Page Tab Header

Friday, March 4, 2011

Jadikan aku Perindu

Teringat ...
September 2006, kat terminal one - Seremban.

Awal pertemuan dengan dikau ...
Yang kemudian membawa banyak kebahagiaan dalam hidup kita berdua.

Bangkok ...
Ada banyak kenangan indah kat sana.

Adik ...
Abang teramat sayang kat awak.
Belum sanggup lagi rasanya nak melepaskan awak.
Kalau boleh ... saya nak kita selalu bersama, seperti janji yang pernah kita buat mula dulu, masa bertukar cincin di Pattaya.

Kini ...
Ia-nya tinggal cerita.
Cincin yang kita beli masa kat Khaosan Road pun adik dah hilangka.

huuhhh ...
Perit rasanya.

14hb Februari 2010, memberi luka yang besar.
Yang mesti abang akan ingat selamanya.

Biar lah ia-nya menjadi kenangan indah, dalam episod perjalanan hidup kita.
Abang akan sentiasa simpan semua cerita tentang kita, hingga kehujung hidup ini.

Love you so much, forever.




. (Lagu pengubat luka)


Lama kumenanti, kekasih dihujung ... Hari.

Puasku mencari, sesuatu yang kekal ... Ini.

Dengan sepasang mata insan, terlihat keindahan.
Dengan sepasang mata insan, tanpa kelemahan.

Keindahan itu penzahiran rasa ... Cinta.
Kelemahan itu hilang penghayatan ... Jiwa.

Jadikan aku perindu yang menagih cintamu.
Mengharapkan belaian kasih disepanjang waktu.
Dalam pelukan sinarmu ... Oh selalu.

Aku mengharapkan kau kan terima, walaupun aku tak punya apapun jua.
Hanya hasrat ingin bersamamu.

Ibarat air dengan salju, beza pada nama ... Kenyataanya satu

Andai aku diterima, kan kuserahkan jiwaku.
Akan kukorbankan apa saja, walaupun nyawaku jua.

Demi cintaku, demi kasihmu.
Akan kutunggu sepanjang waktu.

Walau seribu tahun lamanya, dugaan ini mencengkam jiwa.

No comments:

Post a Comment