Page Tab Header

Tuesday, August 9, 2005

Cerita: lelakipujaanlelaki

Terbaik daripada: lelakipujaanlelaki



Abang Melaka

aku berkenalan dengan seorang abang ni melalui laman sosial kat internet..dia berasal dari Rawang..lama jugak aku kenal abang ni..kali pertama aku jumpa dia beberapa tahun lepas.. nama dia N..orangnya biasa saja..tapi memang romantik..dia berterus terang dengan aku yang dia memang ada nafsu dengan lelaki ..tapi dia akan kahwin tak lama lagi..aku pun tak hairan lah sebab dah banyak lelaki yang aku jumpa macam tu.

kali pertama aku dengan abang tu cuma pegi makan-makan kat restoran..sempat jugaklah ringan-ringan dalam kereta..memandangkan dia bekerja di Melaka..aku dan dia jarang berjumpa..kali kedua kami berjumpa pun sama ..cuma sempat minum saja sebab abang tu singgah kejap sahaja..kali ketiga abang tu call dari sebuah hotel di jalan raja laut..dia mengajak aku ke bilik hotelnya..memang saat aku tunggu..aku sampai di bilik dalam jam 10 malam..katanya dia baru habis kursus di hotel tu..bila sampai , aku tengok dia cuma pakai kain pelikat sahaja..mula-mula aku berborak je..bila dia dah mandi aku terus capai dan peluk abang tu..masa tu dia hanya bertuala...aku duduk di sudut katil dan terus menjilat perutnya yang masih lembab tu..sedap....tanganku menjalar dari belakang dan menggenggam buntu abang tu yang mantap..kemudian aku terus menyelak kain tuala dan memasukkan tangan ke dalam ..daging mentah abang tu dah mula bangun...ku urut-urut sampai keras..bila dah keras terus mencanak keluar dari celah tuala..wahhh..besar dan tebal..kalau tengokkan saiz ..ikut standard mat saleh..tanpa buang masa aku terus menjilat kepala daging dia...bermain-main di kepala dahulu..abang tu dah terasa nikmatnya bila aku bermain lidah kat kepala takuk...aku berhenti bermain di bawah dan menjilat dari bawah sampai ke atas puting dia..memang stim habis..agak lama jugak aku beraksi sambil duduk dan berdiri di bucu katil..

selepas seketika aku minta abang tu baring atas katil..aku tanggalkan tuala dia dan menampakkan badan abang yang mantap..bila dia dah selesa baring aku merangkak dari tepi katil dan memberi ciuman di pipi dan mulut abang tu..aku memang suka buat dengan cara tu..tak nak terburu-buru kat daging mentah saja..sudah puas aku jilat dari atas aku terus ke bawah semula..abang tu terlentang merelakan apa saja yang aku buat..kedengaran nafasnya semakin kuat..aku perhatikan daging mentah makin megembang dan berdenyut-denyut..dah bersedia untuk memuntahkan susu yang panas...lebih kurang 15 minit aku meratah badan dan daging abang tu..tiba-tiba abang tu membisik sesuatu di telinga ku dan menyuruh aku menjilat dan mengulum daging sekuat hati..aku terus mengikut kehendaknya..sekali aku kulum sampai ke pangkal daging dia..tercungap-cungap juga sebab daging makin besar dan panjang..bila daging masih dalam mulut aku terasa air panas membasahi tekak..memang dah terpancut..susu abang yang sedap terus aku telan...banyak jugak..aroma air tu terasa sampai ke hidung..memang amat menghairahkan..

aku tak telan semua air susu lelaki yang aku projek..cuma yang betul-betul aku mahu saja..bila dah selesai abang tu nampak keletihan dan dia terus memeluk aku..aku pun berada dalam dakapan abang tu sampai ke pagi..seronok sangat pengalaman bersama abang n..

Sekarang aku masih contact abang ni..dah berkahwin dan menimang seorang anak perempuan..kalau dia ada kursus atau kerja di kl dia mesti call dan ajak berjumpa...aku berjumpa sekadar bersembang saja.. setiap kali kami berjumpa abang tu mesti mengakhiri dengan satu ciuman ..kekadang abang tu minta juga kulumkan daging dia..haha..dalam kereta je..aku pun tak kisah..janji dapat..





Abang Man

Aku masih kat sini tunggu teksi. Ramai pula yang tunggu didepan tu. Aku dah mengantuk sangat nie. 20min baru dapat teksi. Leganya. Balik nak rest. Call isteriku. Dia dah siapkan makan. Adi call. "Sampai hati kau Man. Aku nak hisap sebelum kau balik. Tak dapat. Eh. Nanti petang main lagi boleh?", dia tanya. "Alamak Adi. Dah janji oranglah. Lain kali aje", kataku. Dia melebih2 sangat. Sampai rumah aje terlupa nak makan. Penat sangat. Terus lepak.

Aku bangun aje dah 4petang. Barulah terasa kuat sedikit. Otakkupun sega jugar. Menonton TV. Anak2ku bermain2 dalam bilik. Isteriku baru keluar belajar menjahit. Dah bosan2 pula sorang2. Fiz telepon. Nak jumpa diKotaRaya jam 6ptg. Agak setahun tak jumpa. Aku kenal SugarDaddynya Hamzah. Kami terjumpa Fiz masa dia 19tahun tu. Rasanya dia dah 26lah now. Lama ngan Amz. Dua2 tinggal diBangsar KL sekarang. Aku setujulah berjumpa dengannya.

Aku sampai awal lalu ke toilet nak kencing. Ada orang memeluk2 dari belakang. "AbgMan", katanya. "Eeh. Jangan Fiz", kataku. Tak dilayannya. Tangannya memegang batangku. Pemuda disebelah senyum2. "Nampak sedaplah barangnya tu", katanya. Aku tersengeh2. "Fiz. Nantilah", kataku. Dia lepaskan. Tak bebaslah nak kencing. Pemuda itu asyik memerhati kami. Aku abiskan kencingku. "Sabar2lah", kataku. "Rindulah ngan AbgMan", katanya menciumku.

Memang manjalah denganku. "Kan Abang dah cakap. Jangan depan orang2 ramai", kataku memarahinya. "Alah. Kat toilet. Lagipun cuma Abang nie sorang aje. Dia tak kisahpun", katanya memeluk2ku tanpa segan. "Takpelah. Saya tak kisah. Tinggal dulu ya", kata pemuda itu. Terus berlalu. Aku marah2 Fiz. Kalau kena PakAji ke. Kan malu. Dia tersenyum2 aje. Kita jalan2 kejap. "Mana Daddy", kataku. "Ada. Tapi Bencilah. Dia ada spare tyre lain", katanya.

"Biasalah Daddy kau tu. Masih main2 4some hujung minggu tu lagi?", aku tanya. "Masih. Tapi dia sewakan bilik buat budak tu. Dah kena pergi sana pula. Boringlah", katanya. "Daddy kau tu kaya. Tak kisahlah siapa2 dia nak. Asal kau dapat atas bawah depan belakang sudahlah. Masih dapat tak?", aku tanya. Dia angguk2 tersenyum2 manja2. "Daddy dah kasi kereta", kataku. "Dah. Tapi Dad pakai. Sampai kena accident. Bencilah", katanya.

"Nanti pulih baliklah kereta kau tu. Daddy kau sayang giler ngan kau. Kalau tidak. Taklah lama gini", kataku. Kami jalan menuju MerlinTower. "Memang Fiz tahu. Tapi dia jarang datang sekarang. Kadang tak dapat rasa batangnyapun. Cuma romen2 aje. Tak puaslah", katanya. Dia memegang lenganku. Manja2. Aku lepaskan. Ada orang. "Eh. Kan anaknya nak kawin tu. Mungkin sibuk kot. Kau nie dapat SugarDaddy yang baik lagi nak complain2lah", kataku.

Dia angguk2 malu. Kami melintas. "Eh. Kau ambil kat sini Fiz?", aku tanya. Alamak. Sama hotel ngan Adilah. Aku baru rejectnya. Kalau terjumpa matilah aku takleh lari lagi. "Kawannya dibilik?", aku tanya. Takut mengganggu2 pula. "Tak. Dia ambil bilik lain", katanya. Kami naik dan masuk biliknya. Terus telanjang. Tak perlu tunggu2 lagilah. Rindu setahun tak jumpa. Kami berciuman. BerSupLidahlah seketika. Melepaskan rindu masing2. Mushy2lah. Meromantickan suasana.

Aku kenal SuggarDaddynya lama. Rasanya dia dah 53tahun sekarang tapi dia tak nampak umurnya. Pakaian serta rupanya seperti awal 40an aje. Ada orang yang jaga badan dan rupanya. Bini serta AnakDaddynya yang cute nie. Anak2nya banyak tapi masih sempat simpan sorang begini lama. Dia pernah dapat orang lain sebelum Fiz tapi semuanya paling lama bertahan setahun aje. Dia punya bisnes dimana2. Tapi heran. Bininya satu pula.

Tak macam Adi. Baru bisnes kecilan dah ada bini dua. Orangnya lagak sederhana. Tak suka menunjuk2. Seluruh jiwa raganya pada anak muda simpanannya nie. Patutlah Fiz amat menyayanginya. Sanggup berbuat apa2 saja pun. Sampai dia pergi khursus memasak supaya bila dia datang boleh masakkan semuanya yang dia nak. Apa saja yang diminta Amz. Pernah sekali Amz nak belikannya rumah tapi Fiz tak nak juga.

Amz sewa 2bilik untuknya supaya taklah ganggu masa main. Memang Amz terlalu jaga anak kesayangannya nie. Aku pasti Fiz juga begitu. Amz nie agak wild2 sikit. Walaupun sibuk dia asyik buat orgy hujung minggu. Atau mengikuti dimana2 bersama Fiz. Pula dapat Fiz yang kaki main. Dah secocoklah mereka berdua. Batangnya panjang. Lagilah budak nie tergiler2kannya lebih. Kadang2 tu aku sempat join. Itupun kalau keKL. Fiz tertarik dengannya kerana badan berbulu sepertiku.

Aku selalu kacau dia. "Mesti pasal daging panjang Daddy tukan?", aku tanya. Dia selalu cakap sama aje. "Takdelah. Tu cuma coincident aje". Memang coincident. Masa aku diKL berdua2 ngan Amz putar2 lepas main. Terjumpalah Fiz. Time tu budak nie baru lagi. Tak tahu apa2 lagi. So innocentlah. Kami ajaklah jalan2. Dua2 dah terpikat pada pandangan pertama. Tak tengok batangnyapun hari tu. Lepas berbulan barulah mereka berjumpa dan main sekali aje.

Barulah mereka confirmkan benda2 SugarDaddy nie. Semua pembelajaran Fiz ditanggungnya. Sekolah. Pakaian semua2nya. Dia tersangatlah cute masa tu. Sekarang niepun dia masih handsome2. Lagi SugarDaddynya yang handsome bergaya serta kaya raya. Walau dah tua aku pasti Fiz tak akan melepaskannya. Fiz beritahu ibubapa serta Abang dan Kakaknya diKL juga. Tiga beradik aje. Amz tak pernah tanya mereka tinggal mana.

Orangnya tak kisah sangat. Dia hormat kalau Fiz tak beritahunya. Ini kes asal dapat orangnya sudahlah. "Tapi Amz. Tanyalah. Kalau terjadi apa2 ke. Boleh beritahu keluarganya. Korangkan selalu main", kataku padanya. "Nantilah Man. Kalau aku rasa2 dia dah ready2", kata Amz dulu. Kami masih bergelumang dengan airludah masing2. Lidah terikat2 belit2 cuba mendapatkan nikmatnya. Rindu setahun terubat jugalah. Sangat ghairah. Memeluk2 sakan.

"Fiz kenapa nie?", aku tanya. "Takde apa2", katanya cuba nak cover2. "Abis kenapa kelam kabut nie. Selalu2nya ngan Abang relax aje. Mesti ada hal nie", kataku. Menghentikan lidahnya yang nakal menjilat2 mukaku. Aku kenal cara2nya. "Pasal Daddy ke?", aku tanya. Dia diam tak mahu cakap. Aku membelai manja. "Nanti Abang cakap ngan dia", kataku. "Takdelah. Nanti Fiz beritahu", katanya menjilat2ku. "Baiklah Sayang", kataku. Biarkanlah dia reda sikit.

Cara permainannya dah berubah sikitlah. Mungkin Amz juga yang ajar main2 gini kot. Kelam kabut dia mendapatkan daging dewasaku nie. Menyonyot2 seperti tiada hari esok. "Perlahan2lah Sayang. Tercekik kang", kataku. Dulu selalu penuh perasaan menghisap2ku. Teliti. Sekarang rakus pula. Mungkin terlalu merindukanku. Aku meraba badan kerasnya. Dah naik sikitlah. Agak muscularlah. Tapi mukanya dah tak terjaga. Ada jerawat bersepah2.

Misai dan janggutnya tak terurus2. Rambutnya panjang. Batangnya menegang2 panas. Aku raba2 penuh ghairah. Bulu2nya panjang. Berbelit2. Tak ditrimnya. "Kenapa nie. Kan Abang dah cakap. Kemas2 sikit", kataku. Dia tak jawap. Sibuk menyonyot2 dagingku. Takpelah. Nanti aku cukur. Aku hisap2 konek panasnya. Sekitar 4.5inci tapi tebal. Aku gemar dengan dagingnya nie. Banyak tahilalatnya. Mencantikkan daging kontotnya nie. Menariklah.

Aku menyonyot2 penuh ghairahku. Masih sedap2 cam dulu. Badannya smooth. Punggungnya keras macam SugarDaddynya jugalah. Kami habis setengah jam menghisap2. Memang favorite kamilah kalau berjumpa. Dah puas sedikit aku mengangkat kepalanya. Memeluk2. "Fiz makin handsomelah. Bolehlah Abang simpan?", kataku. Saja2 aje nak kacau2. "Taklehlah AbgMan. Fizkan Daddy punya. Sepenuh jiwa ini hanya untuknya. Cuma", katanya. Macam tak abis.

"Cuma apa?", aku tanya. Dia teragak2. "Cuma badan AbgMan sama ngan Daddylah. Tapi lagi power2lah. Bulu2 nie buat Fiz gilalah. Dad pernah cakap diapun gila2 ngan Abang. Kalau Fiz tinggalkannya dia akan ambil AbgMan tau", katanya. "Iya ke Sayang. Dad tak cakappun ngan Abang. Fiz saja2 nak score2 point nie", kataku. Cubit lesung pipitnya. Manislah. Dia biarkan. Dia tahu aku suka mencubit2 pipinya. Dia sengaja tersenyum melemahkan semangatku.

"Betul. Fiz tak bohonglah AbgMan. Fiz selalu beritahu takkan tinggalkannya. Cuma takut aje dia dah bosan ngan Fiz sebab tak muda cam dulu lagi. Mesti dia masih nak yang muda2", katanya. Sedih aje bunyinya. "Lagipun. Sekarang nie dia tahu Fiz dah ada GF. Mesti dia tak suka2 lagi. Sebab tu dia dah ada BF baru yang muda tu", katanya. "Alah kesiannya. Rupanya dia risau pasal nie. Patutlah benda nie attack kat muka yang hensem gila nie", kataku. Membelai2nya.

Dia terlentok2 menikmati belaianku. "Alah. Daddy kau dah cakap2lah ngan AbgMan pasal GF Fiz tu. Dia suka yang Fiz tak gila lelaki sangat. Dia tak sabar tau tunggu Fiz kawin. Mesti GF suka2 konek tebal Fiz nie", kataku. Memuji2nya. "Alah AbgMan. Kecik aje Fiz punya", katanya menunduk malu. "Kecil tapi power takpelah. Lagipun ingat tak masa first time Fiz fuck Daddy. Terpekik2 juga orang tua tu. Lepas tu dia cakap dia suka. Ingat tak?", kataku.

Dia senyum bangga. Nampak batang tegangku. Kembalilah mendera dagingku. "Lagi2 pandai hisap batang. Mesti GF suka", kataku. Ketawakannya. "Apalah AbgMan nie. Matilah kalau dia tahu", katanya. "Oh takleh ye. Ingatkan tadi boleh. Takpelah Sayang. Kalau nak batang. Daddykan ada. Panjang lagi", kataku. Dia tersenyum2 ghairah. Tersangatlah menggoda2ku. Amz selalu cakap senyumannya tulah yang buat dia melekat sampai sekarang.

Dia naik cuba menduduki batang panjangku. "Eh Fiz dah lupa. Dulu cakap nak main Abang dulu kalau jumpa lagi. Tipu2kan", kataku. Tapi aku membiarkannya aje. "Tahu Abang tapi dah 5 hari Dad tak bagi. Gianlah", katanya. "Apasal. Diakan satu hari tak main gila2 dia", kataku. "Dia sibuklah ngan bisness. Lagipun Fiz ngan GF. Nie nak kena hantar wakil. Nak suruh dialah. Sibuk aje. Pressurelah", katanya. Dia enjut2 diatas batang dewasaku yang dia gemari.

Puasnya. "Kenapa tak suruh MakBapak Fiz aje yang uruskan semua?", kataku. "Lah mereka jauhlah. Tak nak susahkan mereka", katanya. "Eeh. Dulu cakap kat KL aje. Dah pindah?", kataku. "Tak. Masih kat KL. Tapi takpelah. Nanti Fiz tanya", katanya. Terus meneran2 manja atas dagingku. Pandai aje ambil hatiku. 10min ghairah merasakan. Talipon bilik bunyi. Dia angkat. Tinggallah aku dengan batang kerasku ternaik2. Masih terasa geselannya.

"Aahlah. Kat bilik. Sorang aje nie. Aahlah. Nantilah. Aah. Tahu. Esok ajelah", katanya. Kelam kabut dia naik menduduki tahtaku lagi. Enjut2 tersenyum2 manis. Kesedapannya kembali terasa dibatang tebalku. Dia kemut2kan jubur longgarnya. "Eh. Tipu. Tak baik tau", kataku menarik2 koneknya. "Nak hidup AbgMan", katanya. "Kawannya ke?", aku tanya. Dia angguk manja dengan enjutannya yang power. Tersenyum2 lagi. 10min lebih terenjut2 nikmat.

Taliponnya berbunyi2 lagi. Dia angkat marah2 pula. "Tahulah. Tak gimana2. Sorang ajelah. Nak tidurlah nie", katanya. Datang padaku lagi. "Apa kawannya nak?", kataku. Risau pulalah. "Dia ajak cari barang2nya. Fiz malas nak ikut. Dia nie leceh sikitlah", katanya. "Cakap aje. Cover gini buang masa ajelah. Tapi Fiz. Fuck Abang dulu Sayang", kataku. Aku mempamirkan punggung dewasa powerku. Dia senyum2. Kaki fuck juga dia nie. Tak padan konek cute.

Dia menusuk2 keras. Masihku terasalah. Dia memeluk2 perutku. Tangannya menggatal bermain dengan konekku. Mengayun2 dengan cara terbagusnya. Badannya yang hangat membara nie menghairahkanku. Smooth semuanya. Lagi badannya nie sekarang dah muscular. Baru beberapa tusukan powernya taliponku pula bunyi. Dia masih continue ayun2 daging tebalnya. Masih ghairah lagi daging cutenya menikmati sensasi jubur tua. Aku tersenyum2.

Adi call menyuruhku kebiliknya. "Man. Aku baru aje dapat seorang kat sini. Bagus orangnya nie. Kalau ada kau lagi bagus2lah. Bolehlah main sama2. Dia cakap okay2 kalau ada satu lagi. Marilah ngan kita. Dia nak cuba2 juga nie. Please Man", katanya. Merayu2ku. "Sorrylah Adi. Takleh. Aku tengah mainlah. Kena fuck lagi. Dengar nie", kataku. Fiz buat suara2nya mengefuck2nya. Meneran2 suara manjanya. Suka dia part acting2. Dia mendera2 lubang dewasaku.

"Bolehlah Man. Tadi kau tinggalkan aku sorang aje. Kempunanlah aku nak rasa batang panjang kau tu. Ajaklah kawannya tu sama. Pleaselah Man", katanya merayuku lagi. Tapi aku tak layan sangatlah. "Nantilah", kataku. Dia putuskan hubungannya. "Kenapa?", Fiz pula tanya. "Biasalah. Kawan Abang paksa2 nak main sekarang. Dia ajak kau sekali tadi tapi Abang malaslah", kataku. Dia tersenyum lebar. Diakan kaki main ramai2. "Baya Abang ke?", dia tanya.

Dia mengefuck2 dengan penuh ghairah2 mengumpan2ku. Aku angguk2 aje. 5min. Adi call2 lagi. "Datanglah Man. Boleh?", dia tanya. Aku serba salah. Aku tanya Fiz. Dia tersenyum2 mengangguk suka nak ikut. "Nantilah. Dalam 20min aku sampai", kataku. Letak talipon. "Kau nie Fiz. Pantang ajelah kalau ada benda2 gini", kataku menciumnya. Mengefuck2ku lagi 5min. Fiz meminta batangku lagi. Kesian. Merayu2 pula. "Dahlah. Nantikan boleh kat sana sekali", kataku.

Aku bangun2. Dia menghisap2 batangku. "Fiz cepatlah. Sambung sanalah", kataku. Aku berdiri. "Alah. Fiz nak Ayahnya batang lagi", katanya penuh manja2 rabak. Dia mengangkang2kan kakinya dekat batang panjangku nie. "Kan Abang cakap jangan panggil Ayah. Nanti Daddy kau jealous", kataku tapi termasuk juga batangku. Aku gian2kan lubangnya juga. Aku mengayun2. Dia meneran2 menghairahkan biliknya. Dia merebahkan badannya padaku.

Aku terpeluk2nya kesukaan. "Kau nie. Takleh geraklah", kataku. Punggungku mengayun2. Memadatkan batang kerasku dalam lubang experiencenya. Aku angkat pehanya mengefuck2nya sambil bergerak kebilik air. "Alamak bestnya Ayah. Lama Daddy tak buat gini", katanya manja. Aku tersenyum2 bangga mendapatkannya. "Sudahlah Sayang. Agak2nya nie bila nak kawin?", aku tanya. Batangku terkeluar dari cengkaman padatnya. Dia meneran2 manja.

"Bakal mertua Fiz nak tahun depan. Nielah kesini nak cari barang2nya tu", katanya. "Apalah kau. DiKL tu banyak. Kat sini pula. Kalau dah cari2 tak jadi kawin. Kan rugi", kataku. "Takpe. Simpan cari2 lainlah", katanya. Kami mandi2 dibawah pancuran air segar. Aku menyabun2 badannya. Macam anakkulah. Aku ternampak shaver. Aku cukurlah bulu2 batangnya yang lebat nie. Nampak kemas sikit. Membilas2 seluruh badannya. Meraba2 dan terkena konek kerasnya.

Dia tersenyum2 bangga dilayan sebegini. Aku menjilat2 sedikit daging cutenya. Alamak. Stimlah. "Nie benda nie. Dah main GF lum?", kataku. Dia ketawa2. Berdengung dalam bilikair terkepong. "Sekali aje AbgMan. Tak tahan sangatlah. Lagipun dia yang minta", katanya membelai2ku. "Kau nie Fiz. Kalau ngandung kang. Malu time sanding tau", kataku. "Taklah. Fiz buang luar. Dia telan2. Best", katanya. Tersenyum2 bangga. Kami mengeringkan badan.

Aku memerhatikannya yang sibuk menghadap cermin. Bergaya2. Dia tersenyum2 sendiri. Badannya bogel menghairah2kanku. Patutlah Amz simpan barang baik nie. "Kau nie nampak berseri2lah nak kawin2. Nanti main ngan Daddy lagi tak lepas kawin", kataku. "Daddy cakap stop setahun. Lepas tu baru sambung", katanya. Memakai2 seluarnya. Bajunya baru. Handsome pula Muda belia. "Boleh tahan ke nie?", kataku. Aku capai bajuku.

"Entahlah AbgMan. Mana Fiz tahu. Kata Daddy dia dulu cam tu juga. Boleh tahan", katanya. "Dia tu lain. Tak gila2 orang tua cam kau. Nie nampak aje orang baya Daddy kau. Konek cute nie dah tegang2 giler tak menentu2. Asyik nak2 ajelah", kataku. Mencuit2 seluarnya. Dia tersenyum2 manis. "Alah AbgMan. Itu biasalah. Memang favorite sangat", katanya. "Hah. Kawannya bilik mana?", aku tanya. "Kat hotel depan tu", katanya. Kami memakai stokin.

"Apalah. Datang sama2 tapi ambil hotel lain2. Nie mesti nak tipu Abang niekan?", kataku. "Betullah tak bohong. Dia hotel sana tu. Kalau tak caya kita jumpa dia sekarang", katanya. Berkobar2. "Tak payahlah", kataku. Dia memelukku manja. Dia tahu aku takkan nak mengecheknya. Amz juga tak pernah ambil tahu dia kemanapun. Asal bila dia datang aje Fiz ada disana. Begitu percayanya Amz pada kesayangannya nie. Adi call lagi. Betul2 tak sabarlah.

"Datang sekaranglah Man", katanya. "Yelah. Dah nak keluarlah nie. Jangan lupa buang2 dulu. Dah ajar2 kan", pesanku. Kami bergerak kepintunya. "Kalau Abang dapat tahu Fiz tipu juga. Abang potong konek cute nie. Biar takleh kawin2. Ingat", kataku. Memicit2 batangnya. Dia ketawa2 manja. Memeluk2ku. "Betullah. Mana Fiz pernah bohong2 ngan AbgMan. Kan?", katanya. "Iyalah Sayang", kataku. Aku angguk2 setuju. So far belum lagilah.

Aku mencium2nya sebelum keluar. Tiba2 aku macam malas2 pula nak kesana. Tapi dah janji dengannya pula. Fiz tutup pintu kami. Dia tersangatlah happy2 mengharapkan orang baru. Dari dulu bila Amz bawa PakCik2 bayanya pulang. Dia punyalah gembira ria tak terkira. Yang muda dia tak gemar sangat. Lagi dia nie style manja2 cepat ngan mereka. Sampai termimpi2lah menikmatinya. Kami sampai dipintu Adi. "Inilah tempatnya Fiz. Bukan bilik kawannya kan?", kataku.

Dia tersenyum manja. "Taklah. Tak pernah kesinipun", katanya. Aku ketuk. Dengar orang bersuara dari dalam. Berbual ghairah. Terus senyap. Aku ketuk2 lagi. Pintu dibuka tapi bukan Adi. "Alamak. Salah bilik ke?", fikirku. Aku tengok Fiz. Dia angkat bahunya. Mana dia tahu. "Maaf saudara. Ini bilik Adi?', aku tanya. Lampu dari bilik menghalang2ku dari mengecam2 mukanya. Tapi Fiz perasaan. "Eh. Abang yang kat toilet tadi tulah. Abang kat sini juga ke?", dia tanya. Terus salam2.

"Ye betul. Tapi dia dalam toilet. Buang air besar. Dia suruh masuk. Marilah", katanya. Fiz memelukku. Masuk sama. "Saya Maliq. Apa kabar?", katanya. "Baik. Saya Fiz. Yang Abang nampak konek panjang tadi nielah AbgMan. Best gila Abang", kata Fiz. Aku mencubit2nya. Terus manja2 lari belakang Maliq memeluk2nya. Maliq tersenyum terpeluk2 juga. Punyalah rapat. Cepat betul Fiz nie manja. "Tak sangkalah. Macam mana kau boleh kesini?", aku tanya.

"Oh. Tadi Aliq jalan2 lepas keluar toilet tu. Terjumpa AbgAdi. Bual jap. Makan2 dulu. Cari barangnya dulu. Baru kami kesini. Tapi katanya dia call Abang. Tengah main ngan budak handsome nie rupanya", katanya meraba2 peha keras Fiz. "Iyalah. Benda tengah sedap masuk kena tukar tempat pula. Jap Abang panggil dia", kataku. "AbgAliqpun handsome2. Tak sangka terjumpa lagi kat sini", kata Fiz memeluk2nya. Terus ghairah2 mencium2 orang baru.

Aliq takleh control nafsu budak muda nie. Aku bergerak masuk menoleh kebelakang. Fiz sedang membuka zip Maliq. Memang dia nie candi. Siapa2pun dia okay ajelah. Keluarlah batang kerasnya. Fiz menghisap batang tebalnya. Baik juga dagingnya. Aku tersenyum2. Maliq terbaring menikmati sedutan orang muda. Aku jalan2 ketoilet. Membuka pintunya. "Eeh Adi. Lamanya", kataku. Adi gembira melihatku. Dia diri. "Eh. Jangan. Busuk2lah", kataku. Ketawa2kannya.

"Man. Dah jumpa Maliq. Handsomekan?", kata Adi. "Yelah. Kawan aku jumpa terus rapat2. Dia sedang hisap2 batangnya tu. Kau nie dah main lum ngan dia?", aku tanya. Adi sedang meneran2. Mengeluarkan khazanahnya. "Lum main sangatlah. Tapi dah hisap batangnya ditoilet Kotaraya tadi. Bestlah Man. Sedapnya. Sebab tulah aku ajak dia main dibilik nie aje", katanya. Senyum bangga. Bijak sekarang. "Kau nie. Dah pandai menggoda2 pula", kataku.

Aku memicit2 batang kerasnya. "Tak goda2pun Man. Masa aku shopping2 tu aku selalu nampak dia. Macam dia ikut akulah", katanya menarik2 nafas panjangnya. "Setengah jam turun2 naik asyik nampak dia kat luar kedai yang aku singgah2. Jadi aku terus ketempatnya. Dia yang bual dulu", katanya. Ambil spray air. Press2. Bersih2kan bau2nya. Berdiri depan cermin. "Pasal kau hensemlah Adi", kataku. Dia tersenyum2 bangga mendapat daging baru sendiri tanpa bantuan.

"Daring orangnya Man. Dia tanya aku soranglah. Boleh ikut akulah. Aku eksenlah tanya. Kalau main boleh", katanya. "Dia terus jawap boleh juga. No problem katanya. Takde ragu2 lagi. Aku terperanjatlah Man. Cepatnya dia cakap boleh2 tu", katanya. "Biasalah Adi. Kalau nak ditahankan tak guna juga. Aku dah ternampak dia ditoilet sana juga. Aku rasa dia mencari2. Lagi dia tengok PakCikHensem dari Trengganu sorang2. Apa lagi", kataku mencubit2 pipinya.

Sukanya dia. "Aku rindulah ngan kau Man. Sanggupnya kau tinggalkan aku tadi", katanya mencium2ku rakus. Dah terror mula cium2 dulu. Dia meramas2 dagingku. Dengan pantas cuba nak unzip seluarku. "Sabarlah Adi. Kau nie masih kelam kabut lagi. Jumpa aje terus nak hisap. Simpanlah sikit", kataku. "Alah Man. Pasal kaukan yang ajar aku. Bolehlah kejap Sayang", katanya. Memujuk2 lagi. "Ini dah bersih semuanya lum?", kataku. Dia angguk.

Dia tunjuk2kan punggung berbini duanya. Aku luaskan ruang juburnya. Nampak tiada sampah busuknya lagi. "Kalau gitu kita keluar ajelah Adi. Sama2lah. Boleh kau jumpa kawan aku dari KL. Hensem2 juga tau. Ada lesung pipit. Tapi dia muda sikit. Baru 26tahun aje. Muda lagi tapi kuat main2nya tau. Rasanya kau boleh belajarlah lebih ngannya", kataku. "Aku tak kisahlah ngan siapa Man. Selagi aku masih berada disini nie. Aku nak cubalah main berempat", katanya.

Dia memeluk2 manja. Menjilat2 bibirku penuh ghairah. "Apa2 style2lah. Kalau dah balik tak sempat2 nak mencari2 cam nielah. Kenalah berlagak cam biasa", katanya. "Belagak2 cam UstazAdi ke?", kataku memicit2 punat2 cutenya. Dia tersenyum2 malu. "Taklah teruk cam tu. Macam biasa2lah. Kurangkan benda2 nie", katanya. Penuh confident. "Jadi kau rasa2nya kau bolehlah kurangkan?", aku tanya. Senyum sinis padanya. Dia tersipu2 malu.

"Entahlah Man. Aku kena cuba juga. Tapi sekarang nie aku sangat rindulah ngan benda nie", katanya. Berjaya mengeluarkan dagingku dari tempat persembunyiannya. Dia menyonyot dengan penuh ghairahnya. Penuh irama laugan suara jantannya. Meneran2 manja. Berdengung2lah toiletnya nie. Aku membiarkan dia menikmati daging panjangku nie. Beberapa minit hayal menikmati sedutan powernya. Semakin bersemangat waja.

Aku terkapai2 juga menikmati hikmat sedutannya nie. Padahal baru aje semalam belajar. "Kau nie Adi. Kalau ada Ustaz pakai kain tengah kencing dalam toilet pasti dia tak boleh lari lagi dari kau. Sedutannya teramatlah bagus sekali. Aku tak sangkalah pandai mulut kau nie", kataku mengais bibir manisnya. "Takdelah. Janganlah cam tu. Aku kan baru belajar lagi dari kau Man", katanya. Tergeli2 hatinya. Dia menyedut2 daging hangatku. Penuh semangat jantannya.

"Berapa umur member kita tu?", aku tanya. Dia menyonyot2 sepuas2nya. "32tahun. Dah kawin juga. Anak satu. Memang best gilalah batangnya tu Man", katanya. "Biasalah Adi. Batang kawin2 niekan selalu dipakai2 jadikan daging kita nie sedap. Lagi2 yang dari Trengganu nie. Apalagi yang berbini dua. Kan?", kataku. Dia tersenyum2 malu menyonyot2. "Okaylah Adi. Kata nak main berempat. Kau ngan aku kat sini aje. Marilah kesana", kataku. Tapi dia sibuk menyedut2 dagingku.







.

No comments:

Post a Comment