Page Tab Header

Thursday, May 16, 2013

Bisex: Puki dan Jubur

ceritalucahberahi.com:



Cerita main puki dan jubur serentak

Semuanya bermula masa aku mengandung tujuh bulan. Dengan perut ku yang agak besar dan jubur ku yang bertambah lebar, hampir setiap hari aku dilanyak suamiku, depan dan belakang. Sehingga suatu hari suamiku bertanya, “awak tak bosan ke dengan batang saya hari-hari?”

Aku terkejut.

“Kenapa? Awak nak rasa pantat lain ke?” Tanyaku.

“Saya nak rasa lubang lain la sayang, dan masa sama nak awak pun dapat batang lain, boleh main serentak.”

Aku pun tercengang.

“Awak nak kita main dengan kawan awak ke?”

“Kalau awak setuju saya akan bagi satu surprise kat awak nanti,” suamiku jawab sambil tersenyum nakal.

Aku pun mencapai batang suamiku dan aku hisap semahuku sehingga suamuku pancut ke mulutku. Semua air maninya aku telan.

Malam esoknya dalam pukul 10.30 malam, aku sedang menunggu suamiku pulang dari pejabat. Sambil menonton tv, aku mengunyah keropok kegemaranku, dengan hanya berbaju tidur biru tanpa lengan, tanpa bra tapi pakai spender longgar. Amat selesa sekali rasanya malam tu.

Tiba-tiba loceng pintu berbunyi “TINGGG!”

Aku berlari anak mendapatkan pintu. Tak sabar nak hisap batang laki aku. Bila pintu dibuka, aku lihat suamiku dengan gadis yang agak tinggi lampai dan seksi. Aku terkedu.

“Siapa ni?” Tanya ku.

“Suzy,” suami ku jawab.

Kami pun masuk ke dalam dan duduk di ruang tamu. Ada satu yang musykil sebab si Suzy ni tak bercakp langsung. Suzy ni memang seksi dengan baju jarang tanpa bra, menampakkan tetek keras di dalamnya. Berskirt hitam ketat, sesekali menampakkan spender merah di kangkangnya. Suami ku ke atas sekejap tukar baju katanya.

Dalam 5 minit kemudian, suamiku turun ke bawah dengan berbgel dan batangnya tengah keras.

“Kata nak sediakan saya punya batang lain kali, ni kenapa bawak pompuan je, mana lelakinya?” Tanya ku.

Suamiku tersenyum dan terus duduk di sebelah Suzy.

“Saya tak lupa janji saya la,” jawab suami ku sambil menyelak skirt Suzy dan meraba spender Suzy.

Suamiku menyelak spender merah Suzy dan terjulurlah satu batang yang tengah kenyal, belum keras lagi dari dalam spender merah tu.

“Ni lah janji saya, awak dapat batang, saya dapat jubur lain,”

Rupanya Suzy ni nyah. Patut la tak bercakap dari tadi. Suzy tanpa segan silu membuka pakaiannya dan terserlahlah tetek keras dan batang keras di hadapan kami.

Agak terkejut aku melihat suamiku dengan geramnya mengulum batang si Suzy. Suzy menggeliat kesedapan. Batang Suzy agak panjang juga dalam 9 inci dan besar.

Aku apa lagi terus melutut dan hisap telur mak nyah seekor ni dengan lahap. Suamiku beralih ke belakang Suzy dan mula menjilat lubang jubur Suzy yang seksi, dan aku ambil alih tugas suamiku dengan melahap batang mak nyah. Sedap juga batang mak nyah.

Suzy baringkan aku di sofa sambil membuka spender aku dan berkata, “hari ni awak akan tau kehebatan mak nyah” dan terus menjilap segenap kelangkang aku, pantat, kelentit dan juburku dijilat dengan geram. Tangannya pula memegang perut boyotku yang bergegar-gegar.

Suamiku pula dah henjut jubur Suzy dengan ganas berdasarkan bunyi hentakan jubur Suzy. Suzy mengerang dan mula melancapkan batang besarnya biar keras. Suamiku mencabut batangnya dan membiarkan Suzy tekan batangnya ke pantatku, memang sedap dapat rasa batang yang baru.

Tak sampai 2 minit aku dah klimaks dan mula menonggeng di atas karpet nak main jubur. Suzyy faham dan masukkan batangnya ke lubang hikmatku. Suami ku pula hentam Suzy dari belakang semula.Kira tiga serangkai la. Aku memang entah berapa kali klimaks dan terpancut air kencing. Suzy pula dah merapu cakap sedap.

Tetiba dia cakap, “oooooooooooohhhhhhhh sedap sangat nak pancut ni” dan mencabut batangnya dari juburku

Suamiku terus melutut depannya dan hisap batang Suzy. Dan…

Ccreeettt creeettt mulut suamiku penuh dengan air mani pekat Suzy. Aku lihat suamiku menelan semua air mani Suzy sambil menggosok-gosok batangnya. Kini suamiku pula nak pancut dan dia halakan batangnya ke mulutku dan…

Ccreeetttt… Habis semua ku telan dan kami bertiga berpelukan. Aku pula mendapatkan batang Suzy dan gosok-gosok batangnya lembut sambil suamiku menjolok-jolok pantatku dengan jarinya dan hujung batang Suzy dalam mulutnya.

Malam tu kami pesta seks semahunya sampai batang suamiku lembik. Pantat dan juburku pedih dan aku dan suamiku masih main batang Suzy sampai pagi ketika Suzy tertidur kepenatan. Suamiku pun terer jugak isap batang rupanya, hehe.



31 comments:

  1. Naluri sy tiba2 rasa nk sgt main dgn bini org atau yg lebih berumur dari sy,sy berumur 35thn...email sy at:belaiansutera@yahoo.com
    Moga dpt pengalaman baru

    ReplyDelete
  2. Aku ika tiba tiba aku nak rasa batang bapa kandung aku pula adakah tu salah..
    Sbb aku selalu cium seluar dalam dia jilat sisa kotor dia kat seluar dalam. Dia batang dia memang besar aku ternampak semasa dia pakai kain pelikat ketika tidur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk maen gan sya pun bole jga.. sya brumo 46..wcht zubir007

      Delete
    2. Jom la ngn sy.. bak id wechat..

      Delete
    3. Ada sugar mumyy x. Nak try main laa.

      Delete
  3. Ayah aku pula stim ngan buntut tongek nama aku sazana... Dia merayu kat aku nak rasa buntut i.... I pun kesian kat dia jolok jubur. I sampai berdarah sampai keluar cirit birit pun Ade ITU pun dia nak jilat....

    ReplyDelete
  4. Wechat ima3684. Fb zima karim

    ReplyDelete
  5. Mncri sugar mamy 0179202097

    ReplyDelete
  6. nk cari awek/jnda for fun n jd future wife..call 0132958108

    ReplyDelete
  7. i ska main dgn janda&mummy sugar

    ReplyDelete
  8. Nak cari fuck buddy area selangor. Just for fun and enjoy together. Wechat id- wakjan61

    ReplyDelete
  9. gian nak jilat nak main, x kira apa status, janda ke anak dara dll , wechat azaziel1978

    ReplyDelete
  10. Saya sangat berminat untuk bermain dengan isteri orang dengan kebenaran suami, samaada melihat saya bermain dengan isterinya ataupun main sekali bersama-sama. Nama saya zulkiflie panggil saya zul, saya berumur 29 tahun. Bekerja di Putrajaya Untuk lebih terperinci sila email saya zulkiflie2012@gmail.com, kita boleh bincang disana.

    ReplyDelete
  11. hai saya isterisepi umur 34 mencari teman untuk bermanje.. aktif seks dan suka mencuba benda yang baru dan mempunyai high imagination dlm seks...do contact me pada yang nak berkenalan...

    ReplyDelete
  12. hai.. add my wechat isseymiyakime untuk abg2 yang serious je tau..muahhh..ayg tunggu tau..

    ReplyDelete
  13. SAPA YANG NAK MASUK GROUP WHATAPP SWINGER boleh JOIN:
    https://chat.whatsapp.com/LTxtXpZ68TAJfE2mrDyMK0

    KEEP SECRET Please Jangan lupa bagi komment kat sini ye.

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete