Page Tab Header

Tuesday, January 5, 2021

Hadiah Ayah & Pakcik

 

Hari ni saya sedang menuju ke airport untuk menjemput ayah dan pakcik yang datang ke KL. mak tak ikut sebab ada seminar dan kursus menjahit di kampung. saya pun tak pasti kenapa ayah dan pakcik beriya-iya nak datang.

 

"ayah, pakcik. lama dah sampai? maaf la lambat, ada sikit keja di office tadi". "takpe. jom kita gerak." ujar pakcik.

 

hari ni ayah dan pakcik nampak macam lain sikit. mereka berdua nampak bersemangat dan segak. ayah pesara askar, mempunyai badan yang tegap dan perut besar di depan. manakala, pakcik nie sepupu ayah dan mereka dua memang rapat sejak dulu lagi. pakcik nie mempunyai peniagaan sendiri iaitu sub- contraktor. hari-hari keja berat, badan pun agak tegap juga.

 

saya menyewa hotel dan saya akan tidur bersama mereka tiga. sebenarnya trip nie dah dirancang oleh ayah dan pakcik. dari tiket, hotel dan perjalanan telah pun dirancang oleh mereka dua. mereka dua memaksa saya join mereka berjalan. saya ok je sebab semuanya free, hehehe...

 

selepas makan malam, kami berjalan-jalan disekitar bukit bintang. "jom balik hotel. kita ada sesuatu yang sangat istimewa untuk birthday boy malam nie." ujar pakcik. alamak, macam mana boleh lupa bithday sendiri nie.

 

setibanya di hotel, ayah dan pakcik menyuruh saya salin pakaian dengan hanya memakai kain pelikat, iaitu kegemaran kami bertiga berkain tidur malam. "ok. sekarang pakcik nak boy duduk di kerusi ini. duduk dengan tenang ya."

 

pakicik terus mengambil satu kain hitam dan menutup mata. dan juga tangan diikat sekali ke belakang. pakcik suruh bertenang dan jangan melawan. cuba rasai apa yang akan berlaku.

 

ketika ini, macam-macam bermain dalam fikiran saya. apa yang akan mereka buat? memang tak ada idea apa yang akan berlaku. entah-entah ayah dan pakcik ada melanggan pelacur kot. hahaha.... bila fikir pasal pelacur, kote saya terus tegang dan berdiri tegak menongkat kain pelikat. saya tak kisah sebab kami bertiga dah biasa dan saya selalu juga melihat ayah dan pakcik stim bila kami lepak di rumah. tiba-tiba terasa ada tangan meraba badan saya, bermain-main di tetek saya yang besar macam ayah. makin dipicit, makin stim pula kote nie. inilah kali pertama tetek saya dipicit dan dimain begitu.

 

perlahan-lahan kain saya ditanggalkan dan saya biarkan saja. mungkin betul apa yang saya fikirkan. ayah dan pakcik ada melanggan pelacur nie. kote saya diisap dan disedut dengan nikmatnya. argghhhh.... pandainya pelacur nie main. arrghhh... dah seminggu lebih tak melancap, terasa sangat stim dan tegang seperti batu. ahhh.... ahhhh... ahhh... sedapnya. saya bukakan kangkang saya makin besar supaya senang bagi pelacur tu isap. tiba-tiba terasa ada jari cuba masuk celah kangkang dan cuba masuk ke lubang keramat saya. saya tak tau kenapa, saya biarkan saja sebab ianya sangat nikmat. argghhh..... jika sorang main tetek saya dan sorang isap kote saya, maksudnya ada dua orang pelacur semuanya.

 

lepas tu, yang main tetek saya tu berhenti main dan yang menghisap pun berhenti juga.seolah-olah mereka berdua bertukar posisi. kali ini lain, terasa salah sorang dari mereka cuba nak duduk atas saya dan cuba memasukkan kote saya ke dalam lubangnya. argghhhh.... ketatnya lubangnya. perlahan-lahan kote saya masuk ke dalam lubang yang ketat, hangat, dan nikmat. perlahan-lahan dia main kote saya dengan duduk bergerak ke atas bawah. arghhh.... tak pernah rasa senikmat ini. tiba-tiba yang sorang lagi membuka penutup mata saya. perlahan-lahan saya membuka mata dan arkkkk...... Ayah!!!!!

 

ayah sedang seronok dan menikmati kote saya dalam lubangnya. kote ayah tegang sebesar-besarnya dan saya seperti teruja dengan keadaan ayah. pakcik dah pun membuka ikatan tangan saya dan seperti dikawal, tangan saya terus menarik kote pakcik yang tebal tu dan dimasukkan ke dalam mulut saya.

 

"boy, selamat hari jadi. inilah hadiah tradisi dari keluarga kita. bila anak lelaki dah masuk umur 28 tahun. anak tersebut mesti fuck ayahnya dan cum dalam ayahnya." terang pakcik.

 

baru saja pakcik terangkan apa yang sedang berlaku dan saya tak dapat menahan lalu pancut dalam lubang ayah yang sedap tu. arghh... argh.... berdas- das tembakan mani pancut kena dinding lubang ayah.

No comments:

Post a Comment