Page Tab Header

Sunday, March 27, 2011

Deritanya Rindu

Terasa hari berlalu dengan semakin kosong,
takda rasa, dan kepedihan tidak semakin berkurangan.

Masih terasa perit,
bila teringat masa yang begitu indah TELAH berlalu.

Hinggah lah saya tersedar,
SEMUA YANG HIDUP MESTI AKAN MERASA MATI.

Maknanya,
SEMUA YANG KITA ADA SEKARANG SATU MASA PUN MESTI HILANG.

Saya mesti redha dengan pemergian dia.
Biar jiwa dan perasaan saya boleh merasa tenang.

...
Perpisahan sememangnya terasa sangat pahit,
apatah lagi dengan orang yang sangat kita cintai.


Tapi,
Semuanya takkan berubah, dia pun takkan datang kembali,
biar menangis air mata darah sekalipun.

Saya mesti bangkit,
Menyimpan rapat semua kenangan yang pernah ada,
biat ingatan tak terusik semula.


Cinta,
Akan lebih indah TANPA perasaan cinta di hati.

CINTA ABADI hanyalah untuk Allah sahaja.



.

Aku telah lelah ...

No comments:

Post a Comment