Page Tab Header

Sunday, May 19, 2013

Baikpunya Blogdrive 01


Kak Jan

Aku berasal dari sebuah kampong yang jauh dari bandar, hiburan kami ketika itu hanyalah lepak-lepak di jambatan sambil berbual-bual kosong. Maklumlah tak ada yang nak buat terutama pada waktu malam. Keputusan SPM masih lagi belum diumumkan jadi perkara yang best sekali lepak dan tidur sampai tengah hari. Kawan-kawan memangil aku M, berpewatakan sederhana, dan aku rasa aku salah seorang pelajar yang agak glamour[ glamour ala kampong] ketika itu. Semasa tingkatan 4/5 aku selalu digosipkan dengan beberapa orang pelajar, walaupun aku sendiri tidak berminat untuk bermain cinta semasa di sekolah. Ramai kawan-kawan perempuan mengaku yang aku adalah mereka punya. Sedangkan aku sedikit pun tidak berminat dengan mereka.

Cerita yang aku paparkan disini adalah kejadian yang benar-benar berlaku. Cuma aku bukan penulis yang baik untuk memberi keyakinan kepada pembaca. Tapi ini adalah benar-benar FIRST TIME yang aku alami. Ingat.. cerita ini tak pernah aku ceritakan pada sesiapa. Aku yakin jika kawan-kawan aku membacanya….mereka akan ingat kembali. Aku cuba sorokkan nama aku dan orang kedua bagi megelakkan rasa malu jika beliau sendiri atu kawan-kawan aku yang membacanya.

Jika ada duit lebih biasanya aku dan kawan-kawan minum teh ais dekat restoran mak janda, aku cerita sedikit tentang mak janda ini [selepas ini aku panggil kakak sahaja] . Orangnya rendah sahaja 5' 2" lebih kurang tapi memiliki raut muka yang menarik dengan bibir atasnya yang nipis, kulitnya sawo matang dengan buah dada yang sederhana besar dan pinggulnya sedap-sedap tengok kata orang. Kawan-kawan aku kata, orang macan ini kuat nafsu entah ya entah tidak aku tak tahu. Pelajaranya hingga keperingkat MCE. Umurnya ketika itu sudah hampir 30 tahun. Kakak ini telah berkahwin dua kali, yang pertama dapat seorang anak berumur 6 tahun dan dari suami yang kedua dapat seorang anak berumur 3 tahun. Kira-kira seorang laki seorang anaklah. Suami pertama beliau seorang Eksekutif di sebuah jabatan kerajaan aku tak ingat doh jabatan mana dan seorang yang loaded, pakai BMW dan memiliki rumah Bunglow mewah di bandar.

Suami kedua juga seorang yang berkedudukan di sebuah firma swasta, jadi hasil perceraian dengan kedua-dua suami ini beliau dapat memiliki sejumlah wang dan harta yang agak banyak, cerita ini aku tahu dari kawan-kawan aku. Aku rasa ada betul juga cerita ini, kerana mak janda ini masih lagi mengekalkan kemewahannya, dengan kereta Honda Accord dan pakaiannya yang berjenama. Restoran yang dijalankan, seolah-olah menghilangkan rasa bosanya sahaja. Apabila aku dan kawan-kawan aku minum biasanya kakak ini buat layan tak layan saja maklumlan budak budak, jadi yang hantar minuman hanyalah pekerjanya sahaja. Aku tidak begitu rapat atau kenal sangat dengan dia sebab sebelum ini dia tinggal di bandar bersama suaminya. Lebih-lebih lagi umurnya juga terlalu jauh dari umurku.

Nak dijadikan cerita, pada suatu malam kakak ini sendiri yang menghidangkan minuman, jadi kami tertanya-tanya juga maklumlah tauke sendiri yang layan bukan senang nak dapat. Rupa-rupanya ada udang disebalik nasi.

Mak janda tanya kumpulan kami ada sesiapa nak kebandar besok,

kami tanya pasal apa, dia kata dia nak minta tolong bayar perabut dapor yang telah ditempah di sebuah kedai di bandar dan minta tolong bawa balik sekali.

Memandangkan kami memang tak ada duit, kami jawab serentak tidak ada. Mungkin dia faham kami semua ini pokai masih budak sekolah duit pun harap dari mak bapak. Dia mengeluarkan satu tawaran baru..

Okay……katanya sesiapa yang nak kebandar…dengan tangungang sepenuhnya janji barang perabut tersebut sampai kerestorannya sebelah malam besoknya, kerana perabut tersebut amat diperlukan pada malam hari yang berikutnya. Kami apa lagi nak…….serentak, free katakan siap dengan duit poket lagi, siapa nak bagi. Okay lah..katanya jika semua nak pergi saya terpaksalah guna kuasa Veto. Saya pilih M yang pergi. Apalagi suka sakanglah aku. Aku hairan kenapa dia memilih aku sedangkan aku tidak begitu rapat dengannya.

Besok pagi-pagi lagi aku kebandar berbekal Wang RM 1,500.00 ditangan. Sebelum pergi aku beritahu mak aku, akan kebandar jadi kalau lambat balik atau tak balik janganlah risau.

Selepas tolak bayaran perabot dan tambang dan sebagainya wang masih lagi berbaki RM 50.00. Nilai itu sunguh besar bagi murid sekolah macam aku. Disebabkan ketiadaan lori untuk menghantar perabut, aku terpaksa tunggu hingga malam di kedai perabut tersebut. Untuk mengelakkan rasa risau mak Janda, aku talipon beritahu dia mungkin akan sampai jam 10.00 atau 11.00 malam.

Aku tiba di Restoranya lebih kurang jam 10.45 kalau tak silap ingatan yang pastinya restoranya telah di tutup. Hanya lampu sahaja masih terpasang. Mungkin dia tunggu aku…..kerana apabila lori menghampiri restoranya tiba-tiba pintu terbuka. Tersengeh dia kat muka pintu . Padam muka dia lambat balik malam ini kerana kebiasaanya restoranya ditutup jam 9.30 malam.

Apabila semua sudah selesai dan lori sudah pulang semula kebandar dia minta tolong setting balik perabut tersebut seperti yang dikehendaki. Aku kata takkan kita berdua saja, kerja ni banyak tah pukul berapa boleh siap. Dia kata tak apalah, kamu bukannya ada kerja besok. Balik rumah nanti tidurlah sampai kepetang. Kerana sayangkan RM 50 takut dia minta bakinya terpaksa aku jadi kuli.

Kerja tersebut siap beberapa jam kemudian. Aku tak ingat dah jam berapa sebab cerita ini dah lama sangat. Badan aku berpeluh-peluh begitu juga dengan mak janda. Selepas minum air coke aku minta nak guna tandas untuk mandi sekejap. Dia kata tunggu dulu kakak nak kencing.

Bila aku rasa dah lama tunggu, aku fikir mak janda dan siap kencing aku pun tak fikir panjang aku terus ke tandas dan buka pintu, terkejut besar aku. Rupa-rupanya mak janda tengah menerang nak berak….."hei aku tak siap lagi ni"…. Katanya. Tah apa sebab aku jadi tergaman kerana apa yang aku lihat tak pernah aku lihat sebelum ini. Buritnya terbuka, penuh dengan bulu-bulu hitam dan basah …..aku terpaku antara 2 ke 3 saat begitu juga mak janda. Sehigga aku terkejut bila dia kata "dah…dah….dah" lalu menolak daun pintu dan menutupnya. Aku jadi kelu terdiam seketika kotel aku tiba-tiba saja naik terhinggup-hinggup tak tahu apa nak buat.

Pass tu dia pun keluar, "hmn …. Masuk…. Tak sabar-sabar" dia berleter. Aku pun mandi, lepas mandi ambil tuala yang ada dalam bilik air buat lap badan, aku tak tahu tuala sapa, mana aku peduli.

Keluar bilik air aku masih lagi pakai tuala lusuh tu. Mak janda tengah minum air di meja makan restoran. Bila lihat mak janda aku rasa malu yang amat sangat, mak janda hanya jeling saja.

Untuk menghilangkan rasa malu, aku ambil duit RM 50 baki duit tadi dari seluar di tangan dan hulur padanya,

aku kata.. ini baki duit tadi [saja acah].

Dia kata.. tak apalah guna buat belanja. Lega….

"M……apa yang kamu lihat tadi" [inilah soalan yang paling aku takut].

"Saya minta maaf ingatkan kakak dah keluar… lama sangat".

"Tak apalah silap kakak juga tak kunci pintu".

"Pernahkah M …tengok sebelum ini".

"Tak pernah yang budak kecil pernahlah". Dia ketawa terkekek.kekek.

"Budak kecil tak sama".

"Lebih kurang je kak…..cuma tak ada bulu".

Dia ketawa lagi sampai air yang dia minum keluar dari mulutnya dan tersembur kemuka aku.

Aku angkat tuala untuk mengesat muka……..tak sedar pula…..kotel aku terbuka luas.

"Ha….tu dah keluar dah…..nanti terbang pula susah nanti" katanya. sekali lagi aku malu sakam…….

"Tak apalah kakak dah biasa tengok…. Kalu M.. buka terus pun kakak tak rasa apa-apa".

Dalam hati aku mak janda ni boleh tahan juga gatalnya.

"M….pernah ada girlfriend".

"Dulu ada juga".

"habis tu takkan tak pernah tengok".

"tak adalah kak…..setakat pegang-pegang tangan tu adalah"

"mengintai….[istilah ini aku biasa sebut perkataan lain].

"saya jenis orang yang penakut kak…. Belum sampai tempat nya…lutut saya dah mengigil".

"M….datang dekat kakak sekejap". Aku menghampirinya dalam jarak 1 kaki darinya. Tiba-tiba dia sentap tuala yang aku pakai dan sehinngga telanjang bulat. Secara tak sengaja aku tutup kotel aku dengan tangan.

" alahhh…. malu sangat…..bukalah…..disini antara kita berdua saja".

"Saya boleh buka…dengan syarat kakak pun buka juga"

"okay…M..buka dulu"

"okaylah……

Dia pegang kotel aku sambil ditimang-timang.."boleh tahan juga…tapi taklah besar sangat". Kotel aku mula mengeras dan mengeras, tanganya mengusap-usap kepala kotel aku….ngilu amat . Secara sedar tak sadar aku memegang buah dadanya dari luar, lembut dan enak…

"jangan kasar sangat sakit….pegang slow-slow"….tangan aku mula masuk melalu celahan T-shirtnya dari atas. Lembik saja aku rasa. "kenapa lembik sangat ni kak "….

"belum syok lagi..bila dah syok nanti keraslah tu". Sambil aku main-main buah dadanya, Tangannya masih meramas-ramas kotel ku sekali-sekali dia surun tarik. Terus terang aku katakan aku tak pernah buat kerja macam ini lebih-lebih lagi dengan perempuan, kepala kotel aku kembang dan berdenyut-denyut, tiba-tiba dia picit kepala kotel aku dengan kuat.

"kenapa kak buat gitu….sakit ".

"kalau tak buat nanti airnya keluar".

"cukuplah kak sakit sangat" dia mula mengurangkan picitannya dan keenakkan mula dirasai. Aku teringin sangat untuk memegang buritnya, tapi jauh kebawah sekali-sekali tangan kiri aku meramas-ramas punggungnya.

"kak bukalah kain tu teringin saya nak pegang sekali"

"Bukalah sendiri" aku cuba membuka kainnya dengan menurunkan zip disebelah tepi dan membuka hooknya. Tapi benda tu masih tak nampak. Sebab dia sedang duduk dan aku berdiri.

"kak saya main yang kakak pula…kakak berdiri saya duduk".

"Hm…okaylah….tapi jangan juluk dengan jari…sakit"

bila dia berdiri dan aku duduk di kerusi yang sama, aku mula memainkan buritnya. Rupa buritnya jelas kelihatan, dan inilah pertama kali dalam hidupku melihat dari dekat rupa burit seorang dewasa yan penuh dengan bulu. Bulunya agak kasar dan panjangnya tidak sekata, ditengah-tengah buritnya bulu agak panjang dan di kiri kananya pendek. Aku terpaksa menyelak bulu-bulunya untuk melihat rekahannya. Warna sebelah dalam kurang jelas mungkin kemerahan, kelopaknya kehitam-hitaman. Apabila jari-jari ku memainkan di situ terasa melekit.

Setelah beberapa minit jari-jari ku bermain disitu,mak janda mula meringet-meringet dan tanganya mengusap-megusap rambut ku.

Teringin aku untuk mejolokkan jari-jari ku kedalam, tapi

Takut pula dia marah.

"M…boleh ke masukkan kotel M.. kedalam…"

"Boleh…ke"

"boleh…..tapi airnya jangan pancut kedalam…benda kakak ni subur sangat…lambat masuk air..jawabnya mengandunglah kakak".

"bagaimana nak masuk tempat macam ini".

"Okaylah kakak yang masukkan.. M…relax saja".

Kainnya diselak ke atas t-shirtnya tidak dibuka, perlahan-lahan ia menurunkan buritnya kebawah mukanya memandang kearah aku. Bila saja kepala kotelku bertemu dengan buritnya. Dia memegang kotel aku dan di tenyeh-tenyehnyanya keburit…..ngilu dan sedap. Diturun lagi kebawah dan sedikit-dikit kotel aku mula memasuki buritnya. Terasa kasar, dan kepala kotel aku pedih sedikit."masih kurang air" katanya. Ia mula mengerak-gerakkannya turun dan naik sambil aku memegang punggungnya. Sesekali ia menjatuhkan pungungnya dengan memasuki buritnya sepenuh dan berehat seketika di atas peha aku. Berat nak mampus.[kami tidak melakukan adegan cium, aku sendiri tidak tahu sebab]

Aku tak tahu berapa stroke yang dah dibuat aku rasa tak lebih dari sepuluh kali. "kak air saya nak keluar". Ia mengangkat segera buritnya dan memegang kuat kepala pelir aku… sakit sangat sehingga aku mengeliat. Hilang syok aku dan air tak jadi keluar. Ia memulakan semula dengan menurunkan buritnya kepelir aku dan acara turun naik dilanjutkan. Tapi kali ini aku benar-benar tak tahan. "Kak saya dah tak boleh control…." tiba-tiba saja air mani aku memancut kedalam buritnya. Dan lubang burit tiba-tiba menjadi licin dan tak rasa apa-apa lagi. Proses turun naik kali kedua juga aku rasa tak sampai 10 kali dan jumlah masa persetubuhan, aku rasa tak sampai 2 minit.

"Kenapa pancut dalam"

"tak tahanlah kak….langsung tak boleh control."

"kenapa cepat sangat"

"mana saya tahu tiba-tiba je keluar"

" M….kakak belum puas lagi".

"lain kali je lah kak sudah tengah malam ni….nanti mak saya marah".

"okay…..M..mesti janji…M…masih ada lagi hutang satu kali dengan kakak".

Sebelum pulang mak janda menyerahkan RM 50 kepada aku. Aku kata duit tadi ada lagi RM 50. Jawabnya tak apalah, gunalah buat belanja.

Dalam perjalanan pulang, banyak perkara bermain dalam fikiran aku, kesal, rasa bersalah dan takut. Bagaimana kalau mak janda termengandung. Kenapalah aku tak boleh control sangat sehigga terpancut kedalam.

Sampai dirumah jam sudah pukul 3 pagi. Mak aku bising…kerana lambat balik. Aku tak dapat tidur sehigga pagi, kerana rasa bersalah dan kesal yang amat sangat. Teruna aku hilang hanya kerana sedikit wang, kenapa aku tak terus pulang selepas siap kerja, kenapa aku susa-susah sangat nak mandi dulu dan bermacam-macam lagi aku fikirkan.Pelir aku terasa gatal-gatal dan lubangnya terasa geli-geli. Dua tiga kali aku kebilik air cuba nak kencing tapi tak keluar.

RM 100 di dalam poket aku, apakah itu bayaran atas kerja yang aku lakukan atau bayaran sex yang aku beri. Jika bayaran kerja, mustahil sebegitu banyak. Untuk menghilangkan rasa bersalah aku katakan pada diri aku yang aku di rogol. Bermakna aku tidak perlu menanggung apa-apa.

Selepas peristiwa itu, aku jadi malu sendiri. Aku tidak lagi kerestorannya untuk minum tea ais. Bila kawan-kawan aku mengajak kesana, aku beri berbagai-bagai alasan. Sekali-sekali terfikir oleh aku untuk keluar mencari kerja kelain-lain tempat. Asalkan jangan tinggal di Kampong aku. Tapi nak kemana!!!!!

Apabila keputusan SPM di keluarkan, aku ditawarkan untuk melanjutkan pelajaran ku di sebuah bandar yang jauhnya 300km dari kampong aku. Lega sungguh…..

Sesekali aku pulang, aku tidak pernah kerestorannya, sehiggalah aku bekerja. Apa yang aku tahu selepas beberapa bulan peristiwa itu Mak janda kawin sekali lagi, dengan seorang tokoh korprat yang berjaya[isteri kedua].

Kesan dari apa yang berlaku, minat aku lebih kepada perempuan yang berumur. Under 20 langsung tak minat yang paling aku suka Over 30 - 45. Aku cepat terangsang apabila melihat perempuan jenis ini





Sum

Aku adalah seorang ayah dari 2 orang anak lelaki yang berusia 9 dan 4 tahun. Isteriku bekerja sebagai pengarah di sebuah syarikat swasta. Kehidupan rumah tanggaku harmoni dan bahagia, kehidupan seks-ku dengan isteriku tidak ada masalah sama sekali.

Kami memiliki seorang pembantu, Sumiah namanya, berumur kurang lebih 23 tahun, belum kawin dan masih segar karena kami dapatkan terus dari kampungnya di Jawa Timur. Wajahnya biasa saja, tidak cantik, juga tidak hodoh, kulitnya bersih dan putih terawat, badannya kecil, tinggi kira-kira 155 cm, tidak gemuk tapi sangat ideal dengan bentuk tubuhnya, buah dadanya juga tidak besar, hanya sebesar nasi di Kentucky Fried Chicken.

Cerita ini terjadi pada tahun 1999, bermula ketika aku pulang dari kerja kira-kira pukul 2 p.m, jauh lebih cepat dari biasanya yang pukul 7 p.m. Anak-anakku biasanya pulang dengan ibunya pukul 6:30 p.m, dari rumah neneknya. Seperti biasanya, aku terus menukar seluarku dengan kain pelikat kegemaranku yang tipis tapi jarang, tanpa seluar dalam. Pada saat aku keluar bilik, nampak Sumiah sedang menyiapkan minuman untukku, segelas besar teh limau ais.

Pada saat dia memberikan padaku, tiba-tiba dia tersandung karpet di depan sofa di mana aku duduk sambil membaca paper, gelas terlempar ke tempatku, dan dia tersembam tepat di pangkuanku, kepalanya mencium keras kemaluanku yang hanya bersarung tipis. Spontan aku mengaduh kesakitan dengan badan yang sudah basah kuyup tersiram teh limau ais, dia bangun membersihkan gelas yang jatuh sambil memohon maaf tidak henti-hentinya.

Mulanya aku marah, namun melihat wajahnya yang sayu aku jadi kasihan, sambil aku memegang kemaluanku aku berkata, "Sudahlah tidak apa-apa, cuman benda jadi sengal", sambil menunjuk ke kemaluanku.

"Sum bagaimana Pak?" tanyanya bodoh.

Aku berdiri hendak mengganti kain pelikat, menyahut sambil tegas, "Ini mesti diurut nih!".

"Ya, Pak nanti saya urut, tapi Sum berkemas ini dulu Pak!" jawabnya.

Aku terus masuk bilik, perasaanku saat itu kaget bercampur senang, karena mendengar jawaban pembantuku yang tidak disangka-sangka. Tidak lama kemudian dia mengetuk pintu, "Pak, Mana Pak yang harus Sum urut...". Aku langsung rebah dan membuka sarung tipisku, dengan kemaluanku yang masih lembik. Sum menghampiri tepi tempat tidur dan duduk.

"Pak, nak pakai apa Pak?" tanyanya.

"Pakai tangan aja, tak boleh panas!" jawabku.

Lalu dia meraih batang kemaluanku perlahan-lahan, sekonyong-konyong kemaluanku bergerak tegang ketika dia menggenggamnya.

"Pak, kok jadi besar?" tanyanya kaget.

"Wah itu bengkaknya mesti cepat-cepat diurut. Gunakan air liurmu supaya tidak kesat", kataku sedikit tegang.

Dengan tenang wajahnya mendekati kemaluanku, diambilnya ludah dari mulutnya dan mengelapkan di batang kemaluanku.

"Ah.. kurang banyak", bisikku bernafsu.

Kemudian kuangkat pelirku, sampai kepala pelirku menyentuh bibirnya, "Masukkan saja ke mulutmu, tidak susah nak urut nanti, dan cepat hilang bengkak!", perintahku seenaknya.

Perlahan dia memasukkan kemaluanku ke dalam mulutnya, kepalanya kutuntun naik turun, awalnya kemaluanku kena giginya terus, tapi lama-lama mungkin dia terbiasa dengan irama dan tusukanku. Aku merasa nikmat sekali. "Akh.. uh.. uh.. hah.." Kulumannya semakin nikmat, ketika aku mau keluar aku bilang kepadanya, "Sum nanti kalau aku keluar, jangan dimuntahkan ya, telan aja, sebab itu obat buat kesehatan, bagus sekali buat kamu", bisikku. "Hepp.. ehm.. hpp", jawabnya sambil melirikku dan terus mengulum naik turun.

Akhirnya kulepaskan semua air maniku. "Akh.. akh.. akh.. Sum.. Sum.. enakhhh.." Pada saat aku menyemprotkan air maniku, dia diam tidak bergerak, wajahnya meringis merasakan cairan asing membasahi kerongkongannya, hanya aku saja yang membimbing dan menahan kepalanya agar tetap tidak melepas kulumannya.

Setelah aku lemas baru dia melepaskan kulumannya, "Udah Pak?, apa masih sakit Pak?" tanyanya bodoh, dengan wajah yang merah, bibirnya yang basah memerah, dan sedikit berkeringat. Aku tertegun memandang Sum yang begitu menggairahkan saat itu, aku duduk menghampirinya, "Sum kamu sakit ya, apa kamu mau tahu kalau kamu diurut juga kamu boleh segar seperti Bapak sekarang!"

"Tidak Pak, saya tidak sakit, apa benar kalau diurut seperti tadi, boleh jadi segar? tanyanya semakin galak. Aku hanya menjawab dengan anggukan dan sambil meraih mukanya kucium keningnya, lalu turun ke bibirnya yang basah dan merah, dia tidak meronta juga tidak membalas. Aku merasakan keringat dinginnya mulai keluar, ketika aku mulai membuka kancing bajunya satu persatu, sama sekali dia tidak berontak hingga tinggal panties dan bra saja.

Tiba-tiba dia berkata, "Pak, Sum malu Pak, nanti kalo Ibu datang bagaimanaPak?" tanyanya takut.

"lah... Ibu kan baru nanti pukul enam, sekarang baru pukul tiga, jadi kita masih boleh segarkan badan", jawabku penuh nafsu. Lalu semua kubuka tanpa penutup, begitu juga aku, kemaluanku sudah mulai berdiri lagi. Dia kurebahkan di tepi tempat tidur, lalu aku melutut di depan kemaluannya yang masih tertutup rapat, "Buka pelan-pelan ya, tidak apa-apa , aku cuma mau urut indah kamu", kataku meyakinkan, lalu dia mulai membuka pangkal pahanya, putih, bersih dan sangat sedikit bulunya yang mengelilingi liang kewanitaannya, hampir botak.

Dengan ketidaksabaranku, aku langsung menjilat bibir luar pantatnta, tanpa henti aku jilat, sesekali aku sodokkan lidahku ke dalam, "Akh.. Pak geli.. akh.. akuhhfh.." Klitorisnya basah membengkak, berwarna merah jambu. Aku hisap, hanya kira-kira 5 menit kulumat liang pantatnta, lalu dia berteriak sambil menggeliat dan menjepit kepalaku dengan pahanya serta matanya terpejam. "Akh.. akh.. uahhh.." teriakan panjang disertai mengalirnya cairan dari dalam liang pantatnya yang terus kujilati sampai bersih.

"Bagaimana Sum, enak?" tanyaku nakal. Dia mengangguk sambil menggigit bibir, matanya basah kutahu dia masih takut. "Nah sekarang, kalau kamu sudah tahu enak, kita coba lagi ya, kamu nggak usah takut!". Kuhampiri bibirnya, kulumat, dan dia mulai memberikan reaksi, kuraba buah dadanya yang kecil, lalu kuhisap-hisap puting susunya, dia menggelinjang, lama kucumbui dia, hingga dia merasa rileks dan mulai memberikan reaksi untuk membalas cumbuanku, kemaluanku sudah tegang.

Kemudian kuraba liang pantatnya yang ternyata sudah berlendir dan basah, kesempatan ini tidak kusia-siakan, kutancapkan kemaluanku ke dalam liang pantatnya, dia berteriak kecil, "Aauu.. sakit Pak!". Lalu dengan perlahan kutusukkan lagi, sempit memang, "Akhh.. uuf sakit Pak..". Melihat wajahnya yang hanya meringis dengan bibir basah, kuteruskan tusukanku sambil berkata, "Ini tidak lama sakitnya, nanti lebih enak dari yang tadi, sakitnya jangan dihiraukan sangat.." tanpa menunggu reaksinya kutancapkan kemaluanku, meskipun dia meronta kesakitan, pada saat kemaluanku terbenam di dalam liang surganya kulihat matanya berair (mungkin menangis) tapi aku sudah tidak memikirkannya lagi, aku mulai mengayunkan semua nafsuku untuk si Sum.

Hanya sekitar 5 menit dia tidak memberikan reaksi, namun setelah itu aku merasakan denyutan di dalam liang pantatnya, kehangatan cairan liang kewanitaannya dan erangan kecil dari bibirnya. Aku tahu dia akan mencapai klimaks, ketika dia mulai menggoyangkan pantatnya, seolah membantu kemaluanku memompa tubuhnya. Tak lama kemudian, tangannya merangkul erat leherku, kakinya menyepit pinggangku, pantatnya naik turun, matanya terpejam, bibirnya digigit sambil mengerang, "Pak.. Pak terus.. Pak.. Sum.. Summ..Sum.. daaapet enaaakhh Pak.. ahh.." mendengar erangan seperti itu aku makin bernafsu, kupompa dia lebih cepat dan.. "Sum.. akh.. akh.. akh.." kusemprotkan semua maniku dalam liang kewanitaannya, sambil kupandangi wajahnya yang lemas. Aku lemas, dia pun lemas.

"Sum aku nikmat sekali, habis ini kamu mandi, terus bersihkan tempat tidur ini ya!", suruhku di tengah kenikmatan yang kurasakan.

"Ya Pak", jawabnya singkat sambil mengenakan pakaiannya kembali.

Ketika dia mau keluar kamar untuk mandi dia berbalik dan bertanya, "Pak.. kalo pulang siang gini telpon dulu ya Pak, biar Sum bisa mandi dulu, terus bisa ngurutin Bapak lagi", lalu ia berlalu keluar kamar, aku masih tertegun dengan kata-katanya tadi, sambil menoleh ke cadar yang terdapat kesan darah perawan Sum.

Saat ini Sum masih bekerja di rumahku, setiap dua hari menjelang period, aku pulang lebih awal untuk berhubungan dengan pembantuku, namun hampir setiap hari di pagi hari kurang lebih pukul 5, kemaluanku selalu dikulumnya saat dia mencuci di ruang cuci, pada saat itu isteriku dan anak-anakku belum bangun





Skandal P.A

Mira ni isteri orang dan sekarang ni kerja sebagai pembantu peribadi (PA) kepada ceo tempat aku kerja.Dah kahwin dan anak dua.Badan OK kira solidla. Aku memang dah lama geram dengan dia ni dan memang aku nak sangat fuck dia ni. Satu hari tu, dia balik lewat sebab nak kemaskan bilik ceo yang baru lepas ubahsuai. Aku saja tinjau dah tu nampak dia sorang sahaja ada. Aku pun terus terlintas inilah masa dia nak main dengan dia. Aku kunci pintu depan dari dalam dan aku masuk bilik ceo pelan-pelan. aku tutup pintu bilik ceo pelan-pelan. Mira masa tu tengah membelakangkan aku kemaskan rak buku ceo.terus aku peluk dia dari belakang. mira jerit "naz..apa ni, kau gila ke" . aku tak cakap banyak terus aku cium mulut dia dan ramas buah dada dia. terlepas penyapi di tangan dia . dia meronta-ronta.aku pun terus baringkan dia atas meja ceo yang besar katil bujang tu. aku tekan kedua-dua tangan dia dengan tangan aku, sambil mulut aku terus melumat mulut dia hingga meleleh air liur dia . aku gigit leher dia dan dengan pantas aku rentap baju kurung dia dan tangan aku satu lagi rentap kain sarung dia tinggal hanya tudung dia coli dan seluar dalam dia. aku cabut tudung dia dan aku rentap hingga putus bra dia. tetek dia yang tah berapa kali diuli oleh suami dia masih mekar, mengkar dan kental , megah berdiri dan kenyal. terus aku gomol dengan lidah aku kedua-dua buah dada dia. lepas tu aku rentap seluar dalam dia sampai putus dan aku tanggalkan pakaian aku. kami berdua dah telanjang bulat. Mira mula menangis memikirkan apa yang akan terjadi nanti. Aku songsangkan badan aku, aku buka mulut Mira dan suapkan zakar aku . Mira cuba tolak tapi aku pegang mulut dia. kerana takut mila pun mengulum zakara aku dan aku yang melancapkan zakar aku keluar masuk ke dalam mulutnya. sambil tu aku terus menggomol cipap Mira dan menggigit kelentit Mira. "Naz ,lease jangan , I dah ada husband dan anak.

Aku betulkan kembali posisi aku dan aku kangkangkan kaki Mira seluasnya . Aku letak zakar aku betul-betul depan cipap Mira. Mira mula menendang-nendang aku" Jangan Naz, Jangannnnn, Mira tak nakkkkkk" Mira menjerit sekuat hatinya. Aku tak peduli, terus kau tolakkan zakar aku menjunam masuk hingga ke dasar cipap Mira. "Naz, Jangannnnnn, Aghhhhhhhh....nooooooooo.....

Aku mula berdayung zakar aku keluar masuk ke dalam cipap Mira dengan selajunya. MIra dah tak meronta lagi mungkin sebab semuanya dah berlaku. Aku dayungkan lagi sedalam yang mungkin dan selaju yang mungkin. Hingga aku rasa dan nak klimaks, aku hentak sekuat hatiku zakar ku ku benamkan sedalam-dalamnya hingga ke dasar cipap Mira dan terus aku pancutkan air mani ku ke seluruh ruang cipap Mira dengan banyaknya hingga meleleh keluar . Lalu aku terbaring atas badan MIra .Mira menangis tersedu-sedu akibat persetubuhannya dengan aku. Tapi beberapa ketika MIra bersuara. " Naz, you start it , form now on I'm yours . It's your responsibility to fuck me everytime I need.

Sejak itu aku dan mira akan melakukan hubungan sex setiap masa dan waktu yang terluang hingga kadangkala 3, 4 kali sehari. Dan hingga kini MIra dah jadi aku punya isteri simpanan dan kami pantang jumpa , maka akan berakhir dengan pancutan maniku dalam cipap MIra. Yang bestnya kedua-dua husband dan wife kami tak tahu.





Pengalaman Kena Rogol

aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi takda anak masa tu,ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami diraikan dlm satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. kawan suami aku pulak

ada yg bujang dan ada yg dah kawin. aku nie pulak dikategori dlm wanita yg ada rupa dan bodylah, walau tak secantik ratu dunia tapi kalau lelaki tengok mesti menoleh 2 kali, bukan perasan tapi kenyataan kerana aku selalu mendapat pujian dr kawan-kawan suami aku sebab itu aku tahu malah ada yg berani ajak bergurau cara lucah dgn aku, tambah lagi kami laki bini open minded dan taklah terlalu kolot sgt, setakat nak ucap konek dan nonok tu biasalah terpacul dr mulut aku, tapi aku ni setakat berani cakap je, kalau ada yg cuba-cuba nak peluk aku atau ambil kesempatan aku melawan juga, bagi aku, nonok aku tu hanya utk lelaki bernama suami.so malam tu aku pakai baju seksi sikitlah...dengan tali halus dan leher lebar menampakkan pangkal tetek aku yg gebu dan padat ni, skirt pendek sampai pangkal peha...warna hitam lagi..lepas tu aku biarkan rambut aku yg paras bahu ni mengerbang..dgn make up yg simple nampaklah keayuan semulajadi aku walaupun dah bersuami tapi disebabkan kami jarang dpt bersama kerana suami selalu keluar negara kerana tugasnya jadi kira bontot dan tetek aku nie taklah jatuh sgt sebab tak selalu ditenyeh laki tapi aku tetap bahagia dengannya. jadi sampai saja kami kerumah kawan yg organise majlis tu, aku bersalam dgn kawan2 suami tapi aku heran sikit sebab tiada wanita lain selain aku, bila aku tanya mereka kata isetri masing-masing tak free, kena jaga anak demamlah, ada yg kata gf takdalah, so aku tak kisahlah memandangkan majlis ni aku hadiri bersama suami, so acara makan dan potong kek pun bermula, aku tak sangka mereka hidangkan minuman keras...utk pengetahuan suami aku ni muallaf, india masuk islam dan most of hisfriend indialah...tapi aku tak kisah...cinta punya fasal. so malam tu laki aku pun mabuk jugalah termasuk juga aku..kononnya tak mahu minum tapi setelah dipaksa kawan2 suami dan demi menjaga hati mereka dan suami [nanti dikata aku tak sporting pula] so aku pun minumlah benda tu...aku ingat cognac ke...ntah apalah aku tak tahu..yg aku tahu banyak botol minuman keras kat atas meja tu...kawan laki aku tu adalah dlm 7-8 org...legih kurang

pukul 11 malam aku rasa aku dah mula mabuk sebab rasa pening semacam dan aku rasa nak gelak aje...aku minum tak banyak,,,rasanya 2 gelas je kott tapi disebabkan tak biasa minum jadi cepatlah aku ni mabuk, manakala laki aku pula aku tengok dah terlentok kat kerusi sambil tengok cerita apa ntah

[video blue kalau tak silap] so salah sorang kawan laki aku

tu..nathan kalau tak silap aku, tanya aku nak baring ke? aku kata takpa, biar aku duduk sebelah laki aku..so aku pun duduk..ntah macamana aku hampir terjatuh betul-betul depan nathan, secara spontan nathan menarik tgn aku langsung tertarik tali baju aku yg halus tu..dahlah putus tali baju

tu sebelah, so terlondehlah sikit dan menampakkan terus tetek aku yg sebelah tu...agaknya si nathan tu stim tengok tetek aku, maklumlah aku rasa malam tu semua org mabuk, so aku kata takapalah sambil menarik baju tu utk cover tetek aku yg terdedah tapi si nathan insist nak tolok aku...aku rasa dia

sengaja ambil kesempatan utk memeluk aku, so aku tepis tgnnya

sayangnya dia makin berahi pula bila aku melawan, dimasa yg sama kawan2nya yg lain tergelak melihat kelakuannya dan menggalakkan nathan supaya memeluk aku sekali lagi, aku minta pertolongan dr suami tapi dia dah terlalu mabuk, malah dah tertidur pun dikerusi tu [aku tahu dia minum dr awal majlis

tadi lebih kurang kol 7mlm , dia minum tak henti-henti, agaknya dia lepasgian kott sebab sejak kawin dia tak minum lagi arak] bila tiada jawapan dr suami aku bergegas lari dan cuba masuk kebilik tapi kawan2nya yg lain mengepung aku keliling, aku menjerit tapi siapalah nak dengar sebab suara

radio membatasi jeritan aku...dlm hati aku dpt rasa sesuatu yg burukpasti berlaku...lalu aku merayu kepada mereka supaya jgn mengapakan aku dan mengingatkan mereka bahawa suami ku adalah kawan mereka tapi dek kerana terlalu mabuk mereka tidak mengendahkan rayuan aku...nathan terus memeluk aku dr belakang manakala 2-3 org kawannya yg lain menangkap kaki dan

memegang tgn aku...lalu mereka beringkan aku kat lantai yg berkapet tebal tu...sakit juga kepala aku terhentak kat lantai...mereka terus memegang tgn aku kiri dan kanan serta kedua kaki aku...mereka kangkangkan kaki aku...nathan pula terus bertindak ganas dan menyentap pakaian aku..hingga

koyak rabak, aku menjerit tapi seorg dr mereka terus menekup mulut aku dgn tuala...aku jadi makin sesak nafas...dan aku dpt rasakan seluar dlm aku dibuka org...aku rasa ada tangan2 kasar mula meraba dan meramas tubuh badan aku, tetek aku menjadi sasaran mereka...aku meronta tapi tidak berdaya sebab 4 org dr mereka memegang aku, kemudian aku dengar mereka bersorak menmanggil nathan..nathan..nathan...sku lihat nathan mula terseyum sambil memandang tubuh aku yg terlantar berbogel tanpa seurat bbenangpun. dlm hati aku tahu apa yg mereka akan buat....aku masih cuba meronta dan menjerit sayangnya mulut aku tersumbat kain dan anggota badan

aku dipegang kejab oleh mereka, seketika kemudian aku rasa nonok aku panas dan basah...aku cuba bgn dan aku dpt lihat nathan sedang menjilat nonok aku dng rakus, manakala kawannya yg 2 lagi sedang membuka pakaan mereka masing-masing... menampakkan btg konek mereka yg semuanya sedang tegang dan kerasss...aku makin takutt..aku menangis tapi tangisan aku sedikitpun tidak mereka hiraukan malah mereka terus mengusap konek masing-masing supaya ketegangannya berterusan, kemudian aku dpt rasakan nathan telah memasukkan btg koneknya kedlm nonok aku...akku ras asakit sgt keran dia merodok dgn rakus sekali...tersentak aku dibuatnya kerana koneknya agak besar dan panjang berbanding dgn suami aku...nathan tak henti2 memuji nonok aku ketat dan sedap serta sbgnya, kawan2nya yg lain tak sabar nak menjolok sama...ada yg terus menghisap dan menggentel tetek aku...tubuh badan aku digomol mereka bergilir-gilir...dlm masa yg sama nathan terus menerus menusukkan btg koneknya kedlm nonok aku selaju dan sekuat hatinya...berdecap-decap jugaklah bunyi air nonok aku tu, walaupun aku tahu aku dirogol mereka tapi kerana mabuk aku juga rasa steam dan sedap dilakukan begitu, lama-kelamaan rontaan aku makin lemah...malah aku membiarkan mereka melakukan apa saja ketubuh badan aku..dlm 20 minit kemudian nathan menjerit kessedapan..dia melepaskan air maninya dlm nonok aku sambil menghentakkan kuat koneknya kat nonok aku tu...dlm hati aku...sedaaappp juga keling nie punya konekk....kemudian tiba-tiba seorg dr kawannya terus menarik nathan dan dgn cepat menjolokkan koneknya pula kedlm nonok aku yg sedang basah dng air mani nathan...dia terus menghayunkan konekknya berkali-kali dan tak sampai 10 minit dia pun terpancutkan air maninya dlm nonok aku...kemudian seorg demi seorang merodok nonok aku dgn konek mereka yg tegang dan keras itu, aku jadi lemah dan tak bermaya...selepas lelaki ke3 melepaskan air maninya kedlm nonok aku, lelaki ke4 tidak merodok terus, tapi dia lapkan sisa air mani tu dan menjilat semula nonok aku...dan spt yg lain dia juga melepaskan airmaninya kedlm nonok aku tu , seterusnya lelaki ke5,ke6, ke7 dan ke8 melakukan perkara yg sama...malah masa lelaki ke 6 merogol aku, aku bukan setakat

steam aje, malah aku minta dia berbaring dan aku diatas...aku tunggang lelaki tu selaju yg boleh hingga aku climax berkali-kali...lelaki yg lain [yg dah sudah merogol aku] menjerit gembira sebab aku beri respon tanpa diduga...malah sambil aku menunggang lelaki tadi, aku hisap konek salah seorg lelaki yg masih menunggu giliran utk menjunamkan konekknya kesara

nonok aku...aku makin ghairah dna bertindak liar...meraka makin suka dan gamat...terus ada yg menjilat bontot aku dna memasukkan jari kedlm lubang jubur aku...aku rasa makin sedap dan climax ntah berapa kali...adegan seterusnya berlangsung hingga kesemua lelaki merasa puas dgn layanan aku dan tak disangka nathan sekali lagi merangkul dan merodokkan koneknya

yg tegang semula...aku main dgn nathan hampir 1 jam berikutnya...seingat aku dr pukul 11 mlm sampai 2 pagi rasanya nonok aku dikerjakan oleh 8 org lelaki india/china dan melayu...aku betul-betul teruk dikerjakan mereka, tapi nasib baik jubur aku tak dirodok dgnkonek mereka...kalau tidak lagi teruk aku kena...mereka setakat jolok dgn jari jemari saja. selepas aku dirogol bergilir-gilir, mereka pun keletihan termasuk aku sendiri dan kami terlelap disitu juga dgn keadaan berbogel hingga kepagi kira-kira jam 10 pagi baru aku tersedar itupun setelah dikejut suami..aku menangis

dlm pelukan suami dan ceritakan kat dia apa yg dah berlaku, sayangnya suami aku buat dono aje seolah-olah dia merestui kawan2nya merogol aku...seketika kemudian seorg demi seorg bgn dan bergegas mengenakan pakaian masing-masing, aku tengok nathan sudah siapkan minuman pagi, lepas minum pagi baru aku tahu bahawa suami aku berpakat dgn nathan dan suami aku kata kejadian itu adalah hadiah bagi hari ulangtahun perkawinan

kami yg pertama kerana aku dulu pernah menceritakan pd suami tentang imiginasi nakal aku..iaitu kena rogol oleh lebih dr 5 lelaki dlm satu masa...rupanya imiginasi aku itu dipenuhik oleh suami aku sendiri dan kawan2nya yg bersetuju utk mengambil bahagian bila dia ceritakan pd nathan,...patutlah

dia mabuk sakan malam tu...dan sekali lagi hari tu aku dikerjakan oleh 9 lelaki termasuk suami aku sendiri, kali ini aku yg merelakan diri aku di tenyeh oleh lelaki2 tu ...bermacam aksi aku diperlakukan, dan acara mainan tu berlangsung hampir 4 jam berikutnya kerana masing-masing melanyak nonok aku sepuasnya dan selama yg mereka mampu bertahan...dan nathan is the best amongs them...hari tu aku tak kemana-mana selain kena fuck dgn lelaki tu bergilir-gilir, sementara menanti lelaki ke 9 menghabiskan permainan,

lelaki pertama kembali tegang semula dan mahu menyetubuhi aku sekali lagi...pendek kata hari tu seharian tubuh badan dan nonok aku bermandi air mani lelaki...dan suami aku org yg paling gembira melihat impian aku jadi kenyataan..dan aku jugaturut gembira kerana dpt merasa konek lain selain dr suami aku...keesokannya aku demam...hampir seminggu baru aku

kembali pulih...mana tidaknya 9 lelaki lanyak nonok aku berkali-kali, rasanya setiap sorang tu fuck aku 3 kali...bayangkan betapa penatnya aku dan sampai bengkak juga nonok aku kena kerjakan dek mereka...mau tak demam seminggu...nasib baik tak memudaratkan dan tak mengandung..kalau tidak, aku tak tahu anak sapa yg aku kandungkan tu...sebulan dr kejadian tu aku teruskan hubungan dgn nathan...setiap kali suami aku keluar negara, kehendak seks aku dipenuhi oleh nathan tanpa berselindungdr suami aku...dan perkara tu berlarutan hingga nathan berkahwin. sekarang masing-masing dah ada keluarga sendiri, aku ada 2 anak, tapi aku tak tahu anak sapa sebenarnya..sebab selain nathan dan suami ada juga 2-3 dr lelaki tu yg dtg fuck aku dgn rela aku sendiri....untill now aku masih berhubung

dgn salah seorg dr mereka tapi bukan nathan...suami aku seolah merestui perbuatan aku itu..malah kekadang dia jadi penonton dikala aku di kongkek jantan lain....aku tak tahu sampai bila perkara ini berlanjutan......





Kisah Dan Tauladan

Kami mendirikan rumahtangga dua tahun yang lalu. Sehingga kini kami belum dikurniakan cahaya mata. Isteriku belum bersedia menerima kehadiran cahaya mata kami. Alasannya kami perlu enjoy dulu sebelum kehadiran orang ketiga ( anak ).

Dalam pada itu, isteriku mempunyai hobi bagi mengisi masa lapang tersendiri. Dia suka melayari internet terutamanya ketika ketiadaan aku di rumah. Disamping itu dia juga suka bermain chatting. Kekadang rasa cemburu menyelinap juga di hatiku.

Pada satu waktu ( malam ) ketika isteriku sedang berchatting aku mencuri pandang ke arah monitor dan mengingati nickname yang digunakannya. Kemudian aku memberitahu yang aku ingin keluar berjumpa teman sebentar. Padahal aku pergi ke cc berhampiran rumah kami.

Di sana aku cuba mendapatkan isteriku melalui channel mamak. Aku merahsiakan identitiku yang sebenar. Aku berjaya mendapatkannnya. Kami bertukar-tukar email. Semenjak daripada itu kami berinteraksi melalui email dengan menggunakan identiti palsu.

Hampir empat bulan hubungan kami berinteraksi melalui email. Sepanjang waktu itu, isteriku tidak pernah mengatakan bahawa dia sudah pun bersuami sebaliknya bila ditanya dia menafikan. Akhirnya aku bertindak untuk memancing isteriku.

Dalam pada itu, kami telah menjalin hubungan cinta melalui email. Fhoto yang ku kirimkan melalui email juga bukanlah fhoto asalku. Aku menggunakan fhoto temanku. Sebaliknya fhoto yang ku terima daripada isteriku adalah fhoto asal. Boleh dikatakan tidak kurang daripada tiga kali dalam satu hari kami berinteraksi melalui email.

Pada satu hari aku dijemput menghadiri satu seminar tajaan majikan aku di Johor Bharu. Aku memberitahu isteriku bahawa aku akan berada di Johor Bharu untuk selama tiga hari kerana menyertai seminar tersebut. Pada waktu yang sama melalui email aku mengajak isteriku yang juga kekasihku mengadakan temu janji. Dia menerima pelawaanku dengan senang hati. Segala-galanya telah pun aku aturkan terlebih dahulu. Aku meminta dia menunggu kedatangan ku di sebuah hotel empat bintang di Kuala Lumpur. Melalui temanku secretary, aku meminta temanku menyampaikan pesanan padanya melalui talifon tangan bahawa ketibaan ku daripada Brunei Darul-Salam agak lewat 5 jam.

Temanku menyarankan agar isteriku membantuku membuat tempahan bilik di hotel tersebut. Isteriku bersetuju. Kira-kira pada jam 11.15 malam aku bersama temanku menuju ke hotel tersebut. Seperti yang dirancangkan temanku bertindak sebagai aku dan menemuinya di ruangan legar hotel tersebut. Daripada satu sudut aku memerhatikan gerak-geri mereka. Temanku berjaya memainkan peranan sebagai aku. Perbualan mereka di lobbi hotel seterusnya ke restaurant hotel tersebut berlangsung selama kira-kira dua jam.

Dalam pertemuan tersebut, temanku meminta agar isteriku menanti di kamar hotel kerana ada satu tugas yang perlu diselesaikan pada malam itu juga. Isteriku bersetuju. Selesai pertemuan tersebut isteriku dan temanku berpisah. Isteriku menuju ke kamar dan temanku menuju ke arah aku. Selesai tugas oleh temanku dia pun pulang ke rumah.

Sekarang tibalah giliran aku memainkan perananku. Aku memasuki kamar isteriku pada jam 4 pagi. Aku sudah bertawakkal pada waktu itu. Apa akan berlaku, berlakulah. Aku dapati isteriku sedang nyenyak tidur diulit mimpi indah. Tubuhnya dibaluti selimut tebal. Dia tidak menyedari akan kehadiranku waktu itu. Perlahan-lahan aku memadamkan lampu tidur di kamar tersebut. Kini, keadaan kamar tersebut kini gelap gelita.

Aku mendekati isteriku dan berbaring di sisi. Alangkah terkilannya aku pada waktu itu apabila aku dapati isteriku berpakaian yang amat menggairahkan. Dalam kegelapan aku termenung sejenak. Akhirnya penantiannya berakhir apabila dia mendapati kekasihnya berada di sisi.

Dengan menggunakan wangian yang sama seperti temanku mungkin dia tidak dapat mengesan bahawa insan disisinya adalah aku. Aku terus memainkan peranan dan mendapat respon yang baik sekali daripada isteriku. Aku tidak mengeluarkan suara sebaliknya aku lebih menumpukan pada tindakan ku. Maka hubungan sulit antara aku dan isteriku berlangsung pada pagi itu. Dia memuji kehebatan aku. Setelah tamat permainan kami yang berlangsung hampir dua jam.......aku pun menghidupkan lampu.

Alangkah terkejut dan terpinga-pinga dia bahawa apa yang berlaku tadi adalah antara aku dan dia. Mulutnya terkunci tak terkata apa. Pucat, menggigil dan sebagainya. Tetapi aku cool. Aku tak cakap banyak sebaliknya aku tidur kerana aku sendiri pun keletihan...

Sehingga hari ini aku tidak memberi sebarang komen atas apa yang berlaku. Aku tidak mahu menjelaskan apa-apa. Aku membiarkan keadaan dan peristiwa itu berlalu begitu sahaja. Sesungguhnya dia masih isteriku.







Marah Punya Pasal

First sekali jumpa dia kat tempat hiburan. Nama dia Lily. Dah kenal aku belanja dia minum. Sambil tu borak pasal dia, dia kata bapak dia orang putih, mak orang jepun. Patut la lawa aku kata. Body cun, tetek besar, badan slim macam model. Lepas tu dia kata dia boring, ajak aku balik rumah dia, dia kata tak ada sapa kat rumah. Semua balik kampung bapak dia.

Sampai rumah dia, terus naik bilik, dalam bilik disuruh aku duduk atas sofa, dia nak tukar baju kejap. Aku pun gementar jugak. Bila dia dah tukar baju, dia keluar dari bilik air, terbeliak mata aku tengok, seksi betul. Pakai baju tidur satin yang betul-betul "figure hugging".

Dalam hati, Aku teringat kawan aku kata, jangan gelojoh, pelan-pelan. Aku pun kata kat dia, bilik ni panas, boleh pasang air-con, ditunjuk aku kontrolnya. Aku on air-con, pasang yang paling sejuk, lepas tu cakap yang aku nak ke bilik air kejap.

Dah habis aku "freshen up", aku pegi kat dia, disebabkan bilik sejuk, puting tetek dia tegang. Bayangkan tetek besar, puting tegang, peh, bontot pulak terbonjol keluar, bibir merah menyala sama dengan warna baju tidur, badan putih melepak, gebu. Geram, rasa nak nyonyot tetek dia macam orang tak dapat minum 10 hari.

Aku pun cium dia pelan-pelan, tapi dalam hati dah tak terkawal lagi. Sambil cium aku main lidah aku dalam mulut dia, aku ramas tetek dia, dapat rasa memang dah tegang puting tetek dia. Dia bukak pakaian aku, sampai bogel aku dibuatnya. Konek dah tegang, digentel dengan jari dia pelan- pelan. Tangan aku pun raba badan dia, sampai kat bontot.

WOW! Kental lagi. Aku ramas bontot dia, selak baju dia sikit main lobang bontot. Dari mulut dia mengerang sedap. eeeemmmmm....! disebut berulang kali.

Tengah dok syok, tiba-tiba kakak dia masuk dalam bilik. Dia marah kita orang, katanya seks untuk orang dah kawin. Dalam gaduh sempat jugak Lily introduce aku kat kakaknya "This is my sister, Sarah", belum sempat aku kata Hi, dia lempang aku marah aku buat adik dia macam ni. Macam-macam aku kena marah Sambil tu dalam hati aku marah jugak kat dia, nak aja aku sondol konek aku dalam mulut dia, bagi dia senyap. Kemudian dia nak lempang aku lagi, belum sempat dia hayun, aku tangkap tangan dia ikat kat atas katil. Lepas tu aku koyak kan panties siSarah, sumbat dalam mulut bagi senyap.

Apa lagi, tengah marah, nafsu aku mula mengganas. Aku tarik Lily, cium dia sambil tangan aku ramas tetek Lily. Makin kuat Lily mengerang. Orang tengah high. Sarah, kakak Lily, tengok apa aku buat dengan adik dia. Aku koyakkan baju Lily, FUH! tetek tegang gila, puting merah jambu. Aku sedut sepuas hati aku. aaahhhh...! "Yeaaa.. Take it, put it your mouth" Dengan pengalam tengok blue film, jari aku mula main lobang bontot dia. eeeemmm... eeeemmmm... mengerang, sambil nafas Lily makin laju. Konek aku rasa tegang betul dimain dek Lily Kemudian aku dudukkan Lily atas kerusi, kaki dia aku taruk atas tempat letak tangan, tekangkang Lily sambil menunjukkan cipap yang masih remaja. Aku jilat dari bontot sampai kat bijik kelentit dengan ganas. Aku buat banyak kali sambil gigit kelentit yang merah jambu tu. AAAAHHH!!! kuat jerit Lily. "I'M COMING, YES YEEESSS!! OOOHHH!!" ditala cipap dia kat muka aku. Lagi kuat aku buat kat dia. Konek aku masih belum masuk dalam cipap Lily. Memang aku sengaja tak nak masuk lagi. Aku tengok Lily puas kepenatan, sambil tekangkang aku tengok air dari cipap dia mengalir keluar dia cuba ambil nafas dia kembali.

Aku bangun, aku tengok Sarah, dia diam, tapi dalam pandang mata dia aku tau dia pun nak jugak. Aku tanya dia "Do you want me to suck your pussy like I did to Lily". Dia menganguk kepala tanda ya. Aku bukak ikat tangan dia, panties dalam mulut aku keluarkan. Aku suruh dia berdiri dan tanggalkan baju dia. Sarah tak menolak, dibuka baju satu- persatu. ALAMAK! Seksi macam adik dia jugak. Aku ambik tali pinggang aku, aku sebat bontot dia, menjerit sakit Sarah.

"Why did you do that", kata Sarah, aku cakap balas untuk dia lempang aku. Nampak merah kat bontot dia, kulit putih

apalagi. Aku suruh Sarah duduk sandar kat kepala katil. kali ni aku jilat cipap Sarah pelan-pelan. "Don't hurt me", cakap Sarah, sambil tu Sarah mengerang makin laju. Kali ni aku guna jari aku masuk lobang bontot dia. Lidah aku menjilat kelentit dia sambil aku melapah cipap Sarah. Aku tengok tangan dia meramas-ramas bantal yang bersarungkan satin, diambil bantal tu sambil mengigit hujung bantal.

Digoyang-goyang bontot, sebab aku dah masukkan jari aku dalam lobang bontot sampai kedalam, aaaahhhh aaaaaHHHHH AAAAAHHHHH...! O!SHIT! YEAAA... YEEEAAA!!! I'M COMING, YES YES!" makin kuat Sarah jerit, makin kuat nyonyot aku kat cipap dia. Setelah Sarah puas katanya "Thank you for showing me the true meaning of sex". Kemudian aku kata "Don't thank me yet, cause I haven't fuck any of your pussy" Kemudian Lily bangun sambil senyum, bisik kat Sarah, Sarah gelak kecil.

Kemudian Lily kata "You made us cum, now what me and Sarah gonna do is I'll suck your cock and Sarah will lick your asshole, and after that your cock will fuck my juicy pussy and Sarah's ass, how's that", aku pun kata "Sounds good to me". Dia orang pun mula la, dia orang pun ganas. Aku pun gigit bantal dibuatnya, kuat jugak aku menjerit sedap.

Kemudian aku mulakan dengan Lily. Fuh, sedap rasa, panas air cipap Lily, aku baringkan dia, kaki Lily aku taruk atas bahu aku. Aku masukkan konek aku dalam cipap Lily, sama-sama mengerang sedap. Makin lama makin laju, aku tengok tetek

Lily bergoyang, atas, bawah, atas, bawah, memang syok main dengan orang tetek besar. Dah aku puaskan Lily, tiba giliran Sarah, aku kata "I love your tight ass, scream all you want, cause this is gonna hurt". Aku cuba masuk dalam lobang bontot tapi tak dapat, ketat lagi, aku cuba lagi, kali ni Sarah menjerit "NOOO! You're hurting me, It's too big, " Kemudian aku suruh Sarah sandar atas badan Lily sambil Lily kangkangkan kaki Sarah, tangan sarah aku suruh pegang bantal kalau sakit gigit bantal tu kuat-kuat, aku suruh Lily kangkang kaki Sarah besar-besar. Dengan air cipap Sarah yang ada, aku sapu kat konek aku bagi licin bila masuk.

Aku cuba sekali lagi, kali ni aku tak peduli, aku nak jugak rasa konek aku dalam bontot Sarah. Aku tolak pelan-pelan, last-last masuk jugak kepala konek aku, aku tengok Sarah mengerang kesakitan, sambil peluk digigit bantal tu. Aku masukkan habis konek aku, aaaahhhh... sedap dalam ni panas. Keluar, masuk, keluar, masuk, aku tengok Sarah meramas-ramas tetek Lily, sambil buat muka menahan sakit.

"Am I hurting you Sarah?", kata aku, "At first, yes, but now it's feels good" Sarah menjawab, makin lama makin laju, Aku pun sampai ketahap yang memuncak, aku cabut konek aku dari lobang bontot Sarah, aku buat macam stail melancap, dan dia orang membuka mulut sambil menjulurkan lidah nak kan air mani aku. Tapi Sarah gelojoh dimasukkan konek aku dalam mulut dia, disedut habis air mani yang keluar, banyak jugak aku tengok yang terpancut. Lily merajuk sebab Sarah buat gitu. Aku kata "Don't worry, there's plenty more where that came from".





Kenangan Manis

Cerita ni bermula bulan lepas. Dekat rumah aku, ada awek bernama Seha. Dia belajar di ITM dengan aku. Dah lama jugak aku perhatikan jiran aku tu, tapi aku baru dapat kenal dengan dia masa dia langgar kereta aku. Rumah aku dengan rumah dia memang satu baris. Cuma dipisahkan 5 rumah. Dia orangnya manis! Aku suka betul tengok mukanya kalau berselisihan di jalan. Semenjak peristiwa dilanggar keretanya, aku jadi rapat dengannya. Kadang-kadang dia suka tumpang aku kalau nak ke kuliah sebab dia malas bawak kereta sendiri. Dan kebetulan kuliah aku dengan dia tak jauh sangat. Dalam kereta, dia selalu cerita tentang keluarganya atau kawannya. Kebetulan masa tu di radio ada topik mengenai bohsia. Jadi, aku dengan dia concentrate. Akhirnya aku dengan dia bertukar cerita-cerita masalah cinta masing-masing. Dia mengaku yang dia dah pernah ada balak setahun yang lalu. Dia putus hubungan dengan balaknya, dan kecewa dengan balak tu. Sebelum tu aku heran juga, kenapa orang semanis dia, takda balak. Tapi dia tak cakap apa masalah dengan balaknya. Dan setelah aku desak, akhirnya dia mengaku yang dia sekarang ini lesbian!!! Aku terkejut juga waktu dengar tu, dan aku nasihatkan dengan dia, kalau bisex itu lebih bagus daripada lesbian.

Dia mengaku yang teman lesbiannya itu course-matenya sendiri, namanya Rina. Akhirnya dia janji, yang dia akan kenalkan temannya itu dengan aku balik kuliah nanti! Lepas balik kuliah jam 2, aku datang ke rumah Seha. Dan dia mempersilakan aku masuk ke rumahnya. Rumahnya kosong dan yang ada cuma pembantunya. Aku dikenalkan dengan Rina teman Seha. Ternyata Rina tu pun cute! Walaupun tak secute Seha, tapi bodinya itu!hmmmmmm, sedap betul mata memandang. Akhirnya kami bertiga borak panjang, sampai aku merasa mengantuk betul! Aku cuba tahan mengantuk tadi tertidur jugak. Akhirnya Seha, suruh aku tidur dalam bilik dia. Aku OK aja, asalkan aku boleh tidur.

Aku tak tau berapa lama aku tidur. Yang aku tau, bila aku terjaga, aku ngerasa ada benda yang anih betul pasal diri aku! Bila aku bangun, aku terkejut betul melihat yang aku dah naked! Dan aku lihat Seha dengan Rina jugak dah topless, cuma pakai seluar pendek! Dan yang lebih buat aku terkejut lagi, batang aku dijilat Seha, dan Rina lagi menjilat tetek Seha! Aku tersentak, tapi aku sendiri tak boleh buat apa-apa lagi! Aku merasakan kenikmatan yang luar biasa betul masa batang aku dijilat Seha. Seha dengan Rina juga terkejut bila tengok aku bangun, tapi diorang tak stop, malah Seha terus masukkan batang aku ke dalam mulutnya dan menghisap batang aku, sementara Rina bercemolot dengan aku. Tentu saje aku balas ciuman Rina. Tangan aku juga mula berani meraba badan Rina, mula dari teteknya yang solid dengan putingnya yang kecoklat-coklatan. Dah puas kissing, terus aku disuakan dengan tetek Rina. Aku lahap aja teteknya bergantian kiri kanan, dan tangan aku mulai merayapi kelangkangnya. Tangan aku mula bermain-main di bibir vaginanya yang tersembunyi di balik panties dan seluarnya. Malah terus dia buka seluar dengan seluar dalamnya, dan terlihatlah pantatnya yang kelihatan betul terpelihara rapi, dengan bulu-bulu halus yang diatur dengan indahnya. Aku mainkan kelentitnya yang ada di dalam bibir vaginanya, dan aku usap-usap sampai Rina bergerak ke kanan-ke kiri. Terus dia malah menyuakan pantatnya untuk aku hisap. Aku main kelentitnya dengan lidah aku, bahkan sampai aku sedut dengan mulut aku! Rina makin bergoyang, dan mengerang. Sementara itu, Seha masih mengulum batang aku. aku lihat dia, memainkan lidahnya di batang aku. Gila, aku fikir masa Seha menyedot-nyedot batang aku. Setelah lama dia blow job aku, aku lihat dia dah mulai bernafsu. Akhirnya dia duduk di kangkangan aku, dan mulai memasukkan batang aku ke dalam vaginanya. Dia duduk menghadap ke aku, sambil turun naik. Aku lihat wajahnya yang biasanya manis dan lembut kelihatan garang waktu bergoyang. Tangannya malah meramas-ramas d da aku. Mula-mula, nampak susah dia menggerakkan badannya, sebab vagina dia masih kering. Tapi lama-kelamaan, akhirnya gerakan turun naiknya Seha mula lancar, malah dia sambil turun naik bergoyang-goyang melicinkan batang aku dengan vaginanya. Aku cuma boleh mengerang, sebab lidah aku sendiri bermain di vagina Rina. Setelah bermain denagn indah Rina selama 10 minit, kelihatan Rina mula mengerang. Aku cepatkan gerakan lidah aku, dan jari tangan aku mula masuk ke dalam indah. Rina makin bergoyang, sambil mengerang keras. Dari vaginanya muncul cairan vagina yang rasanya agak hamis. Tapi entah kenapa, aku suka betul dengan ! aromanya dan aku malah tambah bersemangat memainkan vaginanya. Setelah 10 minit lagi, Rina mula nampak akan mendapat orgasme yang pertamanya. Cairan yang keluar dari vaginanya makin mengalir deras, dan diakhiri dengan cairan orgasmenya. Setelah Rina mencapai orgasme, dia turun dari tempat tidur, dan langsung masuk ke bilik air membersihkan vaginanya.

Sementara itu Seha mula giat melancarkan gerakan turun naiknya. Bunyi yang dikeluarkan dari vaginanya sebab gesekannya dengan batang aku keras sebab diikuti denagn bunyi lelangkangnya yang beradu sama paha aku. Setelah berlangsung selama 15 minit, mula nampak yang dia nak cum. Akhirnya aku mula ambil inisiatif ubah posisi. Aku bangun dan mulai main dengan posisi doggy style. Seha nampak suka betul tengok aku mula tukar posisi, dan dia ikut aje masa aku suruh bangun dan buat doggy. Aku cepatkan gerakan masuk-keluar batang aku. Sebab aku rasa nak sangat orgasme dalam indah Seha. Lepas 4 minit, akhirnya aku orgasme sama-sama dengan Seha, tapi di luar vaginanya Seha sebab aku takut kalau jadi apa-apa nanti. Seha nampak letih betul dan terkulai di tempat tidur, terus aku kissing aja dia.

Tapi tak lama kemudian, Rina keluar dari kamar mandi, dan dia minta buat aku fuck dia. Akhirnya aku berganti-ganti kongkek dengan Rina, sebab aku takut dia frust. Dan akhirnya aku stay sampai malam kat rumah Seha fuck dengan Seha dan Rina beberapa round lagi.

Sampai-sampai rumah aku kepenatan dan pulang ke rumah lepas jam 8. Dan lepas kejadian itu, akhirnya Seha mengaku yang dia sebenarnya dah lama betul suka dengan aku dan lama membayangkan fuck dengan aku sekali dengan teman lesbiannya si Rina. Semenjak itu, aku selalu datang ke rumah Seha untuk fuck, berdua dengan Seha saja atau bertiga dengan Rina. Benda ni dah berlaku selama sebulan ini, dan aku menikmati betul hubungan ini. Kadang-kadang kami berdua atau bertiga suka sewa tempat di luar kota buat threesome. Syok woi!





Senior

Aku memasuki maktab perguruan ketika berusia 25 tahun. Oleh kerana keseluruhan pelajar tahun pertama (freshie) berumur dalam lengkungan 19 tahun, maka aku dikira orang tualah. Ramai dikalangan guru pelatih menghormati aku kerana usia aku, termasuk juga pensyarah. Aku dilihat agak matang. Ini menyebabkan aku agak sukar bergaul. Susahlah nak masuk 'line' budak-budak remaja.

Aku ditempatkan bersama seorang pelatih yang sama kursus dengan aku dalam satu dorm. Namanya Ali. Umurnya 19 tahun. Ali seorang yang cergas dan nakal. Orangnya tidaklah setinggi mana hanya 5' 4" sahaja. Berbeza dengan aku yang mempunyai ketinggian 6' 1" berbadan macho, maklumlah athleticlah katakan. "Woow!! Bestlah kalau badan Ali beketul-ketul macam abang Joe". Puji Ali ketika aku tidak berbaju didalam dorm. "Ali aerobik dan angkkat beratlah kalau nak badan Ali macam abang.

Persahabatan aku dengan Ali semangkin rapat. Oleh kerana aku agak pendiam dan hanya suka berkurung dalam dorm, maka Ali telah menugaskan aku menaip segala assignment dengan menggunakan komputer yang dibawa oleh beliau, sedangkan Ali sendiri menugaskan dirinya mencari bahan. Ini kerana Ali suka merayap. Begitulah putaran hidup kami sehari-hari.

Apabila tiba hujung tahun semua pelatih yang hendak naik tahun dua diarah tinggal diluar kerana asrama terhad dan hanya disediakkan untuk pelatih tahun pertama sahaja. Kini aku menghadapi masalah mencari rakan untuk berkongsi rumah sewa kerana rata-rata usia mereka yang rendah dan tak sesuai dengan aku. "Abang Joe nak nak masuk group mana?" tanya Ali setelah pengetua membuat pengumuman. "Entahlah Li!! Abang pun tak tau nak cakap, mereka tentu tak senang kalau abang serumah dengan mereka sebab line tak kena" jawabku sambil mengeluh.

"Gini aje lah bang, tinggal aje dengan Li" jelas Ali memberi pandangan. "Ali sewa kat mana?" tanyaku rengkas. "Li tak sewa, Li tinggal rumah Li sendiri" jawab Ali. "Tak nak lah Li, menyusahkan keluarga Li aje" kataku. "Apa nak susahnya, Ali tinggal dengan mak aje, selalu yang Li takde kat dorm tu, Li balik rumah la" kata Ali seolah-olah memujukku. "Tengoklah Li, nanti abang fikirlah" jawabku seolah-olah keberatan sambil keluar dari dewan besar.

Malam itu ketika aku membuat tugasan, Ali masuk bilik tanpa memberi salam. "Engkau kemana tadi Li?" Tanyaku ketika Ali meletakan Helmet dan beg diatas katil. "Balik rumah laa, tengok mak." Jawabnya ringkas. "Bang, mak setujulah bang." Kata Ali. "Setuju apa ni Li?" tanyaku kehairanan sambil memalingkan badanku mengadapnya yang tengah mengenakan seluar pendek. Ali ni kalau tidur hanya memakai seluar pendek, tak reti memakai kain pelikat seperti aku. Aku tidak lagi menaip.

"Mak setuju abang tinggal dengan kita orang, Li kata abang ni tak suka merayap hanya memerap dalam bilik je. Mak kata dia lagi suka kerana ada kawan kat rumah dan tak boring, ada kawan berbual." Jelas Ali kepadaku. "Kau ni Li, menyusahkan emak engkau aje," kataku dalam keadaan serbasalah. "Bang Joe, Li rasa abang sesuai tinggal dengan Li kerana kematangan abang, kalau abang tinggal rumah sewa campur member yang lain tentu abang mati kutu nanti." Jelas Ali mentaskil aku. "Tapi Li!" Aku bersuara gagap. "Takde tapi lagi bang, hujung minggu ni kite angkut barang kite kerumah Li, OK? Dan Li tak nak apa-apa alasan lagi, full-stop." Kata Ali sambil terus ke bilik air. Malam itu agak sukar aku nak melelpkan mata, suka ada risau pun ada.

"Waaaahhh cantiknya rumah Li ni," pujiku apabila sampai digaraj rumah Ali. Rumah dua tingkat semi D ini dan ada lima pintu ini adalah peninggalan bapa Ali kepada maknya yang menjanda hampir tiga tahun. Empat pintu lagi disewakan dan yang sebelah rumah Ali ni maseh terbiar kosong. Ianya dikhaskan untuk sanak saudaranya yang datang.

"Masuklah Abang Joe, janganlah malu-malu, buat aje macam rumah sendiri" kata Ali, Aku hanya tersenyum menuruti Ali dari belakng. "Haaaahhhh. Dah sampai pun jemputlah duduk" sambut mak Ali dengan penuh mesra. "Apa kabar kak? Eehh makcik" kataku dengan agak malu kerana tersasul. "Abang Joe ingat mak Li ni tua sangat ke? Nak panggil makcik" jawab Ali dengan nada mengusik. Aku bertambah malu. "Mak Li seksi lagi tau" tambah Ali lagi. "Dah takde keje lain lah tuu." Sampuk mak Ali sambil kedapur.

Selepas mengemas bilik dan membersihkan mana yang patut aku dipelawa makan malam. "Li, abang nak panggil mak Li apa? Kakak ke makcik?" bisekku kepada Ali ketika makan. "Johari ni umur berapa?" tiba-tiba mak Ali bertanya seolah-olah dia dengar bisikanku tadi. "Dua puluh lima campur." Jawabku ringkas. "Jadi Joe ni lambat masuk maktablah yeee?" tanya mak Ali. "Yaa, kawan-kawan saya yang seangkatan dengan saya banyak dah mengajar dan ada yang dah kawin." Jawabku. "Kalau gitu panggil aje akak." Pinta mak Ali. Aku mengangguk saja tanda setuju. "Akak suka Joe tinggal dengan kami. Akak ni nama aje ada anak tapi macam orang takde keluarga tinggal sorang-sorang, harapkan Ali heeemmmhhhh langsung tak lekat kat umah." Kata mak Ali mula leterkan anaknya. "Biasalah mak! Orang muda. Kan sekarang ni abang Joe tinggal dengan kite apa yang nak dirisaukan, lagi pun abang Joe ni bukan kutu rambu." Jawab Ali sambil menjeling aku. Aku hanya diam saja.

Malam tu kami semua masuk bilik awal, Ali tak keluar rumah seperti malam-malam yang lainnya. Takde program katanya. Aku maseh tersandar dikatil sambil mataku tajam memandang syiling. Aku kenangkan macamana aku boleh tinggal dengan keluarga Ali. Akhirnya aku kenangkan mak Ali. Kak Limah cantik orangnya. Tingginya lebih kurang 4' 11" sahaja. Kulitnya putih melepak, Potongan badannya fuuuhh lamak!!! mengiurkan, bontotnya tonggek dan besar pulak tu. Ini jelas kuperhatikan ketika Kak Limah hanya memakai seluar track ketat dan T-Shirt ketat tanpa lengan ketika makan tadi. Keras juga batang aku ketika makan tadi. Rambutnya lebat tapi pendek hanya diparas bahu.

Kak Limah telah hampir 3 tahun menjanda. Suaminya meninggal kerana sakit barah usus. Kak Limah ni kawin ketika berusia 16 tahun, selepas tak lulus SRP dengan lelaki pilihan orang tuanya. Jadi sekarang ni dalam agakkan aku umurnya baru lebih kurang 37 tahun. "Patutlah dia membahasakan dirinya kakak kepada aku." Bisik hatiku. Orangnya periang dan berperawakan manja. Ali pernah menyuruh maknya mencari pengganti ayahnya. Tapi ibunya tak mahu dengan alasan dah tak ada selera dengan lelaki. Ali ceritakan perkara ini dua hari lepas. Aku tengok gambar arwah suaminya didinding ruang tamu tadi. Orangnya tak hensem, gemuk, pendek kepala botak dan tua. Ketika ayah Ali berkawin dengan emaknya umurnya ketika itu 41 tahun. Jadi Kak Limah dapat suami tua laaaa. Dalam jauh aku mengelamun akhirnya aku tertidur juga.

Hampir 3 bulan aku tinggal dengan keluarga Ali. Perhubungan kami semangkin mesra. Usik mengusik, bergurau senda diantara kami bertiga membuatkan aku seolah-olah salah seorang ahli keluarga mereka. "Abang Joe tengok mak, seksi tak?" tanya Ali kepadaku dengan nada mengusik maknya yang ketika itu hanya berseluar pendek ketat. Ini menampakkan betapa gebunya sepasang peha yang dimilik Kak Limah. Waktu itu Kak Limah menyapu rumput yang baru aku potong didepan laman rumahnya. Aku cuma tersenyum sinis dengan perasaan geram. Kalau ndak diikutkan hati, mahu saja aku jilat peha gebu Kak Limah dan nyonyot biar sampai merah. Tapi perasaan itu mungkin tak kesampaian.

"Mak kan biasa pakai macam ni, tak kan Joe ada mak dah tak boleh nak pakai seksi-seksi." Balas Kak Limah kepada anaknya. Aku hanya diam seolah-olah tak mendengar kata-kata Kak Limah sambil terus trim pokok bongsai didepanku. Semenjak tinggal dengan keluarga Ali aku banyak menghabiskan waktu terluang dengan membuat kerja pembersihan sekitar rumah. Pernah aku minta Kak Limah agar jangan lagi panggil pemotong rumput, kerana aku boleh lakukan semuanya. Kak Limah gembira dengan permintaanku itu. "Akak sukalah Joe tinggal dengan akak, banyak keje-keje runah yang Joe buat." Kata Kak Limah disuatu petang ketika aku menanam anak lada dipenjuru pagar rumahnya. Ketika itu Ali tiada dirumah. Biasalah, Ali memang selalu tiada dirumah kalau time cuti.

"Berapa lama Joe nak balik?" Tanya Kak Limah sambil masuk kebilikku dan duduk dibirai katil. "Seminggu lebih sikit ke" jawabku sambil mengemas pakaianku. Aku ingin menghadiri majlis perkahwinan sepupuku dikampung. Ali berjanji akan menghantarku ke Stesen Pudu Raya, tapi hingga sekarang belum nampak lagi batang hidungnya. Aku memang jarang sekali balik kampung. Maklumlah aku tiada sapa lagi didunia ini kecuali akakku, itu pun dah kawain dan beranak 3. Hanya kadang-kadang saja aku talipon akak aku untuk bertanya kabar.

"Joe jangan balik lama-lama sangatlah! Nanti akak sunyi takde kawan." rayu Kak Limah dengan suara sayu dan manja. "Seminggu lebih bukannya lama sangat, kak!" balasku. "Tu kata Joe, abis kakak kat sini, macam mana?" rengek Kak Limah seakan menggoda aku.

Aku faham perasaannya. Semenjak aku tinggal dengannya, dia selalu kelihatan ceria dan kami selalu bergurau. "Ok lah kak, lepas sepupu Joe kawin, Joe balik sini. Kesian pulak kat akak nanti akak rindukan Joe." kataku sambil cuba mengusiknya. "Memang akak rindu pun!" Katanya manja sambil tersenyum. "Betul, Joe balik cepat?" katanya minta kepastian. "Tiga hari aje Joe kat sana, lepas tu Joe balik la." jawabku. "Haaaaahhh, gitulah! Akak sayang Joe." katanya bingkas bangun lalu memaut tengkokku dan mencium pipiku, kemudian Kak Limah meninggalkan aku kebiliknya.

Aku gamam dengan tindakan Kak Limah terhadap aku. "Nasib Ali takde, kalau tidak mampus aku." bisik hati kecilku. Lantas aku tersenyum. Sedang aku mengemas Kak Limah datang semula kebilik aku. "Nah, Joe" katanya sambil menghulurkan sampul surat kepada aku. "Apa ni kak?" tanyaku gugup. "Amik aje, tapi dalam bas nanti baru bukak." pintanya. Aku terus mengambilnya dan memasukan smpul surat itu kedalam kocek bajuku. Kak Limah merenung tajam terhadapku. "Kenapa renung Joe macam tu?" tanyaku sambil tersenyum memandangnya. "Tak boleh ke?" jawabnya dengan manja. "Boleh!!! Tapi Joe takut, nanti akak makan Joe." kataku sambil mengusik. "Akak tak makan orang laa." kata Kak Limah sambil ketawa riang.

"Eeehhh duit, surat pun ade?" kataku dengan agak terperanjat bila membuka sampul surat yang diberi oleh Kak Limah. Waktu itu aku sudah hampir sampai kekampung. Aku baca dan faham isi kandungan surat itu. "Aku pun syok ngan kau Kak Limah" bisik hatiku sambil tersenyum sendirian.

"Waahhh kilat motor kau Li," tegurku sebaik saja sampai kerumah dan melihat Ali tekun mengilatkan rim motornya. "Eeehh abang dah sampai!" Kata Ali sambil memandang padaku. "Bolehlah kilatkan motor abang sekali" usikku. "Boleh! Apa salahnya, sekali sekala" jawabnya. "Abang masuk dulu laa yeee" kataku sambil melangkah masuk. "Nanti dulu bang." tegah Ali. "Napa?" Tanyaku kehairanan. Seolah-olah ada hal penting yang ingin dicakapkan. "Kita duduk kat sini dulu, Li ada hal sikit nak cakap dengan abang" kata Ali bersungguh-sungguh. "Mak Li mana", tanyaku inginkan kepastian. "Mak tido" jawab Ali pendek.

"Li senang hati abang balik cepat." Ali memulakan cerita. "Napa ni Li?" tanyaku lagi. "Mak!! tu. Asyik suruh Li duduk rumah aje, Li boring laa, dia kata takde kawan kat rumah." Cerita Ali kepadaku. Aku tekun mendengar cerita Ali. "Malam tadi lagi, Li dah pakai helmet, sekali Li toleh kat mak, Li tengok mak nangis. Li tanya mak napa? Dia cakap Li dah tak sayang mak, tinggalkan mak sorang-sorang. Li jadi sedih, lepas tu Li kensel program Li, duduk rumah aje dengan mak" cerita Ali lagi. "Bang!! Malam ni Li keluar yeee, pergi rumah Acid, tido sana. Abang tunggu umah yeee. Kalau abang ade kat umah tentu mak tak halang Li keluar" pinta Ali kepadaku. "Li cakap ngan mak laa" jawabku.

"Li pegi dulu mak" kata Ali kepada maknya sambil memakai helmet. Kak Limah hanya memandang anaknya yang terus hilang dengan motor TZMnya. Selepas itu dia terus kedapur membasuh pinggan. Kami tidak berbual sepatah pun sejak aku sampai petang tadi.

Akhirnya aku mendatangi Kak Limah dari belakang. "Kakk!" Aku bersuara lembut. Kak Limah tak menjawab, hanya menjeling padaku. "Joe faham perasaan kakak, Joe pun berperasaan gitu pada kakak" kataku dengan nada yang tersekat-sekat. Kak Limah memaling kepadaku dan terus merangkul leherku dengan erat. "Joeee!" Katanya seakan-akan teresak. "Kak!!!" Balasku sambil memeluk pinggang Kak Limah. Kualehkan tangan kananku mengusap-usap lembut rambut Kak Limah. Kak Limah pulak menurunkan tangannya memeluk erat tubuhku sambil mukanya disandarkan didadaku. "Akak sayang Joe." kata Kak Limah sambil menangis. Air matanya membasahi T-Shirtku.

Agak lama aku usap kepala dan belakangnya, lalu kutaup kedua belah pipinya dan aku dongakkan muka Kak Limah. Air matanya berlinangan. Aku mengusap air mata dibawah mata dengan kedua ibu jariku. Kurenong wajahnya sambil tersenyum. Kak Limah mula mengukir senyuman di kedua ulas bibirnya. "Kalau ikut ati, Joe nyonyot bibir ni," kataku sambil jari telunjukku menyentuh bibir Kak Limah. "Eeeeemmmmm. Tak malu." Rengek Kak Limah dengan manja.

Badanku seakan menggeletar, batangku seakan berdenyut-denyut didalam seluar jeans yang aku pakai. Geram betul aku waktu tu sambil tanganku mengusap-usap belakangnya. Setelah puas pujuk, Kak Limah kulihat mengalah. "Dah laa tuu, kalau nampak Li, haaahhh, baru padan buka kite." Kataku sambil merenggangkan tubuhku dari tubuh Kak Limah. "Joe yang padan muka, bukan akak." Kata Kak Limah dengan manja. "Napa pulak?" tanyaku. "Yaa laaa, Joe yang peluk akak" balasnya lagi. "Tak sengaja!!" kataku sambil tersenyum.

"Joe nak kopi?" tanya Kak Limah. "Terima kaseh kalau sudi buatkan." jawabkku. "Satu lagi kak", kataku. "Apa dia?" tanya Kak Limah. Aku merapati Kak Limah. Badanku hampir menyentuh badannya sambil mataku merenung tajam matanya. Kak Limah mendongak dengan matanya tajam membalas renunganku. "Senyum ntuk Joe sikit." kataku lembut. "Alaaa Joe niii" rengek Kak Limah dengan manja sambil mencubit perutku. "Addduhhh sakit laaa kak" keluhku manja. "Padan muka, jahat sangat" kata Kak Limah dengan manja.

Aku asyik menaip tugasan yang banyak tanpa menghiraukan cuaca hujan diluar bertambah lebat. Sup ekor yang disediakan oleh Kak Limah tadi membuatkan aku tidak merasa sejuk, malahan aku hanya berkain pelikat tanpa baju. Sup yang disediakan Kak Limah memang power. Batang aku lagi tadi tidak mahu tidur, mungkin ingin menemankan aku membuat tugasan.

"Joe belum habis lagi?" tanya Kak Limah sambil tangan kirinya memegang bahu kananku. "Sikit lagi ni kak" jawabku sambil memusingkan badaanku. Alangkah terperanjatnya aku bila melihat Kak Limah dihadapanku. Kak Limah memakai gaun tidur yang jarang berwarna kuning muda. Jelas kelihatan coli dan seluar dalamnya berwarna hitam. Batangku serta merta mengeras. "Kaaak! Seksinya" terpacul kata dari mulutku. "Joe suka kee?" tanya Kak Limah dengan nada menggoda. "Suk, suk, suka kaaak!!" jawabku terketar-ketar.

Hujan diluar mangkin lebat. Kak Limah terus duduk dimeja mengadapku dengan wajah yang mengghairahkan, kakinya diletakkan diatas kerusi disebelah luar pehaku. Sambil membongkok Kak Limah memaut leherku. "Jangan kaaak!" Kataku dalam keadaan terketar-ketar. Kak Limah tak peduli rayuanku. Dia terus saja mengucup bibirku dengan rakus. Dijulurkan lidahnya dalam mulutku. Aku akhirnya mendiamkan saja kerana terasa kenikmatannya.

Aku mula hilang pertimbangan, aku balas kucupan Kak Limah. Kami bertukar-tukar air liur. Sambil berkucup, Kak Limah menggigit lembut bibirku. Tanganku memeluk erat tubuh kecil Kak Limah. Dia maseh ramping lagi, bagaikan anak dara. "Eeemmmhhh seedappp." Keluh Kak Limah sebaik saja melepaskan bibirku. Dia tersenyum dan merenung tajam kepadaku. Aku membalas renungannya sambil tangan kananku mengusap-usap manja pipi kirinya. "Joeeee!" rengek manja Kak Limah. "Eemmm!" Balasku. "Kat bilik akak yok." Pintanya. "Nanti Ali balik, susah kita." Kataku keberatan. Walaupun dalam hatiku ketika itu, mahu saja aku melapah tubuh Kak Limah yang comel lagi gebu tu. "Ali tak balik malam nie." Jawab Kak Limah manja.

Tanpa membuang masa, aku dukung Kak Limah menuju kebiliknya. Dengan kakinya melingkari pinggangku, aku mengampu bontotnya yang lentik dan maseh pejal itu dan membawanya kebilik. Sambil berjalan, mulut kami bertaup dengan penuh ghairah.

Didalam bilik Kak Limah yang hanya diterangi lampu tidur berwarna biru dan kelihatan suasana yang sungguh romantis itu kami maseh berkucupan. Kak Limah memaut erat leherku. Seolah-olah tidak mahu melepaskan mulutku. Kami bergomol dalam keadaan Kak Limah maseh dalam dokonganku. Erangan dan rengekkan yang kedengaran membuktikan gelora nafsu kami berada dalam keadaan cukup memberahikan. Sambil bergomol, aku meramas-ramas bontot Kak Limah dengan perasaan geram.

Walaupun ini bukan kali pertama aku mengerjakan perempuan, tapi perempuan yang bergelar janda, Kak Limahlah orang pertama yang bakal kulapah. Batangku yang panjang 7 �" dan berdiameter 2 �" sebentar lagi akan berkubang didalam indah Kak Limah yang memang telah lama kegersangan.

Setelah puas berkuluman dan ramas-meramas bontotnya, aku dudukan Kak Limah diatas katil 'King Size'nya dan terus melucutkan baju tidur Kak Limah. Kini tubuhnya hanya ditutupi dengan bra dan coli sahaja. Aku tak dapat gambarkan betapa cantik tubuhnya yang berkulit putih melepak itu. Ketiaknya yang ditumbuh bulu halus dan sederhana lebat menambahkan lagi ransangan nafsuku. Aku memang meminati perempuan yang tidak mencukur bulu ketiak. Aku terus menghisap telinga dan seluruh tubuhnya. "Aaaahhhhhhhggggghhhhhh!!!" dia merengek manja. Aku melucutkan kain pelikatku.

"Wow! Panjangnya!!! Besarnya Joe!!!" Katanya. "Tak der lah Kak, mungkin arwah ayah Ali lagi panjang kut?" Bisikku ditelinganya. "Taaak! Joenya lagi besar laa" lalu dia terus mengapai batang aku dan memasukan kemulutnya. Aduhhhhhh!!! Sedapnya bila mulutnya yang kecil tu bagaikan mengemut habis batang aku yang sebesar 2 �" besar lilitannya itu. Aku hayunkan sehabis yang aku mahu batang aku tu ke dalam mulutnya. Sampai dapat aku rasa kepala batang aku kekadang terlepas dari anak tekak Kak Limah. Setelah agak lama Kak Limah mennyonyot dan mengulum batangku, keghairahan nafsuku sudah tidak boleh dibendung lagi. Lalu kutarik batangku dari mulut Kak Limah.

Tak sabar rasanya nak kujamah daging mentah yang terhidang. Kemudian tanganku meraba belakang Kak Limah mencari hook colinya. Dia melentikkan sedikit badannya agar memudahkan aku untuk membukanya. Wooww! Degupan jantung aku bertambah laju bila melihat tetek Kak Limah sebaik saja colinya terlerai dari badan. Kulihat putingnya berwarna coklat kemerahan dan sudah menegak.

Aku baringkan Kak Limah lalu aku uli secukupnya kedua buah dadanya yang kenyal dan montok itu. Dengan rakus aku hisap buah dadanya. Mula-mula sebelah kiri dengan yang sebelah lagi kuuli seperti mamak uli tepung roti canai. Dah puas aku hisap yang sebelah kiri, aku pindah pula ke sebelah kanan. Kak Limah masa tu memang dah stim habis. Dia merintih dan menggeliat antara geli dan nikmat. "Mmmm mmm!!" erangnya perlahan.

Aku terus memainkan kedua puting buah dadanya dengan hujung jemariku. Kak Limah menggeliat lagi. "Mmmm sedappp." Kak Limah semakin mendesah tak karuan bila aku meramas ramas buah dadanya dengan lembut. "Aawww nnggggggg!!" Kak Limah mengerang dan kedua tangannya memegang kain cadar dengan kuat. Aku semakin menggila, tak puas kuramas lalu mulutku mulai menjilati kedua buah dadanya secara berganti-ganti. Seluruh permukaan buah dadanya basah. Kugigit-gigit puting buah dadanya sambil meramas-ramas kedua-dua gunung kepunyaan Kak Limah.

"Ooohhh oouwww" erangnya. Aku tak peduli, Kak Limah menjerit kecil sambil menggeliat ke kiri dan kanan, sesekali kedua jemari tangannya memegang dan meramas rambutku. Kedua tanganku tetap meramas buah dada Kak Limah sambil menghisapnya. Didalam mulut, puting buah dadanya kupilin-pilin dengan lidahku sambil terus menghisap. Kak Limah hanya mampu mendesis, mengerang, dan beberapa kali menjerit perlahan ketika gigiku menggigit lembut putingnya. Beberapa tempat di kedua bulatan buah dadanya nampak berwarna kemerahan bekas hisapan dan garis garis kecil bekas gigitanku.

Setelah cukup puas, bibir dan lidahku kini merayap turun ke bawah. Kutinggalkan kedua belah buah dadanya yang basah dan penuh dengan lukisan bekas gigitanku dan hisapanku, terlalu jelas dengan warna kulitnya yang putih. Ketika lidahku bermain diatas pusatnya, Kak Limah mulai mengerang-erang kecil keenakan, bau tubuhnya yang harum bercampur dengan peluh menambah nafsuku yang semakin memuncak. Kukucup dan kubasahi seluruh perutnya yang putih melepak itu dengan air liurku. Aku undur kebawah lagi. Dengan cepat lidah dan bibirku yang tak pernah lepas dari kulit tubuhnya itu telah berada dipantatnya yang indah mempersona.

Sebelum aku masuk kekawasan larangannya, aku pusingkan Kak Limah kebelakang. Aku tarik sikit underwearnya kebawah. Kak Limah yang memang dah tenggelam di lautan asmara, semakin suka dengan cara aku. Aku jilat sampai ke lutut sebelum aku pusingkan dia semula. Bila aku dah pusingkan dia, kulihat underwearnya sudah lencun. Aku perasan dari tadi lagi tapi bila aku tengok kali ni memang basah sungguh. Kak Limah memang dah sampai masa untuk mencari kepuasan yang optima tapi aku belum nak lagi. Macam biasa, perlahan lahan aku jilat dari lutut nya naik ke pangkal peha.

Sampai je ke tempat yang masih berbalut tu aku berhenti. Kak Limah seakan faham yang aku suruh dia lucutkan seluar dalamnya. Dia pun melorotkannya kebawah. Aku sambung balik kerja aku dan kali ini dikawasan taman larangannya yang berbulu lebat itu. Memang basah tempat tu. Tak pernah aku tengok tempat tu begitu punya banjir. Tapi aku tengok dia nih memang jenis banyak air. Fuhh!! Sedapnya, tak terkata. "Buka sayang!" pintaku. "Ooohhh" Kak Limah hanya merintih perlahan bila aku membuka kelangkangnya. Kelihatannya dia sudah lemas, tapi aku tau dia belum orgasme walaupun sudah terangsang.

Aku memperbetulkan posisi kepalaku diatas kelangkang Kak Limah. Kak Limah membuka kedua belah pehanya lebar-lebar. Wajahnya yang manis kelihatan kusut dan rambutnya tampak tak terurus. Kedua matanya tetap terpejam rapat namum bibirnya kelihatan basah merekah, indah sekali. Aku lihat pantatnya sudah berlecak. Bau aroma air yang terbit dari celah lubang indah Kak Limah menambahkan lagi shahwat aku. Aku sedut puas-puas airnya sambil menjilat-jilat bijinya, hinggakan aku rasa dia betul betul stim abis.

"Joeee lagiii sedapnyaaaa!!!" begitulah bunyi rengetannya sambil terus memaut kepala aku dan ditekan rapat kepantatnya. Beberapa minit selepas tu aku lihat Kak Limah dah mula kejang. Dia dah sampailah tu. "Joee!! Uhhhhh!!! Arghhhh sedapnyaaa Joee!!!"

Aku dapat rasa air mani Kak Limah keluar dengan banyaknya. Urghh masin payau rasa airnya tu. Habis basah mulut dan hidung aku terkena air mani Kak Limah. Aku pun bangun dari seliputan ketundun Kak Limah. Dia membantu aku mengesat bekas air maninya dimisai aku dengan menjilat-jilat bagaikan kucing menjilat sesuatu.

"Joeee masukkan! Akak tak tahan lagi, mainkanlah cepattttt!!!!" keluh Kak Limah sambil mengapai batang aku utk kearah lubang pantatnya. Aku tidak membuang masa lagi, terus saja memasukan batang aku yang telah benar keras tu kedalam indah mama sambil dibantu oleh Kak Limah.

"Ohhhhh sedapnye kaaakk" keluh aku pabila batang aku dah telus kedalam dasar indah Kak Limah, sambil itu aku saja diamkan dulu btg aku didasar indah Kak Limah. Terasa panas batang aku bila direndamkan didalam ruang yg dah berlecak tu. Tangan aku pula memainkan peranan didua tetek Kak Limah. "Arghhhhhh ermmm erm sedapnye yangggg!!!" Kak Limah terus mengeluh kesedapan. Kini aku mulakan hayunan atas kebawah mula-mula slow motion dan laju semangkin laju dengan buaian suara Kak Limah yang merintih kesedapan "arghhh arghhh sedappppp lagi Joeee akak sedappp!!! Lajuuu lajuuuuu yanggg akak dah nak sampaiiiiii" sekali lagi kejang tubuh Kak Limah dan btg aku rasa bagaikan nak putus dikemutnya.

Seketika kemudian, aku terasa air maniku hendak terpancut. Aku terus menyorong tarik dengan laju. Bila air maniku terpancut, aku membenamkan pelirku rapat ke dalam lubang burit Kak Limah. "Hhahhhhhhhh sedapnya akak, sedapnyaaaaaaaaaa' kataku. Kak Limah memelukku dengan erat. 'Hhuuuuhhhh wwwaaaaa sedapnyaaaaa Joe. Sedapnya akak dah ssampai ni, wwwwuuuuuh sedapnya, kata Kak Limah. Aku terasa pelirku hangat dan bau air mani menusuk ke lubang hidungku. Aku terdampar lesu di atas tubuh Kak Limah yang juga aku nampak seolah-olah pengsan. Matanya pejam rapat, nafasnya aku rasa keluar masuk dengan cepat sekali.

Selepas 15 minit, barulah kami dapat bersuara. "Joe, sedapnya akak dapat main dengan Joe. Dah lama akak tak main macam ni, tau, sedapnya tak boleh nak dibayangkan. Besar, akak puas. Nanti lain kali akak nak lagi" kata Kak Limah. Aku hanya senyum sambil terus memeluknya dengan erat. Kak Non membalas pelukkanku dan pipiku dicium bertubi tubi. "I love you." Bisek Kak Limah ditelingaku. "I love you too!!" Balasku sambil mengucup keningnya dengan lembut. Akhirnya kami tidur keletihan.




.

No comments:

Post a Comment