Page Tab Header

Thursday, November 10, 2011

Abang Said - Polis Rawang

10 November 2011, 1pm


Ini kali ketiga kami berjumpa di Terminal One Seremban.
Sebelum ni selalunya dia lancapkan batang saya je.

First jumpa setahun lepas, dia tolong kolomkan batang saya sampai saya terpancut kat mulut dia.

"Saya dah sampai, awak kat mana ?", mesg 017 XXXX 520 masuk.
"Saya kat tepi sungai", saya reply messg dia.
"Ok saya dtg", bunyi messg yang dia hantar.


Tak lama kemudian, dia datang dan mempelawa ikut pegi hotel.

"Saya tak boleh, saya segan gi hotel", saya menolak pelawaan dia.
"hmm, ikut saya pegi Seremban Parade", dia memberi cadangan.
"ok", balas saya.

Kami berdua pegi ke tempat parking motor. Tak lama kemudian motor bernombor polis NCC xxxx - melaju gi Seremban Parade.

Sampai sana, kami parking motor dan terus pegi ketingkat dua Seremban Parade.

Masuk bilik air belah hujung sekali. Pintu dikunci dan kemudian dia menggapai batang saya dan menyonyot.

"hmm, saya nak fuck abang", kata saya.
Dia menggeleng kepala, "tak biasa" jawap dia.
"Saya susah nak pancut kalau setakat hisap-hisap le bang", saya merungut.
Dia tak berhenti menyonyot.

Saya dah tak boleh tahan,  saya tarik bahu dia, berdirikan dia dan pusingkan badan dia.
Saya gigit-gigit leher dia sampai dia kuarkan suara merengus. Perlahan jari saya cuba merojak lubang buntut dia, dia diam.

Saya kemudian tekan konek saya masuk menggantuikan jari, dia diam je.
Saya tolah batang saya kuar masuk sampai lebih kurang 10minit, saya pun pancut dalam lubang jubor dia.

Memang nikmat.
Lubang jubor Abang Said - Polis Rawang, beranak dua yang duduk di Tampin ... memang best.
Ketat siout.

"Terimakasih bang", saya cium telinga kanan dia.
dia hangguk.

Saya kemudian tolong dia, geget-geget titik dia sambil2 dia melancap.
hingga terpancut.

Saya kuar pindah ke bilik air sebelah, membersihkan diri.

Saya kemudian pegi ketempat parking motor, menunggu dia.

"jom kita minum air kejap", dia mempelawa.
"takpalah bang, saya kene pegi ke UKM sebentar lagi", saya menolak halus.
"bye bye", kami berpisah.

Saya pun melintas ke stesen KTM.

Terimakasih abang Said.




.

2 comments: