Page Tab Header

Sunday, May 19, 2013

Menjadi Gay‏

Pengalaman Menjadi Gay‏



Kisah ini bermula ketika aku berumur 8 tahun kalau gak silap aku pade mase tu aku masih tinggal di kampung ku di marang terengganu aku dan sepupuku berada di dalam bilik semasa itu oleh itu kami tiba2 sahaja mahu melihat kemaluan masing-masing. Tanpa ragu-ragu aku dan sepupuku berbogel di dalam bilik dalam bilik aku dan sepupuku bermain laga2 batang masing2 dalam kesedapan pada masa itu juga aku memasukan batang ku ke dalam jubor sepupuku, oleh kerana aku bawah umur. Mengeluarkan air mani aku tidak pandai la masa tu hehehe.

Semasa aku berumur darjah 5 xsilap aku. Aku berpindah ke gong badak terengganu di situ aku berkawan dengan budak berumur 6 tahun x silap aku jugak la. Name dia Arehh. mse tu just main tengok2 kemaluan je. Eskkan aku mengajak dia duduk di dalam halaman rumah ku dan mse itu lah pertama kali aku menghisap batang nye. Sambil menghisap batang Arehh. Arehh merengek dan berbunyii ”aaahhhh” selepas itu aku bertekad ingat mengajak dia msuk ke dalam rumahku.

Beberapa hari kemudian aku mengajak dia msuk ke dalam rumah ku atas alasan ingin mengajak nya tengok tv semasa tengok tv aku memberithunya aku ingat membuat seks denganya smbil tengok tv. dia menerima perlawaan aku aku dengan selamba membogelkan nye dan menghisap batang Arehh tersebut bunyi kesedapan yg amat dri mulut Arehh selepas itu aku mengambil batangku msuk ke dalam jubornya. Masa tu la aku rasa yg amat nik mat dalam hidup aku lubang nya sempit aku x sampai nk tujah dalam2. Sampai la aku thp nk pancut trus aku pancut di dalam jubor nya sambil aku berbunyii ”AHHHHHHHH” yang amat kuat sekali aku tidak larat masa itu jatuh atas badan nye itulah nikmat pertama aku.

Kisah ku tidak habis di sini, selepas berpuluh2 kali bermain dengan Arehh. Hingga aku berumur tingkatan dua x silap aku mencari lgi member aku yg bernama Didi. Didi seorang yg kuat juga melihat video blue pertama kali msa tu aku menghisap batangnya di rumah Didi. Aku merakam perbuatan ku masa tu selepas aku menghisap batang didi dia pulak menghisap Batang ku ketika itu lah, pertama kali batang ku dihisap oleh nya. Sambil aku berbunyi ”aaahhhhh” dan selepas itu aku mencium pipinya dengan penuh nikmat dan rakus sambil aku bermain2 lidah dengannya

Bukan itu saja aku mencium leher nya dan menjilat seluruh bdnnya yg sedap itu. Pada masa itu aku bertnya dahulu aku ingat menjilat tubuh nya dia berkata ya. Selepas itu aku menyuruhnya membuka seluar hingga habis dan aku menghisap batang didi sekali lgi dan bermain laga2 batang dengannya sambil dia berbunyi ”bang sedap bang,,ahhhh ahhh ahh”dia memanggil ku abng kerana aku tua drinya. Selepas menghisap batangnya nafsu semakin x terthan aku menyuruh dia menunggeng jubor nya ke arah ku.

Masa itulah batang aku memasuki jubor nya yg ckup lazat itu. Lubang dia agak sempit dan aku tujah batang ku sampai ke dalam memnyebabkan dia kuat berbunyi ”ahhhhh’ aku truskan nya lgi keluar msuk keluar msuk batang ku ini ke dalam juborrnya. dia merengek kesedapan yg amat smbil berbunyi ”bannnggg sedap banggg ahhh ahhh ahhh”. Gaya ku semakin laju, aku hingga nk terpncut masa tu sempat betnya dan ia menyuruh ku lps kan air di dalam jubor nya.

Masa itulah aku menjerit ”ahhhhhhhhhhhhhhhhhh” dengan begitu kuat sekali.

by ceritalucahberahi

6 comments:

  1. Cari sugarmummy/daddy yg baik , caring , bertanggung jawab, kaya, x kedekut, jujur.

    Call me
    Iz - 0147316396
    Lelaki dr Kuala Terengganu.24yo.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. SAya bottom moneyboy,sape yg sudi jadi abg angkat saya dan adik angkat saya bole msj saya 01111486589..saya umur 21..area kuantan saja..juga pd abg2 yg top boleh bayar saya rm500 persex...

    ReplyDelete
  4. Wooo....Alangkah seronok nyerr aku dpt nikmat mcm tuu ★☆

    ReplyDelete
  5. wahh gaykids teganu.. aq duk batu buruk teganu, umur 24, mmg taste aq budak2 umur 14 tahun ke bawah, 15 ke atas aq x suke.. aq byk koleksi foto dan video gaykids yg aq kumpul, hnya koleksi2 tu la yg aq tiap hari layan smbil lancap, sbb kat sini mmg susah nk dpt gaykids yg aq suke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefon saya jika nak 14 tahun kebawah 01129309890

      Delete