Page Tab Header

Monday, July 3, 2006

Cerita: koleksicerita

Terbaik daripada: koleksicerita



Uncle Samy

Menyedari kesilapan ku yang telah mencurangi suami ku dengan membenarkan dan menyerah tubuh ku untuk dinikmati oleh uncle samy tempoh hari, akutelah memberi layanan istimewa kepada suami ku yang baru pulang daripada outstation. Malam itu sahaja kami melakukan 3 kali persetubuhan dimana aku memainkan peranan aktif untuk memuaskan nafsu seks suami ku. Namun begitu aku menyedari hakikat nya walau sebanyak mana pun air mani suami ku di lepaskan kedalam rahim ku, ianya tak mampu untuk menghamilkan diriku kerana kandungan sperma suami ku yang sedikit dan tidak subur yang telah disahkan oleh doktor kesuburan. Sebab itu lah aku sukar untuk mengandung secara normal, aku mengandungkan anak sulung kami yang telah pun berusia 5 tahun itu secara suntikan terus benih suami ku pada benih ku.

Nasib baiklah kecurangan ku tempoh hari tidak dapat dihidu oleh suami ku. Manakala perhubungan keluarga ku dengan keluarga uncle samy macam biasa seolah-olah tiada apa yang berlaku antara kami. Dua bulan selepas kejadian tersebut, aku terkejut disapa dari belakang oleh uncle samy ketika aku sedang mengelamun melayani perasaan sendiri di beranda rumah ku. Hai ida termenung je, tak sihat ke, tanya uncle samy. Oh uncle samy, terkejut saya, sihat saje terkenang kisah lalu, jawab ku bersahaja. Mana suami dan anak tanya nya lagi. Mereka kat padang permainan sana jawab ku lagi. Dari tadi uncle tengok ida termenung saja, ingatkan tak sihat, manakan tahu mengandung lagi ke, ujar uncle samy lagi.

Ala uncle, kalau saya sakit ke, tak sihat ke, mengandung ke bukan ada orang nak ambil tahu ke, jawab ku dalam nada merajuk. Eh kalau ida mengandung uncle pun kena jaga ida jugak sebab uncle pun ada syer dalam perut ida tu, ujar uncle samy sambil tergelak gatal. Aku turut sama tergelak kecil, tak adalah uncle, benih yang uncle tanam hari tu tak menjadi, saya tak subur hari tu, jawab ku selamba. Ooo nasib baik lah ye, risau juga uncle fikirkan perkara tu, maklum lah benda sedap uncle rasa rugi kalau uncle pancut luar, ujar uncle samy lagi. Sudahlah uncle perkara tu dah lama terjadi nak buat macam mana, aku memotong cakap uncle samy bila melihat suami dan anak ku sudah pulang.

Hai uncle lama tak nampak, suami ku menyapa dari jauh. Hai rizal, uncle memang selalu ada, kamu tu yang jarang nampak, asyik sibuk dengan kerja saja, balas uncle samy sambil bersalaman dengan suami ku. Terima kasihlah uncle keranasudi menjaga dan menolong keluarga saya, sepanjang ketiadaan saya, ujar suami ku lagi. Aku hanya tersenyum mendengar mendengar pujian tersebut, suami ku tak tahu yang uncle samy telah berjaya menikmati dan menyetubuhi isteri nya ini. Kita hidup berjiran biasalah, kenalah ambil tahu jugak, jawab uncle samy tersenyum. Baginilah uncle sebenar nya minggu depan sekali lagi saya kena outstation kat sabah seminggu, macam biasalah nak minta tolong uncle tengok-tengok kan famili saya ni, ujar suami ku lagi. Rizal jangan susah hati, famili rizal uncle anggap macam famili uncle jugak jawab uncle samy. walaupun sedikit terkejut aku dah biasa dengan perkara macam tu, selalu ditinggalkan suami.

Sehari sebelum suami ku berangkat ke sabah, dia telah menyetubuhi diriku sepuas-puas nya, sampaikan dalam satu malam tu, kami melakukan 3 kali hubungan seks. Aku tak kisah memang tugas ku sebagai seorang isteri untuk memuaskan nafsu seks suami ku. Bila dia puas dengan layanan ku tak adalah dia nak menggatal cari lain ketika outstation nanti.

Sepanjang ketiadaan suami ku, boleh dikatakan setiap hari uncle samy menjenguk kami sekeluarga dan bertanya khabar dan keperluan kami. Aku terharu juga dengan sikap ambil tahu uncle samy tersebut. Rasa nya tak rugi tak rugi aku menyerahkan tubuh ku untuk dinikmati oleh uncle samy dulu. Sebelum kejadian tempoh hari uncle samy tak lah serapat sekarang ini.

Suatu petang sebaik sahaja pulang dari kerja, uncel samy memberi tahu dia dan isteri nya akan bermalam dirumah anaknya di kepong, kerana menantu nya akan melahirkan anak bila-bila masa sahaja. Namun begitu sekiranya aku memerlukan bantuan dan pertolongan nya aku boleh menelefon atau sms kepada nya, dia akan pulang membantu. Kebetulan pula malam tu hujan dan ribut di ikuti kilat sambung menyambung berlaku dengan hebatnya. Aku dan anak ku berada dalam ketakutan dengan keadaan sedemikian. Aku cuba menelfon dan sms suami ku namun tiada balasan, tahu-tahu jelah kerja di kawasan pendalaman sabah, mungkin tiada liputan signal disitu. Selepas itu aku cuba menelefon dan sms uncle samy menyatakan kami dalam ketakutan kerana hujan dan ribut yang kuat sedang melanda. Uncle samy membalas sms aku menyatakan dia kan pulang kerumah nya, lagi pun ada barang yang perlu disimpan. Setelah hampir 1 jam menunggu, anak ku telah pun terlena dalam ketakutan tetapi aku tidak dapat melelapkan mata kerana risau dengan keadaan hujan dan ribut tersebut. Aku tak mampu menangani sebarang kemungkinan secara berseorangan, oleh itu aku bertekad meminta tolong uncle samy menemani kami malam ini. Aku tak kisah sekiranya uncle samy mahu menikmati tubuhku lagi malam ini, asalkan kami anak beranak berasa selamat.

Ketika unce samy menelefon aku mengatakan dia sudah berada dirumah nya, keadaan hujan dan ribut masih belum reda. Uncle seorang saja ke, tanya ku ketika menjawab panggilan uncle samy. Ye la, untie masih disana, jawab uncle samy. Kalau macam tu, uncle tidur disini saja lah, temankan kami, ujar ku lagi. Kalau ida tak kisah, uncle no problem, jawab uncle samy tertawa. Datanglah, saya tunggu ni, balas ku lagi. Malam itu aku sengaja memakai kaftan longgar tanpa coli dan seluar dalam kerana aku tahu buah dada dan faraj ku mungkin akan menjadi sasaran uncle samy malam ini. 10 minit kemudian uncle samy mengetuk pintu rumah ku, aku menyambut nya dengan penuh senyuman kehadiran uncle samy yang hanya memakai kain pelikat dan baju singlet. Sorrylah uncle, menyusahkan uncle saja, ucapan pertama ku ketika menyambut kedatangan nya. Tak pe ida punya pasal, puncak gunung ke lembah ke uncle sanggup datang, jawab uncle samy. Menantu dah bersalin ke, tanya ku lagi. Belum lagi tapi dah masuk labor room dah, sana ramai yang jaga dia, sambung uncle samy lagi.

Wah cantiklah ida malam ni, seksi pulak tu, puji uncle samy sambil merenung tubuhku. Ala tak ada yang seksi nya uncle, semua nya uncle dah tengok dan dapat rasa dah pun, jawab ku sedikit manja. Uncle samy tergelak kecil mendengar nya. Anak dah tidur ke tanya nya lagi. Dah, takut-takut pun tertidur jugak, ujar ku. Uncle mahu minum ke, nanti saya buatkan, ujar ku meneruskan bicara. tak payah susah-susahlah ida, lagi pun uncle sudah banyak minum disana, mahu keluarkan lagi air adalah, lagipun malam-malam begini uncle minum susu sahaja, ujar uncle samy lagi. Ala susu untuk orang dewasa tak ada lah uncle, susu anak saya je ada, nak bagi susu saya pun tak ada anak kecil lagi, jawab ku dalam nada bergurau dan dikuti ketawa oleh uncle samy. Kalau ida punya tak payah ada susu, uncle sanggup hisap, kalau nak anak kecil kenalah bagi mulut satu lagi tu minum susu uncle, balas uncle samy juga dalam nada bergurau. Sorry la ida uncle bergurau, tak pe lah ida uncle tak kisah tak payah lah susah-suah, lagi pun esok ida kerja, pergi lah tidur ujar uncle samy lagi. Tapi malam ni uncle tidur kat luar je lah ye, bukan tak nak bagi tidur kat dalam, anak saya ada kat dalam, takut nanti dia terjaga kan susah pulak nanti, ujar ku lagi. Tak payah susah-susah lah ida atas sofa ni pun uncle boleh tidur, ujar nya lagi. Ala atas tilam ni selesa sikit, tadi uncle juga cakap nak keluarkan air uncle kan, tak pelah nanti saya temankan lah sampai air uncle habis keluar, uncle ni macam tak biasa dengan saya pulak, rungut ku. Uncle samy tergelak memahami kiasan aku, sebenar nya uncle memang nak terkencing dari tadi lagi tahan ni, jawab nya. Aku turut sama tergelak, pergi je kencing kat toilet tu, tapi jangan lupa basuh bersih-bersih zakar uncle tu, nanti ida tolong keluarkan air mani uncle pulak, ujar ku selamba. Ooo yang tu uncle pastikan sentiasa bersih semata-mata untuk ida, tapi betul ke ida nak bagi sama uncle lagi ni, tanya uncle samy ingin kan kepastian. Aku mengangguk tersenyum, susah payah uncle datang menemani kami ni, biarlah malam ni saya tolong uncle pula melepaskan nafsu uncle dengan tubuh saya, ujar ku lagi. Tapi uncle tak ada protection ni, kondom tak ada ni, ujar uncle samy lagi. Uncle juga cakap dulu kan, tak nikmat kalau pakai kondom, jadi malam ni tak payah pakai kondom, uncle nikmatilah puas-puas tubuh saya malam ini, kalau uncle nak saya hamil dengan benih uncle, pancut kat dalam saya tengah subur ni, kalau uncle tak mahu saya hamil, pancut kat luar saja, ujar ku lagi sambil melirik senyuman menggoda kearah uncle samy.

Baiklah ida sayang, ni la yang buat uncle sayang sangat kat ida ni, memang uncle teringin sangat nak kan ida mengandung denagn benih uncle ni, ujar uncle samy tersengih. Setelah menyiapkan tempat tidur untuk uncle samy aku berbaring di tilam tersebut menanti dan bersedia untuk disetubuhi oleh uncle samy. Aku merelakan malam ini faraj ku disula oleh batang zakar berkulup dan rahim ku dihangatkan dengan benih-benih pakcik hindu ni. Aku hanya tersenyum melihat uncle samy yang siap berbogel bila keluar dari tandas dengan batang zakar nya yang hitam legam itu keras menegang dan bersedia untuk memuaskan faraj ku yang siap sedia basah ini. Kalau dinilai dari segi fizikal uncle samy ni, memang hilang selera seks ku, tetapi mengenangkan aku pernah mengecapi kenikmatan bersetubuh yang telah diberikan oleh uncle samy, aku merelakan sekali lagi tubuhki dinikmati oleh uncle samy demi untuk mengecapi kepuasan bersama.

Aku membiarkan uncle samy menelanjangi tubuh ku tanpa seurat benang dan merangsang nafsu ku yang sudah terangsang ini dengan meromeng tengkuk ku, meramas-ramas tetek ku serta mengosok-gosok lembut faraj dan kelentik ku. Aku membalas pelukan uncle samy dan meluaskan lagi kangkang ku disaat uncle samy mula menggesel-gesel kepala zakar nya pada alur faraj ku. Aku mengerang menahan kegelian dan kesenakan disaat uncle samy mula menekan kepala zakar nya yang mula memasuki rongga faraj ku. Disebabkan keadaan faraj ku yang cukup terangsang dan berair memudahkan batang zakar uncle samy menerobos memasuki rongga faraj ku sehingga kedasar nya. Kini keseluruhan batang zakar nya tenggelam dalam lubang faraj ku sehingga aku rasakan bulu kemaluan uncle samy rapat bertemu dengan bulu kemaluan ku. Ukuran zakar uncel samy yang besar dan panjang serta membengkok itu menyebabkan aku terpaksa menahan kesenakan dalam kenikmatan yang terasa hingga kedalam rahim ku. Namun begitu kegelian dan kehangatan serta kenikmatan yang disalurkan oleh zakar uncle samy mengatasi segala nya. Ternganga mulut ku sambil mengerang-ngerang kenikmatan disaat uncle samy mula menghenjut faraj ku, gerakan keluar masuk zakar nya dengan rentak perlahan dan laju itu menyebabkan aku telah klimaks beberapa kali dan setiap kali aku klimaks uncle samy memberi peluang kepada aku untuk menikmati sepenuh nya. Namun begitu aku melihat uncle samy masih steady menikmati tubuh ku walau pun peluh jantan mula keluar membasahi tubuh kami. Zakar nya masih kuat meragut kenikmatan yang disediakan oleh faraj ku tanpa ada tanda-tanda untuk memancutkan air mani nya. Aku yang sudah kepenatan mengangkang itu perlu melakukan sesuatu untuk mempercepatkan klimak uncle samy agar persetubuhan ini dapat disudahkan.

Disaat uncle samy menhenjut zakar nya memasuki faraj ku, aku memeluk tubuh nya dan melingkarkan kaki ku pada pinggang nya dan faraj ku mengemut zakar nya sekuat mungkin sambil menggoyang-goyang punggung ku. gerakan tersebut menyebabkan zakar uncle samy tertanam rapat di dasar faraj ku sehingga kepala zakar nya menyentuh rapat pintu rahim ku. Aku menahan kesenakan akibat tusukan tersebut, namun begitu aku terus berusaha agar uncle samy memanncutkan air mani nya. Setealh beberapa ketika melaku gerakan tersebut uncle samy mula mengerang dan aku rasakan kepala zakar nya mula mengembang lalu melepaskan berdas-das pancutan air mani nya kedalam rahim ku. Setelah diarsakan tiada lagi air mani yang keluar dari zakar uncle samy aku melepas lingkaran kaki ku pada pinggang nya dan terdampar kepenatan. Ketika uncle samy memancut nya air mani nya aku juga klimak ketika itu, sekira nya diteruskan persetubuhan ini sesungguh nya aku tak mampu lagi nak klimak setelah aku rasakan lebih lima kali aku klimaks dikerjakan oleh zakar uncle samy. Aku membiarkan uncle samy terdampar atas tubuh ku dan zakar nya yang masih rapat terendam dalam faraj ku. Kehangatan air mani uncle samy yang memenuhi rahim dan rongga faraj ku masih terasa.

Setelah tenaga kembali pulih aku menyuruh uncle samy mencabut zakar nya dari faraj ku kerana uku ingin kebilik air. Aku hanya membersih bahagian luaran faraj ku sahaja dan membiarkan air mani uncle samy bertakung dalam rongga faraj dan rahim ku kerana aku bersedia untuk hamil dengan benih tersebut. Aku meminta tidur didalm bilik menemani anak ku, uncle samy yang masih kepenatan hanya mengangguk tersenyum kepuasan. teruk juga faraj ku dikerjakan oleh uncle samy tadi, lebih satu jam aku disetubuhi oleh nya, terasa sengal dan longar segala sendi ku kerana penat mengangkang dan pedih terasa faraj ku menahan asakan zakar uncle samy yang agak besar dan panjang itu.

Dua bulan kemudian aku mula terasa loya dan pening, aku ke klinik untuk membuat ujian kehamilan dan keputusan memang aku disahkan hamil yang besar kemungkinan hasil daripada hubungan seks ku dengan uncle samy. Sepanjang tempoh kehamilan tersebut memang uncle samy menjaga keperluan dengan baik sekali. Disebabkan kesibukan tugasan kerja suami ku dia tidak menaruh syak wasangka terhadap kandungan tersebut. Lantaran kebaikan dan sikap ambil tahu uncel samy terhadap diriku meyebabkan aku tidak kisah sekira nya uncle samy mengambil kesempatan untuk memuaskan nafsu nya dengan tubuhku.







Rogol Bini Jiran

Aku memang sudah lama berkenan dan geram dengan kecantikan bini jiran aku ni. Memang setiap malam aku berkhayal untuk bersetubuh dengan dia. aku baru saja pindah kawasan ini, lagi pun aku ni jenis pendiam sikit, jadi aku tak dapat mengenali siapa jiran dan bini nya yang tinggal tingkat atas apartment tempat aku menyewa ni. Aku berkenan sangat dengan bini jiran aku ni sebab aku minat sangat dengan Juhi chawla kena pulak wajah bini jiran aku ni mirip Juhi chawla mula aku jadi geram nak berburit dengan dia.

Aku nekad dalam hati ku walau bagaimana sekali pun aku nak rasa juga lubang burit dia walau pun dengan cara paksa. Aku dah merancang strategi dan mengkaji masa yang sesuai untuk melampiaskan nafsu ku itu. Aku perhatikan suami nya kerap juga tiada dirumah mungkin kerja outstation dan dia juga kebiasaan nya pulang lewat ketika suami nya tiada di rumah.

sementara menunggu kepulangan sasaran ku, aku menyiapkan diri dengan mengurut batang zakar ku dengan minyak lintah untuk mengeraskan lagi batang ku yang sedia keras serta untuk memudah kan batang memasuki lubang burit bini jiran ku bila aku menyetubuhi nanti. Aku siap memasang video camera untuk merakan aksi ku nanti untuk dijadikan kenangan dan juga sebagai langkah keselamatan untuk diriku dimana video tersebut akan dijadikan ugutan kepada sasaran ku nanti. Video tersembunyi tersebut aku pasang dalam rumah kosong bersebelahan dengan rumah ku, yang aku jadikan tempat untuk merogol bini jiran ku nanti. Walau pun kosong masih terdapat tilam dan bantal yang ditinggal oleh penghuni terdahulu dalam rumah tersebut.

Setelah setengan jam menunggu, lebih kurang jam 10 malam, aku nampak kereta yang dipandu oleh bini jiran aku tu berhenti di petak parking nya. Dengan berbaju kebaya beliau melangkah naik ke atas. Aku memilih untuk melakukan projek aku malam ni kerana aku tahu suami nya masih outstation, dah 5 hari dia ditinggalkan, sudah tentu dia juga gersang untuk disetubuhi. Ketika dia melalui pintu rumah kosong tersebut, aku mencekup mulut nya dari belakang dan mengheret nya masuk kedalam rumah tersebut. Dian cuba melawan tetapi aku menggunakan kekuatan sebagai lelaki untuk mengilas kedua-dua tangan nya kebelakang dan menutup mulut nya dengan tape yang telah aku sediakan. Jangan melawan kalau tidak mahu dicederakan, aku cuma mahukan tubuh awak, ugut ku. Aku menolak nya tertiarap di atas tilam lusuh yang sedia ada di tengah ruang rumah tersebut dan mengikat kedua-dua belah tangan dan kaki nya dengan tali yang telah aku sedia kan. Selepas itu aku menutup mata nya dengan kain untuk mengelak daripada dia mengecam diri ku. Setelah semua selesai dan aku rasa selamat, barulah aku membuka butang baju kebaya nya lalu mendedahkan buah dada nya yang montok dan masih berbungkus dengan coli berwarna pink. Dia cuba meronta ronta, tetapi tenaga perempuan setakat mana sangat bila dah penat dia diam lah. Aku menindih badan nya untuk mengelak dia meronta lalu membuka coli dan melurutkan kain beserta dengan seluar dalam nya sekali, lalu mendedahkan mutiara hitam nya yang terurus rapi dan begitu temban yang menjadi idaman ku selama ini. Tanpa membuang masa aku terus menggosok-gosok burit dan kelentik nya. manakala tangan yang satu lagi sibuk meramas buah dada nya yang montok itu. Aku mula merasa puting buah dada nya mula mengeras dan burit nya mula berair menandakan nafsu nya juga terangsang dengan tindakan yang aku lakukan terhadap tubuh nya. Aku melepaskan ikatan pada kaki nya untuk memudahkan aku untuk mengangkangkan kaki nya. Ternyata tiada tentangan lagi dirinya, mungkin dah penat agak nya, tubuhnya hanya diam kaku seolah-olah pasrah dan menyerah dengan apa yang akan aku lakukan terhadap tubuhnya. Tanpa membuang masa lagi aku menggentel kelentik nya dan menusuk jari hantu ku kedalam lubang burit nya sambil menggaru-garu kawasan g- spot nya. Tindakan aku tersebut menyebabkan tubuh bini jiran aku ni, mengelinjang dan mengejang lalu melepaskan air mani nya yang terpancut keluar membasahi tangan ku. Wah boleh tahan juga bini jiran aku ni, tubuh je kecil tapi air banyak.

Selepas itu aku mula menindih tubuh nya dan menggesel-gesel kepala zakar ku pada lubang faraj nya yang sudah lencun itu. Hangat dan nikmat aku rasakan ketika itu. Aku menekan perlahan-lahan kepala zakar ku memasuki rongga burit nya yang agak ketat dan suam-suam hangat itu. Aku lakukan denagan lembut dan perlahan-lahan supaya dapat menikmati setiap inci faraj bini jiran aku ini. Lagi pun tindakan aku tersebut tiada bantahan daripada dia, oleh itu aku lakukan selembut mungkin agar dia juga merasakan kenikmatan persetubuhan paksa ini. Setelah kesemua 7 inci batang zakar ku tenggelam di dalam lubang faraj nya, aku mendiam kan sebentar batang ku untuk memberi ruang kepada faraj nya menikmati batang zakar ku. Sambil menggoyang-goyang punggung ku dapat aku rasakan faraj nya mula memberikan tindak balas terhadap kehadiran zakar ku, terasa batang zakar ku seperti dihisap dan dikemut oleh otot faraj nya. Ketika itu aku cuba mengesan kedudukan batu merinyam dengan mengesel-geselkan kepala zakar ku di dasar faraj nya bila terkena sahaja kawasan tersebut badan nya mula mengelinjang dan otot faraj nya mengemut kemas batang zakar ku. aku teruskan menggeselkan kepala zakar pada kawasan tersebut sehingga tubuh bini jiran aku ni mengejang untuk kali kedua di mana dia mencapai klimak yang kedua.

Selepas itu baru lah aku menghenjut faraj nya dengan aksi keluar masuk zakar ku kedalam rongga faraj nya. Aku melakukan dengan lembut untuk menghayati kenikmatan yang disalurkan oleh faraj nya. Sehinggalah aku terasa untuk memancutkan air mani ku, lalu aku menekan zakar ku sedalam mungkin sehingga aku rasakan kepala zakar ku rapat pada pintu rahim nya, sekali lagi aku rasakan tubuh bini jiran ku ni mengejang, aku melepaskan berdas-das pancutan air mani ku memenuhi rahim dan rongga burit nya. Setelah aku rasakan batang zakar ku mula mengendur barulah aku mencabut nya dari rongga faraj bini jiran aku tersebut yang terkulai kepenatan akibat dikerjakan oleh aku. Aku mengelap cairan mani yang turut mengalir keluar bila aku mencabut batang zakar ku, mungkin terlalu banyak dan tidak tertampun oleh rongga farajnya agak nya. Selepas itu aku memakai kan nya kemabli kain sarung dan baju kebaya nya. Aku melepas kan ikatan tangan nya dan membisik kan kepada nya perbuatan kita telah dirakam, kalau tak mahu tersebar, jangan dilaporkan kepada polis, biarlah ianya habis disini sahaja. Selepas itu aku berlalu pergi meninggak dirinya dalam rumah kosong tersebut. Selepas kejadian tersebut aku memerhatikan juga pergerakan nya, seandainya dilaporkan kepada polis memang aku membawa diri ke tempat lain. Selepas beberapa hari kejadian tersebut, nampak dia hanya diam kan sahaja kejadian tersebut, aku nampak dirinya biasa sahaja macam tiada apa yang berlaku keatas diri nya, pernah juga aku berselisih dengan diri nya, aku cuban menegur nay sebagai jiran, dia hanya tersenyum pada ku, nasib baik dia tidak cam diri ku. Aku berasa lega dan puas kerana dapat menikmati tubuh bini jiran ku yang cun itu.







Jiran Sebelah

Aku dok rumah teres dua tingkat..Jiran aku ni sepasang suami isteri yang tak de anak walaupun hampir 5 thn kawin.

Nama suami dia Hashim dan isteri dia aku panggil Ida je..

Suami dia keje sebagai pemandu lori mana kala isteri dia tak keje. Aku dah ada anak 2 orang. Anak aku rapat jugak dengan Ida ni. Boleh kata manjalah dengan dia. Apa saja anak aku nak dia bagi. Disebabkan dia tak kerja jadi anak aku ni dialah yang jaga sebab isteri aku keje. Isteri aku ni keje opis hour dan aku pulak keje ada shift. Jadi kalau aku keje petang atau malam lepas hantar isteri aku pegi keje

aku pun hantar lah dua2 anak aku kerumah Ida ni. Disebabkan dah biasa aku boleh terus masuk je rumah dia kalau pintu tak berkunci.

Satu hari tu aku keje malam jadi seperti biasa aku pun hantar lah anak aku kerumah dia. Pintu tak kunci jadi aku pun terus masuk. Masa aku masuk tu aku dengar bunyi seperti orang sedang mandi jadi aku pun tunggulah sampai Ida keluar.

Kira2 lima minit aku tunggu Ida pun keluar dari bilik mandi dengan hanya bertuala mandi yang agak singkat. Tapi dia ni jenis yang agak tak kisah sangat selamba je dia terus mendapatkan anak aku tu. Dia orang ni memang suka sangat sambil berlari mendapatkan Ida. Entah macamane tetiba anak aku yang sulung tu tertarik lah tuala mandi Ida ni. APa lagi terburailah. Tengok wayang free lah ayah diaorang ni.

Aku pun tak lepas peluang dengan selambanya memerhatikan Ida yang dah bogel tu. Tapi dia aku tengok relek je dengan lemah lembut ambik balik tuala tu terus tutup badan dia..Yang buat aku pelik tu dia biasa je seperti tak de apa2 yang berlaku. Hilang ngantuk aku seketika.

” hai syok le tu” tetiba Ida bersuara dengan satu senyuman dan melirik kearah aku. Aku balas le senyuman dia tu.

” Budak2 ni buat kecoh je..maaf ya” balas aku.

” Alah namanya pun budak2. Bukannya dia sengaja. Ida tak marah pun nak buat apa minta maaf”.

“Ya lah tapi….”

“Alah lupakan lah”. Ida memotang kata2 aku.

Aku pun terus diam dan minta diri untuk balik. Sampai kat rumah aku pun terbayang le kejadian tadi membuatkan aku susah nak tido. Bila aku dah tido sampai terbawa2 dalam mimpi kononya aku dapat main dengan Ida. Bila aku sedar dari tido terasa semacam je kat kain pelikat aku. Rupa2 nya aku terpancutkan mani mungkin sebab mimpi main dengan Ida tadi. Aku tengok jam dah pukul 1200, aku pun terus mandi sebab nak pegi makan dengan isteri aku. Memang itu lah rutin aku kalau keje malam. Lepas makan aku pun terus balik rumah. Aku pegi kebelakang rumah nak tengok kain jemuran dah kering ke belum sebab takut2 kalau aku tertido nanti hujan pulak. Masa aku tengah angkat jemuran tu tetiba aku tengok pintu belakang rumah Ida terkuak. Ida muncul dari dalam dengan senyuman.

“Baru balik makan ke?” tanya Ida.

“Ya” jawab aku ringkas.”Budak2 tido ke?” tanya aku pulak.

“Ha’ah, baru je tido, penat main tadi”.

“Kalau nakal sangat tu rotan je”.

“Alah biasa lah budak2″.

“Tapi tak boleh nak dimanjakan sangat nanti pijak kepala”.

“Alah dulu kita kecik pun mungkin nakal jugak. Ehh lupa pulak saya, pampesnya dah habis. Kalau ada boleh tak ambikkan”. Ida terus buat cerita lain.

Aku pun terus masuk dan mengambil pampes kat dalam rumah. Aku pun ambil satu bungkusan yang belum buka dan bawa ke rumah Ida. Ida pelawa aku masuk untuk tengok budak2 tu. Aku pun terus masuk. Dikepala aku masih teringat mimpi tadi. Mata aku asyik memandang kearah body Ida. Ida ni memang boleh dikatakan mempunyai bentuk badan yang disukai oleh lelaki. Masa tu batang aku dah mula mengeras. Nasib baik aku pakai seluar yang longgar sikit jadi tak le rasa tersepit. Aku pun duduk le kat sofa rumah dia. Sebab anak2 aku memang tido tak jauh dari situ.

” Ha tadi tido mimpi apa”.tetiba Ida bersuara. Terkejut jugak aku bila dia ajukan soalan macam tu.Macam tau2 je aku mimpikan dia.

” Ohh, tak de mimpi apa pun. Tido siang ni bukannya selesa sangat. Kenalah pulak cuaca sekarang ni yang agak panas”.

” Saya tanya sesuatu boleh ?”

” Apa dia “. Jawab ku.

” Kamu masih ingat ke kejadian pagi tadi”.

” kejadian apa”. Aku buat2 lupa.

” Alah, pagi tadi lepas saya mandi”.

Aku hanya diam, takut2 tersalah tafsir.

” Kamu suka tak tengok “. Ida cuba memerangkap aku.

” Suka “. balas aku selamba.

” Jadi kalau Ida bagi tengok lagi nak tak”.

Terkejut aku dengan kata2 Ida tu. Dalam kepala otak aku terbayang mungkin ada sesuatu yang tak kena dalam hubungan mereka suami isteri. Kalau tak, takkan dia boleh tanya aku macam tu. Bila dia lihat aku diam lagi, Ida terus bangun dan menghampiri aku lalu melabuhkan punggungnya disebelah aku. Ida dengan beraninya meletakkan tangan nya keatas peha aku. Aku dah mula terangsang. Batang aku semakin keras dan tak sabar nak keluar, tapi aku tak menunjukkan yang aku ni gelojoh sangat. Aku hanya membatukan diri membiarkan Ida terus menjalarkan tangan nya keatas peha kau. Mata kami bertentangan tak terkedip.

” Kalau Ida kasi, kamu nak tak”. Ida tanya lagi.

Aku hanya terkebil2 memerhatikannya. Ida bangun lalu menarik tangan aku. Kami pun masuk kedalam bilik. Ida macam tak sabar, lalu terus melurutkan semua pakaiannya. Kini Ida dah berbogel di depan aku buat kali yang keduanya. Tapi kali ini bukannya tak disengajakan lagi seperti pagi tadi.

Ida merebahkan tubuhnya diatas katil. Tangan nya melambai2 kearah aku. Aku seperti dirasuk terus menghampirinya dan melurutkan juga semua pakaian aku. Aku buka kaki Ida ke posisi yang terbuka. Aku lihat pantatnya sudah pun basah dengan cairan putih. Aku jilat kedua teteknya yang besar dan keras. Ida memejamkan matanya menikmati nafsunya. Aku terus menjilat2 dan kemudian mencium bibirnya. Ida membalas dengan rakusnya. Aku turunkan kepala aku kearah pantatnya pula dan terus menjilat2 di permukaannya. Seketika kemudian aku lihat Ida mengeraskan badannya. Mungkin dia dah climak.

Aku pun terus mengarahkan batang aku yang keras itu kearah pantat Ida. Aku main2 kan batang aku di permukaan pantatnya.

Ida semakin berair, dan kepala batang aku juga telah basah oleh cairan itu. Dengan perlahan2 aku masukkan batang aku kedalam pantat Ida. Susah juga nak masuk. Terasa seperti anak dara pulak. Aku terus berusaha menekan dan akhirnya hampir separuh batang aku sudah masuk. Aku tarikkan semula dan menekannya masuk semuanya. Aku biarkan seketika batang aku dalam pantat Ida. Terasa hangat. Tangan aku meraba seluruh tubuh Ida. Lidah aku pulak terus mengulum lidah Ida.

Ida mula mengeliat bila aku mula tarik dan masukkan batang aku ke dalam pantannya. Lama jugak aku tarik masuk dan akhirnya aku pun terpancut kedalam pantat Ida. Ida Climak lagi buat kali yang ke empat. Aku biarkan batang aku terus berada dalam pantat Ida buat seketika. Beberapa ketika kemudian aku terjelepak disebelah Ida dalam kepuasan. Ida terus mainkan batang aku dengan tangan nya. Bila batang aku keras balik Ida mahukannya lagi. Kali ini aku lebih lama baru terpancut. Ida betul2 keletihan selepas itu lalu tertido. Aku pun balik kerumah aku semula dan sambung tido.

Barulah lena tido aku masa tu. Sejak kejadian itu aku sering main lagi dengan Ida terutama ketika aku keje petang dan malam. Sampai sekarang aku masih main lagi dengan dia. Ida kata aku adalah pemuas nafsunya yang tak pernah dia terima dari suaminya







Johan

aku sebenarnya bolehlah dikategorikan sebagai alim. aku sering melibatkan diri dalammacammacam hal keagamaan tapi, tak diduga ini yang terjadi…..

aku memang mempunyai rupa yang handsome. mempunyai jambang yang halus dan hidung yang mancung. dengan ketinggian ku 175 cms sudah pasti menambah kan kemachoan aku. tapi, satu yang menjadi kesusahan ialah, walaupun aku handsome, tapi aku malang kerana aku tak pernah rasa sedikit pun berminat pada perempuan. malahan, aku rasa geli bila membayangkan perempuan punya yang berair. tentu geli yarkh…

di, hostelaku, ada sorang mamat tu, handsome dan kacak. aku seringkali juga mengendapnya dibilik air ketikamandi. badannya, tak lah berapa tegap sangat tapi batangnya, kalau berkilat memang best. tapi,ku rasa pada masa tu dia buakan sama type ngan aku. sebab aku sering nampak dia dengan makwe dia.

nak jadi cerita, satu hari aku nampak dia sedang nak pergi ke bilik air, lalu aku pun bergegas jugalah ke bilik airsebab aku tau dia nak mandi. masa tu dah larut jugaklah dalampukul 2 pagi.

dah terserempak kat luar tu, apalagi dia pun tegur akulah”eh, baru nak mandi jugakker?”dia tanya aku pun jawablah baru balik.. dari makan. ntah macam mana tiba tiba tuala yang dia pakai tertanggal.. maka terbonjollah ais krim nya yang tengah lembik. wow besarnya.. aku memang belumpernah buat hubungan luar tabii nie, tapi aku dapat feel.

aku cakaplahbesarnya awak punya, dia terperanjat, eh kau nie macam berminat jer… aku ketawa, lepas tu dia tanya mana adil aku tengok dia punya tapi aku punya dia tak nampak. aku kata, takkanlah dia minat nak tengok. .. dia cakap balik apa salahnya kan sama sama lelaki.

aku malu nak tunjuk sebab aku dah stim. dia tanpa banyak soal, terus tarik tuala aku. lalu nampaklah aku punya batang yang tengah stim tu. dia cakap boleh pegang tak? aku kata nak pegang peganglah..

lepas tu dia pegang kemudian aku tak sangka pulak dia nak hissap. sambil isap tu, dia cakap dia dah lama minat kat aku… aku tanya apsal tak bagitau dari dulu sebab aku pun dah lama minat dia. lepas tu aku pulak pusingkan dia. aku jilat kepala konek dia kemudian bijik dia.. baunya wow harumnya . aku halakan hidung aku ke bulu bulu konek dia sambil tu aku punua tangan main kat puting dia.. , dia suka nampaknya. aku terus hisapkonek dia sampai aku rasa air mazi dia keluar aku jilat habis.

dia cakap kemudiannya. jom kita sucking sama sama, aku kata best nya. lepastu kami pun baring kat lantai bilik air tu dan hisap sama sama. tiba tiba dia cakap, dia nak kongkek aku punya dubur. aku cakap takut, dia cakap tak sakit.. kalau macam tu aku on jerlah. dia ambik syampu dia kemudian sapu kat lubang dubur aku. dia mula mainkan konek dia di lubang dubur aku. dia tekan sikit, aku cakap sakit.. dia buat slow slow sampai semua batang dia masuk dalam lubang dubur aku. dia mula henjut. wow best…mula mula sakit tapi lama lama sedap. dia cakap dia nak pancut.. aku cakap pancut jerlah kat dalam. sambil u tangan aku tersu melancap aku punya konek. akhirnya kami keluar serentak dengan dia pancut air mani kat dalam lubang dubur aku..

sejak hari tu kami jadi lover dan dia tinggalkan kekasih dia. kini kami tinggal satu bilik dan saling caring







Jiran yang mengghairahkan

KOTA INDAH- Aku Roy (bukan nama sebenar) ingin menceritakan pengalaman yang mengghairahkan aku pada ketika itu.pada waktu itu aku baru jer meningkat umur 17 tahun iaitu form 5.aku baru mula nak berjinak2 ngan dunia seks.tapi masa tu tak berapa sangat.aku nak cerita sikit tentang jiran rumah aku sebelum ni.sebelum nie ada sorang pemuda cina yang duk.aku ngan family pun memang mesra ngan pemuda tu tapi tiba2 suatu hari tu aku dengar cerita dia ke hutan tapi tak keluar2 dari hutan tu.kami semua pun menganggap yang dia dah takde lagi sebab dah lama tak balik.jadi,keluarganya pun menyewakan rumah yang diduduki oleh pemuda tu pada orang.mula2 aku pun tak tahu siapa yang nak menyewa rumah tu.sampai ar satu hari tu aku ternampak dan terdengar ada dua orang gadis sedang berbicara ngan keluarga pemuda tu untuk menyewa rumah tu serta bertanyakan tentang bayaran yang perlu dibayar tiap2 sebulan.aku lihat kedua2 gadis tu memang boleh tahan cantik.aku tengok diorang berdua dari atas ke bawah banyak kali.memang cun gileeerrrrrrrr woooooooo…tapi masa tu tak terfikir nak wat bukan2 sebab seronok sambut diorang sebagai jiran baru.mula2 tu takde apa2 yang berlaku.aku menyapa diorang berdua ngan bertanyakan nama dan umor diorang.sorang tu namanya linda dan sorang lagi ros (dua2 bukan nama sebenar).dua2 umornya 21 tahun.mereka jawab ngan penuh mesra.aku tengok cantik jer senyuman yang dilemparkan mereka.pastu aku minta diri nak masuk rumah.kebetulan diorang berpindah pada cuti penggal pertama sekolah aku.jadi mak,ayah dan adik2 aku dah plan nak gi bercuti.mereka ajak aku gi sekali tapi aku taknak sebab nak rehat2 kat rumah.kini tiba hari cuti yang ditunggu.mak,ayah dan adik2 aku bangun awal pagi kerana nak bertolak awal supaya sampai awal.mak ayah memberikan aku wang saku sebanyak RM50 untuk wat belanja.mereka ingin bercuti di Kuala Perlis selama 5 hari.setelah mereka bertolak,aku pun sambung tidor di ruang tamu.sedang nyenyak tidor,tiba2 aku dengar bunyi kereta dan sebuah lori berhenti di sebelah rumah aku.bila aku lihat rupa2nya linda dan ros baru sampai bersama2 barang2 mereka yang diangkut gunakan lori tersebut.”banyak jugak barang diorang nie..”kataku dlm hati.aku pun keluar rumah dan menyapa mereka.aku panggil diorang akak.”banyaknya barang akak berdua..nie semua dari rumah sewa lama ke?”tanyaku..linda jawab,”a’ah roy..nie semua barang2 kitorang dari rumah lama..”ros pulak tengah mengambil barang2 yang kecil2 untuk bawak dlm rumah.aku pun tanya pada diorang,”boleh roy tolong?”mereka kata boleh.selepas semua siap dibawak masok dan disusun,aku pun dipelawa minum oleh ros.aku minum ngan cepat.mereka gelak tengok aku.aku pun ikut tergelak.pastu aku mintak izin nak balik.sebenarnya corak rumah aku ialah rumah teres 2tingkat berkembar.jadi rumah jiran2 lain jauh2 sikit.jadi rumah aku berkembar ngan rumah akak2 tu ar.bila balik jer aku terbayang wajah diorang berdua.comel2.kini baru nak bermula kegilaan seks aku.satu hari tu aku ingin nak tengok pemandangan pada waktu senja di beranda atas.bila aku bukak ker pintu kat beranda tu,aku terlihat pemandangan yang lagi indah daripada pemandangan yang aku nak lihat.aku nampak banyak coli dan spender berwarna-warni tenggah dijemur diberanda rumah akak2 tu.aku tak keruan masa tu.rasa macam nak cium jer coli dan spender tu tanpa aku tahu mana satu linda punya dan mana satu ros punya.tapi masa tu memang aku masih tak berani lagi.jadi aku pun masok rumah semula.masa tu aku tengok kereta linda ada.jadi aku pun tak terfikir nak amik coli dan spender tu.aku pun tunggu malam menjelma.aku keluar semula ke beranda.aku tengok2 sama ada line clear@tak.nampaknya line memang clear cuma linda dan ros masih ada dirumah.aku dah tekad nak amik jugak coli dan spender diorang untuk aku cium.bukan curi tapi pas aku amik,aku nak pulang balik.aku pun panjat tembok pemisah kat beranda tu untuk menyeberang ke rumah akak2 tu.sapmpai jer kat coli dan spender tu,aku terus cium dulu sebab tak tahan.pas jer cium,aku cuba cabut coli dan spender tu dari ampaian.belum sempat aku nak seberang ke rumah aku,linda dan ros pun bukak pintu beranda rumah diorang.diorang tercongok kat pintu tengok aku bersama coli an spender diorang.aku betol2 terkejot dan terus terlepas semua pakaian dalam linda dan ros tu.aku minta maaf ngan diorang dan minta diorang tak cerita kat sape2.aku cakap aku wat nie 1st time dan takkan wat lagi.dan aku cakap aku wat semua tu sebab ghairah tengok coli yang cantik2 dan besar2.diorang ketawa.linda kata takpe.tapi…………….diorang pegang tangan aku dan bawak aku masok rumah diorang.aku pun ikot jer.diorang bawak aku masok bilik ros.aku tanya apa yang diorang nak wat kat aku.diorang jawab nak bagi aku rasa kenikmatan dan keghairahan sebenar.aku pun angguk dan tersenyum.diorang bukak baju sambil berjoget depan aku.sedangkan aku disuruh baring atas katil dan tunggu mereka serang.aku tengok diorang joget memang mengghairahkan.terpacak konek aku tengok.diorang yang tadi pakai t-shiart tight ngan kain skirt tight jugak,dah bukak dua2.yang tinggal pada badan diorang cuma coli ngan spender jer.diorang teros terjah kat atas badan aku.aku berciuman mulut ngan linda.aku memang tak tahu macamana nak bercium masa tu sebab nie 1st time aku.aku pun biar jer badan aku digomol.bila dah banyak kali linda dan ros cium aku,baru aku tahu macamna nak berciuman dan berkoloman lidah.aku kolom lidah linda pada mulanya sementara ros sedang menjilat dan menggigit manja puting tetek aku yang berbadan sasa nie.memang terasa nikmatnya.bila dah 10min kolom lidah linda,aku pun tarik rambut ros manja untuk berkoloman ngan ros pulak.linda pulak bermain2 ngan pusat aku.pastu dia teros cabut seluar track aku.maka terbojollah konek aku yang panjangnya 6inci nie yang masih tersembunyi di balik spender aku.linda semakin gersang lalu jilat konek aku dari luar spender aku.aku ulak sabil2 kolom lidah ros,aku ramas tetek ros dari luar coli dia yang berwarna pink tu.dia kegelian dan mengerang..”arghh..aaaahhhh..sedap sayang…lagi kuat..arghhh…”tu lah kata ros.aku makin rancak meramas teteknya.linda pulak sedang rancak membasahkan spender aku ngan air liurnya.aku betol2 tengah gersang.aku cabut coli ros,maka tersembollah puting teteknya yang kemerahan tu.cantik wooo..memang dah keras ar wa cakap luuuuu…aku tarik ros naik dan aku raba pepek dia..memang dah lencun.aku bukak sepender dia dan aku suruh dia duk kat kepala aku supaya aku boleh jilat biji kelentitnya.fuhhhh sedap siottt..sampai satu ketika,ros mengerang,”aaaargggghhhhhhhh”rupa2nya dia klimaks dan terpancut airnya ke dlm mulot aku.aku teros telan.memang sedap.mula2 memang masam tapi dah lama sedap sangat2.sambil menjilat,aku ramas teteknya semahunya.aku gentel2 putingnya.memang best giler.nak aku sambung lagi ke wahai pembaca?takpelah sampai sini dulu.tunggu serita seterusnya dlm “Jiran yang mengghairahkan 2″..TQ







No comments:

Post a Comment