Page Tab Header

Sunday, February 20, 2011

Lara Hati

Diary,

Terasa sangat sakit nya dalam hati, terasa sangat pedihnya dalam jiwa.
Bila terkenang yang semuanya dah berubah.

Ini cubaan dalam perjalanan hidup saya.
Saya kene redha.

Apatah lagi buat masa ni, saya yang tengah further study, saya tak boleh ikut kemahuan perasaan dan hati saja.
Kalau tidak, semua nya akan berkecai.

Biar saya bersabar, tunggu dua tahun akan datang.
InshaAllah semuanya mesti berubah.

Dia yang dah terlepas dari tangan, tak sepatunya ditunggu dan diharap lagi.
Kalau tak, sengsara jiwa dan badan selamanya.

Hari ini, saya mesti berdiri tegap dan kuat, sebagai seorang lelaki.
Biar cinta yang pernah ada, terbuang dan dibuang.

Lagi pun, ia nya adalah "cinta yang terlarang".
Cinta yang terlarang tak kemana, orangtua berpesan.

Saya ada permata lain yang lebih berharga, famili.
Saya mesti kembali ke famili, lupakan cerita tentang dia.

Biar, hati dan perasaan tenang semula.

Esok hari isnin.
Niat berpuasa untuk tenangkan perasaan.

Amin

No comments:

Post a Comment