Page Tab Header

Thursday, February 17, 2011

Orang tersayang Bertunang

February 17, 2011

Hari ini orang yang saya sayang lebih dari enam tahun, akan bertunang ikut pilihan mak dia.
Saya tak dapat buat apa, dan saya tak dapat cakap aper.
Saya boleh wat ape ?
Dia pun bagi tahu saya pada hujung2 time, dua hari sebelum 14 February. Nak tak nak, kami kene terima.
Atau ... dia sememangnya dah berubah ?
ntah ar.
Ikut kan hati, saya nak ia ada dalam dakapan saya selalu. Tapi, takkan ar nak suruh dia lawan cakap mak dia. Saya ada mak, dan satu masa nanti pun saya mesti melalui hari yang sama. Hari dimana saya sebagai sorang parent.
Takpa, nak tak nak ...
Saya kene redha ngan apa yang berlaku sekarang.
Tapi bila mengingat masa2 yang dah kami lalui bersama.
Sakitttt
memang sakit.

No comments:

Post a Comment