikan A tu, aku terus melutut dan menyandarkan kaki A ke bahu ku..aku mula menukar rentah kayuhan dengan kayuhan lebih pantas. Pelayaran diteruskan dengan kami sama2 menikmati dan saling membalas tiap gerakan. Suhu bilik yang dingin telah mula bertukar menjadi hangat, sehangat pertarungan kami yang baru separuh jalan. Setelah 20 mnt berkayuh, masih belum nampak tepian untuk kami berlabuh.

A kini mengambil posisi di atas. Batangku dibenam semula ke dalam lubang A yang mula selesa menerima terjahan2 yang lebih keras dari ku. A mula mengayuh dari atas. Aku dapat melihat dengan jelas batang ku masuk dan keluar bila A menghentak turun naik punggungnya. Batangku tepat menerjah masuk kelubang keramatnya setiap kali A melakukanya berterusan. Ternyata A cukup menikmati dengan gaya itu bila aku lihat matanya terpejam dengan bibirnya yang terketap rapat. Aku dapat lihat satu pemandangan yang cukup indah sekali...kami sempat berdakapan dan berkucupan dalam posisi begitu. Aku membantu dengan dengan menghentak batangku kearah lubangnya dan setiap tujahan dibalas dengan dengusan kenikmatan. "hmmm sedap bang...lagi bang..."setelah lebih setengah jam..tubuh kami mula bermandi keringat. Aku lantas memeluk erat tubuh A dan saling berguling..wajah kami bertatapan. Aku kembali berada di atas. Batang ku masih tidak terlepas dan menyambung dengan kayuhan yang semakin lama semakin laju. Nafas kami makin kencang senada dengan gerakan dan kayuhan ku. Kaki A melingkari pinggang ku dan pelukan kami menjadi semakin erat bagai tak mau dilepaskan.

"bang..saya dah tahan ni bang..bang..." aku dapat rasakan yang kemutan anus A sambil lidah kami melingkar ganas bagai tak mahu mengalah dan saling berbalas. "argghhh..bang sedap bang,,,dah tak tahan ni..." tak lama kemudaian aku dapat rasakan cairan hangat antara tubuh aku dan A. Rupanya A telah memuntahkan air maninya sedang aku masih terus dengan kayuhan yang belum berpenghujung.Nikmat sekali bila A mengemut anusnya semasa dia memuntahkan cairan hangat tu tadi. "macam mana? A puas ke?" aku mengujinyanya. "memang puas sangat2 bang..sedap tak terkata" balas A sambil tubuh ku didakap semakin kuat. Aku menjadi semakin bersemangat untuk meneruskan tugasan terakhir. Kayuhan aku tingkatkan ketahap maksima. Aku dapat rasakan yang aku akan sampai ke garisan penamat. Aku peluk A dan lehernya aku jilat dan menggigit manja telinga A. A membalas pelukan ku..dan akhirnya.." arrggghhh...sayang...nikmat sangat sayang...arghhh,,," aku tak dapat menahan lagi bila semua darah telah berkumpul di hujung batangku.Bunyi becak kesan dari air mani A antara tubuh kami mengiringi setiap tujahan ku menambakan lagi irama yang menasikkan ..pancutan demi pancutan aku lepaskan dalam kondom dengan batang ku masih menujah terus bertubi2 hingga ke pancutan yang terakhir. Nikmat tak terkata...impian kami sudah terlaksana dengan jayanya. A mengucup pipi ku kiri dan kanan.."terima kasih bang..saya enjoy sangat2" Aku membalas dengan kucupan di dahinya. "terima kasih juga atas layanan istimewa yang A berikan. Abang dapat rasakan keikhlasan layanan A.."

Kami terus berpelukan sepanjang petang itu dan tertido. Kami berjanji untuk melayari bahtera dengan aksi yang lebih hebat malam nanti. Peluang semalaman yang tak akan aku lepaskan, pastinya akan kami penuhi dengan sentuhan, ciuman, pelukan dan adegan2 ghairah yang disudahi dengan pancutan hangat air mani masing2. Disepanjang pertemuan aku dengan A kami telah bersetubuh sebanyak 5 kali hingga sampai ke kemuncak kenikmatan yang kami sama2 nikmati sepenuh hati. Aku suka ciuman dan kucupannya. Pandai bermain lidah dengan kuluman yang mengasyikkanTakkan aku lupakn itu Kenangan yang sangat indah utk dikenang..



No comments:

Post a Comment