Page Tab Header

Wednesday, January 6, 2021

Ayah Berurut

Abah memberi tahu aku yg dia mencari tukang urut untuk mengurut seluruh badannya...jadi aku terjumpa number tukang urut...aku panggil wak saja.beliau berasal dari indonesia,umurnya 56thn.jadi setelah aku set kan waktu dan masanya,aku memberitahu abah..jawapanya ok.aku telah rancang utk skodeng abah urut..tempatnya di rumah rehat aku...aku pun mangambil wak dr bandar dan bawa ketempat aku...setelah sampai aku pun call abah...10minit kemudian abah pun sampai dan mereka berbual.aku memberitahu abah bahawa aku keluar jumpa kawan...ok jwp abah..lalu pintu cermin hitam aku tutupkan dan mereka masuk kebilik utk memulakan sesi urutan...setelah 40minit aku memulakan skodeng...pintu cermin tadi aku tolak perlahan lahan supaya tak kedengaran bunyinya..pintu bilik hanya dirapatkan dan cahaya lampu menerangi bilik urut..aku dapat mendengar perbualan abah dan wak..aku pun dgn berhati hati mula mengintai abah...aku lihat abah sedang meniarap kainnya sudah sampai kebetis kakinya.wak mengurut bontot abah pinggang dan belakang badanya..wak hanya memakai seluar pendek..wak mengurut dgn baik sekali...ok pak?tanya wak...ok sedap...wak menarik kain menutupi bonton abah dan wak suruh abh,pusing kedepan.aku lihat abh memusingkan badannya sambil ditarik kain menutupi batangnya..lalu wak mengambil minyak dan menolak kain abh kebawah utk urut batang abah...wak pun melumurkan minyak dan terus urut batang abah.besar telurnya pak?ia besar,dulu lagi besar ni wak.wak terus urut btg abh,wak tarik keatas dan bawah btg abh,wak juga mengurut telur besar abah.abah melelapkan matanya menikmati urutan wak.15minit kemudian wak berhenti urut btg abah dan wak menarik kain abah dan dibersihkan btg abah yg berminyak.setelah kering dan bersih wak menarik kain abh kebawah dan abah terus bogel...kain diletakan ditepi..wak terus mendapatkan tangan kiri abah dan terus diurut..wak meletakan tangan abag betul betul dibatangnya....wak terus urut sambil tgn abah terus disentuhkan pada btg wak..lalu abah tanya'wak dah keras ya'?ia pak...boleh saya pegang batang wak?boleh pak,lalu wak menyelak seluar pendeknya dan melantun keluar batang wak.abah terus membuka matanya dan lihat batang sambil digenggam batang wak dgn kemas..besar batang wak ni sedap...kalau sedap ikut suka bapak lah...sambil senyum dan terus mengurut tangan abah.abah sudah asyik memegang batang wak..lalu wak melepaskan tgn abah dan terus dibuka sekuarnya..abah dan wak sudah bogel...abah masih mainkan btg wak..lalu wak mengosok gosok perut abah dgn manja,sambil itu tgn wak mencapai dan memainkan btg abah....wak memandang abah dgn ghairah,dan bertanya sedap batangnya pak?abah membuka mata memandang wak dan berkata'sedap, besar dan keras...tgn wak masih memainkan btg abah,wak memadang abah dan bertanya'pak boleh saya hisap batang bapak?abah sambil tersenyum manjawab'boleh hisaplah...wak terus tunduk memasukan btg abh kedlm mulutnya..ahhhhh sedap wakkkkkkkk....abah mengeluh.....wak terus turun naik kepalanya hisap btg abah,tangan abah masih memegang btg besar wak..lama wak hisap btng abh,dan wak mula menarik abah menyereng dan mereka membuat 69,abah dgn ghairahnya terus hisap btg wak..wak dibawah and abah diatas..aku lihat abah dgn lahap terus menyerang btg besar wak,kepala abah laju menurun dan naik..aku semakin ghiarah dan btg aku sendiri sudah keras mcm batu dan air mazi aku membasahi seluar....abah pun baring semula,wak pun baring sebelah kiri abah,wak mua tgn abah diletakan diatas kepalanya..muka wak diketiak abah..wak terus jilat ketiak bebulu abah,kemudian punting tetek abh jadi sasaran wak..sedap pak?sedap wak...wak menarik abah menyereng dan wak terus mendapatkan mulut abah..kaki abah sudah menyilang dipinggang? wak..abah dan wak terus bermain lidah agak lama juga mereka beromen,sambil tangan wak meramas ramas bontot abah dan memainkan jarinya dijubur abah..mereka berhenti seketika,wak masih baring disisi abah,wak mengambil minyak dan tgn kiri wak terus bermain dilubang abah,abah terus melebarkan kangkangnya...aaaaaa wakkk....jari wak menembusi lubang jubur abah...wak menolak dan menarik jarinya keluar masuk lubang abah...aaaaaaaa....aaaaaa...sakit pak tanya wak tanya dgn manja?abah menjawab sambil mata terlelap sedappppp......wak terus mencium mulut abah sambil jarinya terus menjolok jubor abah...emmmmm....emmmmm.,abah mengeluh sedapsambil tgn abah meramas ramas btg wak...wak beralih,batangya digeselkan dgn batang abah,sambil wak menjilat jilat punting tetek abah...ahhhhh...abah memeluk wak,dan kaki abah sudah mula terkangkang luas,dan abah menyilangkan kedua kakinya dipinggang wak...ahhhh,emmmmm abah mengeluh sedap kerana wak kerjakan puntingnya..wak tegakan badanya..sedap pak?sedappppp....wak menurunkan tgn kananya mendapatkan btgnya dan digeselkan di lubang jubur abah,abahterus melebarkan kedua kakinya.wak menagambil bantal dan terus diletakan dibawah pinggang abh..kedua kaki abah sudah luas terbuka.wak terus geselkan btgnya di jubur abah....berbekalkan minyak yg ada dijubur abah,wak mula menekan btgnya..ahhhhhhh perlahan lahan wak....wak tekan lagi,sambil memandang abah,abah pula yg menarik badan wak supaya btgnya masuk semua...ahhhhhhh wakkkkk.....sedap bang?sedap wak besar....aku tak tahan dan terus membuka pintu dan masuk bilik...abah dan wak teperanjat kehadiran aku..terus wak tarik btgnya keluar...aku merapati abah dan tanya sedap tak,ots ok abah teruskan...wak teruskan...lalu aku duduk disofa dan wak mula menolak kedua kaki abah keatas terkangkang...lalu wak terus menekan btgnya masuk...abah memegang kedua tgn wak menahan henjutan wak...ahhhh ahhhha ahhhhha ahhhh,wak tuduk dan jilat punting abah sambil henjut,abah menyilangkan kedua tgnya memeluk wak.wak terus henjut abah...aku yg dah stim,mula lancapkan btg aku..selalu aku tengok dlm internet mature gay mian...kali ni aku dpt tengok live mature gay main...ahhhh,ahhhh,ahhhh abah terus mengeluh sedap dihenjut wak...wak terus melajukan henjutanya dan menhasilkan bunyi plap plap,plap...menambahkan keghairahan aku juga dan wak cabut btgnya keluar,lalu dilancapkan dibtg abah dan wak mengeluh panjang,aaaaaaaaaaa memancutkan airmaninya dibatang abah.wak rebah dibadan abah...wak bagun kebilik air membersihkan btgnya,aku mengambil tisu membersihkan airmani wak yg banyk dibtg abh..setelah bersih dan wak pun keluar...aku pun mengarakan wak hisap btg abah sampai pancut...wak pun ikit arshan aku dan tunduk hisap btg abah..setelah 10minit abah pancutkan airmaninya dlm mulut wak...abh membersihkan dirinya dan setelah selesai memaki baju,abh dan wak duduk hisap rokok...aku dudk diluar bilik...abah tanya pada wak,urutanya sedap wak dan mainya pun sedap.hari khamis nanti dtg lagi ya,urut dan yg sedap tadi..part2 nanti aku ceritakan lagi...

1 comment: